Транспорт

0
Горожане
0
Життя та пригоди начальника транспортного відділу Кургаєв В.П., або маленький гігант великого транспорту.



14 січня 2010 року газета «Кременчуцька Панорама»

Відділ транспорту зганьбив мерію?

Звільнити з займаних посад начальника міського транспортного відділу В. Кургаєва та спеціаліста цього відділу В. Кальянова рекомендують мерові М. Глухову члени міського виконавчого комітету. Рішення було ухвалено 13 січня.
Підставою для такого жорсткого рішення стали численні порушення, виявлені юристами виконкому під час перевірки роботи відділу. Зокрема порушення у підписанні договорів з перевізниками на обслуговування маршрутів, заміна автобусів середньої та великої місткості на транспорт малого та особливо малого класу, а також переведення транспорту зі звичайного режиму роботи (за тарифу – 1 грн) у режим маршрутного таксі з тарифом 1,75 коп. Усе робилося самостійно, всупереч умовам, оголошеним у конкурсі на маршрути, та без відома міськвиконкому, чим відділ транспорту дискредитував міську владу в очах мешканців міста. Принаймні такі звинувачення пролунали з вуст мера та його заступників. «Ви захищаєте інтереси перевізників, а не кременчужан! Ви порушуєте всі норми державного посадовця!», – наголошував міський голова М. Глухов.

Так саме за що свого часу звільнили Кургаєва В.П.? За жорстку опозицію до діючого в той час міського голови, за підтримку програмних тезисів партії «БЮТ», за відданість народному депутату? Чи за чисельні порушення законів? Спробуємо розібратися.

Рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради від 22.05.2006 року №541 було затверджено склад конкурсного комітету, умови конкурсу на перевезення пасажирів та оголошено конкурс на перевезення пасажирів на міських маршрутах міста Кременчука. Засідання конкурсного комітету відбулося 26 липня 2006 року(протокол №1 від 26.07.2006р.). На підставі протоколу конкурсного комітету з переможцями конкурсу було укладено договори на право перевезення пасажирів на тому чи іншому маршруті.
1. Договір з ПП «Союз-Авто-Експрес» на обслуговування маршруту №3(Крюківський міст – АТ «Укртатнафта») – умовами конкурсу визначено 10 автобусів малого класу у звичайному режимі. Договір укладено на 43 одиниці особливо малого класу у режимі маршрутного таксі.
2. Договір з ТОВ «Авто-комплект» на маршруті №11 (вул. М.Говорова – Квартал 297), умовами конкурсу визначено 4 автобуси малого класу у звичайному режимі, 16 автобусів особливо малого класу у режимі маршрутного таксі. Договір укладено на 24 одиниці особливо малого класу у режимі маршрутного таксі.
3. Договір з ПП «Автоекспрес плюс» на маршрут №22 (Центр – завод силікатної цеглі), умовами конкурсу визначено 1 автобус великого класу у звичайному режимі, 2 автобуси особливо малого класу у режимі маршрутного таксі. Договір укладено на 1 одиницю великого класу у звичайному режимі. В грудні 2008 року в газеті «Вісник Кременчука»(4.12.2008р. №49) було розміщено оголошення про проведення конкурсу на маршруті №22. Умовами конкурсу визначено кількість транспортних засобів – 2 автобуси великого класу у звичайному режимі, 5 автобусів малого класу у режимі маршрутного таксі. Рішення виконавчого комітету міської ради з даного приводу не приймалося, маршрут на конкурс не виставлявся. Але 24 грудня 2008 року відбулося засідання конкурсного комітету, на якому переможцем було визначено ПП «Автоекспрес плюс», з яким укладено договір №53 від 28.12.2008р.
4. Договір з ПП «Автотранс» на маршруті №16-Б (вул. Петровського – вул.. Молодіжна), умовами конкурсу визначено 10 автобусів малого класу у звичайному режимі. Договір укладено на 16 одиниць особливо малого класу у режимі маршрутного таксі.
5. Договір з ТОВ «Літа-Сервіс» на маршрут №10 (с. Лашки – Авторинок), умовами конкурсу визначено 2 автобуси малого класу у звичайному режимі. Договір підписано на 2 автобуси особливо малого класу у режимі маршрутного таксі.

Рішенням міськвиконкому від 19.01. 2007 року №39 було внесено зміни в рішення виконкому від 22.05.2006р. На маршруті №9 збільшено кількість транспортних засобів до 12 автобусів. Замість 10 автобусів особливо малого класу на виконання рейсів з’явилося 12 автобусів особливо малого класу у режимі маршрутного таксі. Оголошення в газеті про проведення додаткового конкурсу на перевезення на даному маршруті не було, конкурс не проводився.
На підставі рішення міськвиконкому від 23.01.2007р. №44 вирішено провести конкурс на право перевезення пасажирів на маршрутах №2, 3а, 9, 15.
25 січня 2007 року в газеті «Вісник Кременчука» було розміщено оголошення про проведення конкурсу на вказані маршрути. Умови, опубліковані в оголошені, не відповідали умовам визначеним в рішенні виконкому. Згідно затверджених умов конкурсу, для маршруту №15 «Річковий вокзал – АТ «Укртатнафта» визначено кількість рухомого складу – 20 автобусів великого або середнього класу у звичайному режимі, 20 автобусів особливо малого класу у режимі маршрутного таксі. В оголошенні, надрукованому 25 січня 2007 року в газеті «Вісник Кременчука» - визначено 20 автобусів середнього або малого класу у звичайному режимі. Договір з ПП «Грація - транс» укладено на 20 одиниць малого класу у звичайному режимі.
Згідно затверджених умов конкурсу для перевезення пасажирів на маршруті №3а «вул. 50 років СРСР – В. Кохнівський хлібозавод», визначено кількість рухомого складу – 2 автобуси середнього або малого класу у звичайному режимі. В оголошені вказано 2 автобуси середнього класу у звичайному режимі.
26 березня 2007 року з ПП «Союз-Авто-Експрес» укладено договір №43 на право здійснення перевезення пасажирів на маршруті №25 «вул. Червоноармійська – АТ «Укртатнафта» терміном до 26 березня 2012 року. Даний договір укладено з порушенням законодавства, оскільки:
Раніше, на підставі протоколу конкурсного комітету №1 від 26.07.2006 року переможцем конкурсу на право обслуговування вказаного маршруту було визначено ПП «Авто-Крона». З даним підприємством підписано договір терміном на 3 роки. Друге місце, згідно протоколу, зайняло ВАТ «Кременчуцьке АТП - 15307». Пізніше ПП «Авто-Крона» відмовилась від обслуговування даного маршруту. Відповідно до п.23 Постанови КМУ від 29.01.2003 року №139 у разі відмови переможця та претендента, який зайняв друге місце від укладання договору конкурс вважається таким, що не відбувся. В такому разі організатор повинен призначити тимчасового перевізника та провести новий конкурс. Замість вказаних дій підписано новий договір з ПП «Союз-Авто-Експрес» зі строком дії 5 років.

На думку автора, Володимир Кургаєв, останні 5 років цілеспрямовано знищував великі автобуси в місті Кременчуці, порушивши безліч статей Кримінального Кодексу України. Ї поява такої людини в команді чинного мера Олега Бабаєва стала цілком несподіваною. Наша громадська організація буде постійно розміщати нову інформацію, та встане на пригоді молодої команди в її прагненні збільшити кількість автобусів великої місткості в нашому славному місті.
A85
Горожане
+ 100
Великий Гуру
«Велосипедист — бедствие для экономики. Он не покупает автомобиля и не берет под него кредит. Не покупает бензин. Не пользуется услугами ремонтных мастерских. Не страхует «гражданскую ответственность». Не пользуется платными стоянками. Не страдает от ожирения. Да он еще и здоров, да что поделать! Здоровые люди не нужны для экономики. Они не покупают лекарства. Они не ходят к частным врачам. Они не увеличивают ВВП.»
Ум человеческий … не пророк, а угадчик, … но не дано ему предвидеть Случая – мощного мгновенного орудия Провидения
(А.С. Пушкин)
Горожане
+ 74
Великий Гуру
На старому тролейбусі далеко не поїдеш

За що місто заплатило бюджетні кошти. Або по кому у нас плаче в»язниця та конфіскація майна ?

Водії кременчуцьких тролейбусів таки будуть у новій формі. Але їздитимуть вони на старих тролейбусах. Бо нові – не зовсім такими є… Це у нашому місті завершується багатомісячна епопея владних зусиль, яку було спрямовано аби оновити у Кременчуцькому тролейбусному управлінні рухомий склад. Багатомільйонна комбінація, яка має обійтися міському бюджету в 34 мільйони гривень в обмін на 13 нових тролейбусів завершується гучними претензіями до товару, який місту поставили за бюджетні кошти.

То що ми купили ?

А купив Кременчук, тобто Кременчуцьке тролейбусне управління, як видається тролейбуси б\у за ціною нових, якщо не більше. «Є документи, а за ними на 11 тролейбусах, які перебувають на відповідальному зберіганні в КТУ виявлено невідповідність умовам тендерних зобов»язань», - керівник громадської організації «З питань протидії корупції» Олександр Крижановський розповів «Програмі плюс» в чому саме побачили «невідповідність». Отже, якщо відкинути тему кондиціонерів, яких немає, але які повинні бути, то мова піде про наступне. «…на восьми з одинадцяти отриманих тролейбусів відсутній автономний хід. Замість двигунів змінного струму встановлено двигуни постійного електроструму, які за вартістю значно дешевші. На окремих тролейбусах протікає дах. На отриману техніку немає ні паспортів, ні інструкцій, ні сертифікатів відповідності і взагалі немає жодних документів. Всі агрегати, електромотори і все більш менш важливі деталі виготовлені у 2008 році, а самі тролейбуси за висновками фахівців перед тим, як приїхати до Кременчука дуже довго возили пасажирів у самому Львові та у Санкт Петербурзі. На 5-и тролейбусах немає карданних валів, а в окремих – несправні система гальм », - за словами Олександра Крижанівського, це ще не все , що може вразити звичайну людину, яка може уявити що таке 34 мільйони гривень, які витрачені на покупку техніки бувшої у використанні.
Бо насправді, тролейбуси перефарбовані і фарбували їх не так як на заводі-виробнику, а як на не надто гарній станції технічного обслуговування. Бо пофарбували салон тролейбуса разом з вікнами, а сама фарба при цьому полущилася і з під неї виступає іржа.

До кого прийде міліція ?

«Чесно кажу, незрозуміло звідки взагалі фірма–лізінгодавець, яка продала нам техніку, взагалі взяла ці тролейбуси. А загалом тут мова про величезне порушення тендерного законодавства. Бо за законом місто повинне було купувати нову техніку лише у виробника. Кому сьогодні надавати претензії? Львівському заводу комунального транспорту? Ми не можемо це зробити, бо жодним чином Кременчук з виробником тролейбусів не пов’язаний. У нас угода лише з лізинговою фірмою, у якої перед проведенням тендеру ніхто не запитав інформацію: чи справді ці тролейбуси є в наявності? Чи може їх немає», - говорить співрозмовник.
Вже відомо, що до тролейбусної справи з іржею вже долучилися представники прокуратури. Предмет досліджень – витрата бюджетних коштів. Їх з міського бюджету гроші було переведено. Але через 90 днів після оплати місто свого транспорту так й не отримало.
Інше про що відомо – це про номера деталей. На фото, які є в редакції, видно, що старі номери було спиляно болгаркою. Причому спилювали їх не дуже акуратно. Натомість, на старій іржі нові номери виглядають дуже красиво.
Тож до кого прийде міліція ? Відомо, що на всіх угодах з приводу купівлі тролейбусів є лише один підпис – це директор КТУ Олександр Вертюх. Однак достеменно відомо, що купити нові тролейбуси у ТОВ «КрАЗ лізінг» - не його ініціатива. У кого купувати та за яку ціну – директору розповіли. Перший заступник мера Андрій Погрібний особисто курував це питання.
Інше про що можна зазначити на завершення – це як саме тролейбуси везли у Кременчук. І тут варто дякувати нашим комунальним підприємствам. Якби не тягачі КП «Кременчукводоканалу» та КП «Теплоенерго», то львівські тролейбуси ще б довго добиралися до нашого міста.
От тільки є питання – «нова техніка» вже після того, як остаточно запрацює, по Кременчуку їздитиме сама, чи її теж тягатимуть великими КрАЗами ?

Мерія продовжила контракт на місяць

Міський голова звернеться до заводу виробника, аби його представники якнайшвидше виправили всі недоліки. Чому місто не звернеться до компанії, у якої усе взято в лізинг мер Кременчука не уточнював, але тим не менше на окремі питання ЗМІ відповів.
«Ми запросили експерта оцінити технічний стан тролейбусів. Все те, що не укомплектував завод, вони доукомплектують. Сьогодні пишемо документ з термінами здачі. Заводу поставлена умова: якщо 31 березня не виходять тролейбуси на лінію, то ми розриваємо контракт і повертаємо їх назад. Це як захід залякування - ви ж розумієте. Тому за цей місяць вони повинні поставити ще 2 нових тролейбуси», - зазначив Олег Бабаєв. Ще від нього про долю вже отриманого транспорту.
«Ті тролейбуси, що сьогодні знаходяться в КТУ мають ряд несуттєвих недоліків, які усуваються протягом місяця. Ми заводу таке завдання поставили. Є недолік який не усувається ніяк. Це відсутність кондиціонерів, які були прописані в тендерній документації. Не усувається ніяк, тому що вони були не передбачені з самого початку заводом виробником, хоча сам завод виробник зобов'язувався їх поставити. Тут є питання з тим що ці кондиціонери стояти не будуть. Функціонально вони не є обов’язковими. Зазвичай їх роблять для міст з жарким кліматом. Крим їх купував з кондиціонерами. У принципі вони б не зашкодили, але вони дають різницю 6-7 градусів в салоні в разі якщо не працюють. Але якщо не передбачені то різати дах ми їм не дозволимо», - додав мер міста. За його словами, у такому випадку вартість контракту просто зменшать на суму обладнання якого не буде. Щодо інших умов, то на них наполягатимуть , або контракт розірвуть.
А от щодо інформації, що у отриманих тролейбусах, через іржаві кузова, до всього протікає дах, то це твердження міський голова не підтвердив і не спростував.
«Я не можу не підтвердити цю інформацію і не можу спростувати. Можу сказати одне. ЛАЗ не працює ритмічно. Ця ситуація сильно позначається на якості виготовлених тролейбусів. Я хочу мати в четвер висновок - що отримані кузова перший комплектування. Щоб ви розуміли що на заводі коштує близько 50 кузовів, які зібрані умовно в 2010-2008 році. Потім їх розконсервовують, далі починається фарбування та збірка. Не обов'язково що на заводі роблять тролейбуси одразу від першого гвинтика і до виходу і все це за один рік. Скло у них взагалі 2008 року. Але не у всіх. Є великі тролейбуси, виготовлені у 2012 році. Загалом тролейбусів на заводі виробляють не так багато, то з ними є проблеми під час збирання.
Нині ж в КТУ приїхала група представників львівського підприємства на чолі з його керівниками . Ми ведемо діалог з ними. Якщо вони не виконають контракт, то ми повернемо їм назад тролейбуси. А гроші бюджетні ми повернемо на місце у вигляді облігацій і ті кошти, які було сплачено у вигляді передоплати теж. Це 4 млн. грн. Всього 29 мільйонів гривень», - так прокоментував ситуацію з бюджетними коштами міський голова Олег Бабаєв.

P.S. Як вже повідомлялося раніше, минулого року фахівці Кременчуцького тролейбусного управління, за сприяння виконкому провели тендер на закупівлю 13 нових тролейбусів. Загальна сума контракту з лізингодавцем – майже 34 мільйони гривень. Відповідно угоді Кременчук купує три великих тролейбуси за ціною 4,6 млн. грн. та десять менших – за вартістю 2,02 млн. грн.
Цікаво, що такі ж великі тролейбуси Київське тролейбусне управління купує за ціною 3,6 млн. грн. Щодо менших за розміром тролейбусів, то останній їх покупець - комунальне підприємство «Миколаєвпастранс» бере малі тролейбуси за ціною 1,60 млн. грн., за штуку.
 
Предупреждение.
  • Все ваши сообщения будут отправлены на модерацию.
Написать ответ
Ваше имя
  1. жирный
  2. курсив
  3. подчёркнутый
  4. перечёркнутый
  5. цитата
  6. Спойлер Введите название спойлера (не обязательно):
  7. ссылка Введите адрес ссылки:
  8. смайлы
  9. картинка Введите адрес картинки:


    Выравнивание:
  10. Видео Введите адрес ролика (YouTube, RuTube, Vimeo, VK):

    Для RuTube и VK скопируйте код для вставки (iframe)
  11. цвет текста
  12. Слева
  13. По центру
  14. Справа
  15. скрытый
  16. информация