ХО или не ХО

0
Горожане
+ 21
Гастарбайтер
andreyka
16:09, 04.01.2013
Являются ли продаваемые в Украине ножи, Хоодным Оружием, конкретно Boker Magnum Puukko:
http://Я спамер/boker_magnum_puukko_23730063/p169779/

Длина клинка: 109
Толщина клинка: 3

Это больше, чем описано в (3. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІКО-КРИМІНАЛІСТИЧНІ ВИМОГИ ДО ХОЛОДНОЇ ЗБРОЇ) http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/n0002320-99/print1248253474129663

В украинских законах финский нож приравнивается к холодному оружию, а этот нож по виду - классика финского ножа.

Если такой нож не является ХО как себя вести с представителями органов, если его вожу в рюкзаке (исключается возможность быстрого применения)? Ну чтобы не доводить дело до экспертизы?

P.S. Я профан в этом вопросе, прошу сильно не пинать.
Горожане
+ 9
Гастарбайтер

Цитата:
3.2. Клинкова холодна зброя, комбінована холодна зброя з клинком (клинками):

3.2.1. Мінімальна довжина клинку – не менше, як 90 мм. Довжина клинків визначається вимірюванням відстані від вістря до обмежувача або утику руків'я по прямій хорді (при отгибі обмежувача або утику в бік клинка довжина їх не враховується).

3.2.2. Мінімальна товщина клинку – не менше, як 2,6 мм. Вимірювання товщини клинка провадиться у найтовщому його місці.

3.2.3. Кут загострення леза у бойової зброї, ножів для виживання – не більше 40 град.; у ножів для тяжких робіт (різновид ножів мисливських загального призначення) – не більше 50 град. Решта клинкової зброї – не більше 30 град. Кут загострення вістря клинка (кут сходження кромки леза та лінії обуха (скоса обуха) – не більше як 70 град.; визначається величиною кута між умовними лініями, які проходять від вістря через точки, які знаходяться на відстані 10 мм на кромці леза і лінії обуха (скоса обуха).

3.2.4. Виступання обмежувача або утика хоча б з однієї сторони над держаком руків’я – не менше 5 мм.

3.2.5. Висота утику з однієї чи з двох сторін (сумарне) над держаком руків’я – не менше 5 мм.