Якщо автомобіль щойно з салону, то МОЖЕ, з дуже малою долею ймовірності, але страхова все ж погодиться на рахунок, а якщо автомобіль не новий, або були попередні аварії - то Вам пряма дорога до експертів, інакше СК на ваші деталі зарядить великий ізнос, і відповідно сума збитку буде набагато меньша від тієї шо Вам необхідно. Доречі, СК поступають хитро. Ви їм надаєте рахунок, а вони кажуть, шо мол ми виплачуємо половину суми, а тоді коли ви відремонтуєте, і принесете акт виконаних робіт вони вам доплатять суму, що залишилась. Або ще фішка - віднімають від вартості ремонту НДС, а це на 20% меньше!!!
makey_s писал:Якщо автомобіль щойно з салону, то МОЖЕ, з дуже малою долею ймовірності, але страхова все ж погодиться на рахунок, а якщо автомобіль не новий, або були попередні аварії - то Вам пряма дорога до експертів, інакше СК на ваші деталі зарядить великий ізнос, і відповідно сума збитку буде набагато меньша від тієї шо Вам необхідно.
Это если в договоре есть франшиза и учитывается износ, то хоть через 3 км. машину разбил после выезда из салона. Будет уменьшена сумма возмещения на процент франшизы и процент износа (у каждой СК могут быть разные).
Згідно Методики знос автомобіля до 5 років =0, якщо немає слідів попередніх аварій, слідів відновлювальних ремонтів або корозії. Якщо страхова рахує самостійно знос, то їхні дії протизаконні і можуть піддаватись оспоренню в суді. А від франшизи уже нікуди не дінешся...
Serzh_G писал:Вы теоретик или практик? Искренне желаю не сталкиваться с СК.
Практика бывает разной. На примере штрафов за нарушение ПДД: бывают практики, которые оплачивают все штрафы, бывают такие которые ни одного или очень незначительный процент, а если повезет, то еще и инспектора приезжают, предлагают денег за отзыв заявления/иска :)
"Я смотрел в эти лица и не мог им простить Того, что у них нет тебя и они могут жить..." В последнее время мне кажется, что эти строки про мозг. (с) bash
Serzh_G писал:Но как ни крути через суды - это очень долго.
А что кто-то завтра умирать собрался?
"Я смотрел в эти лица и не мог им простить Того, что у них нет тебя и они могут жить..." В последнее время мне кажется, что эти строки про мозг. (с) bash
Попадалась мені думка, що якшо страхова починає мутить, або взагалі відмовляється платить, потрібно звернутись в моторно-транспортне бюро, і вже з ними вести розмову. Моторно-транспортне перевіряє, і при порушеннях з боку страхової може забрати в них ліцензію.
woland писал:А что кто-то завтра умирать собрался?
Ну если у Вас есть годик так по минимуму побегать по судам, тогда пожалуйста.
makey_s писал:Попадалась мені думка, що якшо страхова починає мутить, або взагалі відмовляється платить, потрібно звернутись в моторно-транспортне бюро, і вже з ними вести розмову. Моторно-транспортне перевіряє, і при порушеннях з боку страхової може забрати в них ліцензію.
Это если ОСАГО, и то сейчас все на "кризис" списывают. Хотя бабки на депозитах (по закону должен быть депозит покрывающий разрыв в ликвидности в случае временных проблем с финансами). Есть еще и государственный контролирующий орган, но у них сейчас столько жалоб, что это также длинная очередь. Да и если забирать лицензии, то останется 2-3 страховые, которые более или менее платят. Еще совет на будущее. Не платить на год вперед за КАСКО, даже если деньги есть. Я за год заплатил полностью. В итоге 3 месяца поездил и мне разбили авто. В итоге полгода маялся со страховой. Так бы мог не платить, если бы выплаты по возмещению не было.
Добавлено спустя 8 часов 7 минут 25 секунд:
Кста. Сейчас реально платят деньги только две СК. Вчера говорил с один товарищем (руководитель СК) и он ответственно сказал. P.S. Тему можно сливать в "Страхование"...
Цитата:Это я с машинами практически на ты, а вот если бы человек не понимающий в ремонте, то вместо положенных 57 тысяч написали бы 30 тысяч и потом было бы открытие на СТО
- а Ви самі тримали в руках кошториси які дають фірмові СТО? До них тільки попади - відразу таку бумагу напишуть..... Брат в Харькові по глупості повірив рекламі про діагностіку авто на СТО за 1 грн., так він потім ледь забрав машину - не хотіли віддавати - а в замін написали шум підшипників ступиць, рульовий механізм і задні амартизатори на заміну - це все видав стенд по діагностиці. В рахунку були ціни на запчастини "сірих" диллерів, які виявились вищі ніж офіційних диллерів. А на практиці - був один епізод - в бусік вдарена була дверь задка, СТО дала ціле скло двері задка на заміну: "А чому дали на заміну" - "А вдруг мы будем его снимать и повредим...." Полюбому в кошторисах СТО вартість ремонту буде вища, в тому числі й тому, що кількість нормогодин, потрібних для розбирання/збирання, ремонту, усунення перекосу кузова і фарбування визначається на глаз
Сергей
Сергей
старейшина
Того, что у них нет тебя и они могут жить..."
В последнее время мне кажется, что эти строки про мозг. (с) bash
Сергей
старейшина
Того, что у них нет тебя и они могут жить..."
В последнее время мне кажется, что эти строки про мозг. (с) bash
Сергей