Недобросовестный мастер-ремонтник: прошу помочь

0
Горожане
+ 21
Гастарбайтер
Эта. Так нИзЯ паспорт в залог брать. Это нарушение п. 23 Положения про паспорт гражданина Украины утвержденного Постановлением Верховной Рады Украины 02.09.1993г.

Или я не прав, господа юристы?!

А он давно написал заяву про утерю паспорта и получил новый. А у вас еще и проблемы могут быть, придется доказывать, что Вы его не украли. Если чувак ушлый мог и заяву в ментуру накатать, мол карманники стырили. Вы с этим паспортом засвететись, а он по "висячему" делу проходит. Вот органы порадуются. Вы то отмажетесь, но кто Вам вернет выпитую кровь.

Печально, но это типичный случай, когда закон на стороне мошейника.
Горожане
+ 180
Великий Гуру
Всё нормализовалось: через знакомого нашёл данного товарища, уже третий день он работает. Спасибо за советы.
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит".
Артур Шопенгауэр
Горожане
+ 178
Великий Гуру
[quote=Старший сержант запаса]Всё нормализовалось[/quote]
Ну и чудно.
С уважением,
Сергей
Far
Горожане
+ 66
Заслуженный
пенсионер
Far
09:45, 13.08.2013
Была изготовлена детская мебель (переносная). Но, как оказалось мебель изготовлена с браком. С очень большим браком. Недостатки обноружены вечером того же дня, как была отгружена мебель. Позвонила мастеру. Забирать ему не охота. Такое чувство, что просто отнеслись не серьезно к своей работе.
Есть ли у меня право на возврат товара? И имею право я на то, чтобы он отгрузил не доброкачественную мебель сам?
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия.
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Горожане
-1
Старожил
orlexy
14:06, 13.08.2013
delete
bvz
Горожане
0
Командировочный

Far (13.08.2013, 08:42) писал:Была изготовлена детская мебель (переносная). Но, как оказалось мебель изготовлена с браком. С очень большим браком. Недостатки обноружены вечером того же дня, как была отгружена мебель. Позвонила мастеру. Забирать ему не охота. Такое чувство, что просто отнеслись не серьезно к своей работе.
Есть ли у меня право на возврат товара? И имею право я на то, чтобы он отгрузил не доброкачественную мебель сам?



Три варианта:
- еще раз обратится к мастеру и предложить устранить (заменить/переделать) дефект. И предупредить, что в противном случае обратитесь в суд;
- обратится с жалобой в службу защиты прав потребителей, например сюда: Управління у справах захисту прав споживачів у Полтавській області, Кременчук, вул. Шевченка, 38, тел. 0536780708
- обратится с иском в суд (судовый сбор согласно ст. 22 ЗУ "О защите прав потребителей" не платится, далее - ЗУ)

ИЛИ все сразу ))) в любом случае не затягивать.

Для информации:

Цитата:ст. 1 ЗУ недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);



Цитата:ст. 1 ЗУ істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;



Цитата:ст. 8 ЗУ Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.




П.С. если будут дополнительные вопросы пишите в личку.
Горожане
0
Гастарбайтер
это конечн оправильные и точные пожелания, но в данном случае я думаю ситуация банальна и для покупателя "плачевна", изготовленная мебель думаю без каких либо документов, заказли, оплтили, привезли! а если нет документов, то все перечисленное мало имеет смысла, только моральное неудовлетворение! здесь надо другими методами - вот этой же мебелью и по его мебели, сделать ему рекламу "качественную", придумать еще какие то изящные способы, чтобы он понял что он сам хочет ее забрать и переделать!
Горожане
+ 51
Заслуженный
пенсионер

bvz (13.08.2013, 11:05) писал:обратится с жалобой в службу защиты прав потребителей, например сюда: Управління у справах захисту прав споживачів у Полтавській області, Кременчук, вул. Шевченка, 38, тел. 0536780708


У нас оно разве есть? Или появилось снова?
All we need is love(c)
bvz
Горожане
0
Командировочный
ViewPoint, точной информацией не владею, но найти куда обратится можно
Горожане
+ 51
Заслуженный
пенсионер

bvz (13.08.2013, 13:00) писал:но найти куда обратится можно


Разве что в Полтаву.
All we need is love(c)
 
Доступ закрыт.
  • Чтобы отвечать в темах данного форума Вам нужно авторизоваться на сайте