Осталась ли в городе организация по защите прав потребителей? В прошлом году ее хотели реорганизовать, но что то с тех пор ничего о ней и не слышно.Кто нас защищает то теперь от недовесов, брака и т.д. Или ходить с палкой по торговым точкам?
Немає такої організації. Ніхто цим у нас не займається. Раніше займалися, але після того, як в області, один за одним погоріли на хабарах два керівника обласного управління захисту прав споживача - ні.
Получается теперь все вопросы нужно решать через суд?А если скажем меня обвесили, или продали просроченый товар,тогда как?С палкой ковбасы в суд бежать?Просто хотелось бы (хотя, конечно, на сегодняшний день слово "хотелось" и "справедливость" это неологизм ) , что бы торговые монстры кого то хоть немного боялись, а так получается зеленая бумажка все решает.Вот и подтверждение "В Кременчуге санстанция оштрафовала за нарушения 8 супермаркетов", при чем ни названий в статье этих магазинов...да и что толку то, бабок с них сняли и работают так же дальше.....да покращили
Можна написати скаргу , але для того, аби написати скаргу у обласне управління захисту прав споживача, то її допоможуть оформити у відділі звернень громадян , що біля Річкового вокзалу. Можна написати скаргу на управління розвитку підприємництва та торгівлі мерії ( міськвиконкому. Керівник Л.Жорняк
Этот отдел и во время своего существования в Кременчуге не сильно помогал. Обращались к ним, когда жена купила постельное белье, а когда принесла домой, то обнаружила, что на него вылит нашатырный спирт (потом узнал, что таким образом в контейнере берегут товар от крыс). Решили вернуть назад, на устную просьбу продавец менять отказался. В отделе по защите помогли составить заявление с просьбой обменять не качественный товар, повторный отказ, отправили ей по почте заказным письмом, ждали месяц ответа, письмо вернули не открытым. Тогда вступил в действия отдел по защите прав потребителей, они сделали запрос в Киев (на месте ничего не решается), через шесть недель пришел отказ. Как нам объяснили в стране шел полным ходом курс о снижении давления на предпринимателей со стороны государства, потому и частые отказы, еще узнали, что за неделю до покупки этого же предпринимателя оштрафовали за нарушение правил хранения товара. Мне предложили судиться, но все закончилось стиркой и потерянными тремя месяцами.
Може і не сюди, але потрібна Ваша допомога . Є лист, його варто підписати. Думаю, що підписати можливо в Інтернеті теж. Тема - подорожчання проїзду в маршрутних таксі , яке заплановано затвердити цієї п"ятниці. Комісія з ціноутворення за цією темою має відбутися сьогодні. Два таких листа , де є підписи - сьогодні здамо у відділ звернень громадян, що на Першотравневій 2. Народ підключайтеся, бо інакше маршрутка у нас коштуватиме вже не 2,5 грн, а буде як в Києві.
Цитата:
Міському голові Олегу Бабаєву Копія: голові Полтавської ОДА Олександру Удовіченку
Звернення
Ми, мешканці м. Кременчук, звертаємося до Вас зі своєю вимогою зупинити ціновий «беспредел», який ми спостерігаємо в нашому місті, та направити Ваші зусилля на давно обіцяну громадянам боротьбу з підвищенням цін та погіршенням рівня життя людей. Заплановане підвищення вартості проїзду в маршрутних таксі – тема, яка сьогодні активно просувається в життя нашими чиновниками і яка буде втілена, якщо представники влади не почують думку тих людей, котрими вони опікуються і проблеми яких узялися вирішувати. Із публікацій у пресі відомо про заплановане підвищення існуючих тарифів на проїзд, яке планується затвердити рішенням виконавчого комітету міської ради на його наступному засіданні. Відповідно до існуючих повідомлень та намірів чиновників мерії нашого міста, міська влада збирається 18 травня прийняти спеціальне рішення про подорожчання вартості проїзду в маршрутних таксі на маршрутах №15-Б, №18, №30, 3-А, №-3Б, №28 та №13. Факти свідчать, що, готуючись приймати таке рішення, міська влада не проаналізувала цінову ситуацію у різних містах, за кількістю населення схожих на Кременчук. Тож маємо заявити, що такий крок, який збираються втілити у міськвиконкомі, є нелогічним. По-перше, вартість проїзду в сусідніх містах – Полтаві та Черкасах не підвищувалася і дорівнює сьогодні 1,75 грн., та 2 гривні відповідно. Також не вища ніж у Кременчуці вартість проїзду в таких містах як Суми, Рівне, Кіровоград, Луцьк, які є обласними центрами. Наше ж місто, хочемо нагадати, є містом обласного підпорядкування, а не містом обласного значення, де більша кількість населення, більші відстані руху транспорту. Зокрема, у Дніпропетровську за 2 грн 50 коп можна їхати з одного кінця міста до іншого протягом 40 хвилин (від вокзалу до віддалених житлових масивів). У нас же весь час поїздки не перевищує 20 хвилин – тобто відстань удвічі менша, а брати за проїзд хочуть так, як у місті-мільйоннику Дніпропетровську. По-друге, є рішення уряду про зменшення вартості нафтопродуктів в роздрібній мережі, яке за висновками Прем`єр Міністра пана Азарова триватиме два місяці поспіль. І головне, маємо зауважити, що перерахунок тарифів, який намагаються запровадити для мешканців Кременчука не є чесним: заплановане підвищення вартості проїзду тільки на окремих маршрутах, і дискримінованими залишаються мешканці околиць: Чередників, Кохнівки, Занасипу – якраз тих районів, де не ходить більш дешевий транспорт – тролейбуси - і немає конкуренції перевізників. Крім того, за цих умов є підстави вважати, що запропоновані перевізниками тарифи є необґрунтованими. Бо по-перше, відстані на маршрутах (де підвищується ціна на проїзд і де вона залишається незмінною – не різняться). По-друге, зокрема ми, мешканці Чередників, судячи з того, як ходять маршрутки 15-Б, вважаємо, що підприємство-перевізник і так непогано на нас заробляє. Бо маршрутки йдуть переповнені зранку, а ввечері, після 19.00-19.30, дочекатися транспорту є великою проблемою: часто доводиться стояти на зупинках до півгодини, а то й по 40 хвилин, бо авто з’їжджають з маршрутів. Виходить, перевізники встигають заробляти на нас гроші, і виручка їм більше не потрібна. І нарешті, просимо Вас звернути увагу на економічний стан мешканців Кременчука, в якому 80 відсотків населення впевнено знаходиться за межею бідності. Шановний міський голова Олеже Мейдановичу, шановний губернаторе Полтавщини Олександре Васильовичу! З огляду на викладені причини переконливо просимо Вас зупинити кампанію з підвищення вартості проїзду у нашому місті й оголосити річний мораторій на будь яке подорожчання проїзду в маршрутних таксі, автобусах чи тролейбусах. Маємо надію, що наші голоси, особливо напередодні чергових виборів до Верховної Ради буде почуто.
Дякую. Ото йдемо ми вчора з дружиною по району - підписуємо. І думаю - от воно мені потрібно ? А потім кажу - та потрібно. Бо інакше здиратимуть з нас по три шкіри і залишать голими та босими. Там такі хлопці, що їм пальці в рот не клади. Потрібно їх зупиняти.
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия. — Во мне всё можно найти! — похвастался Google. — Я самый главный в мире! — заявил Internet. — Ну, ну… — тихо ответило электричество.
старейшина
старейшина
старейшина
пенсионер
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.