адвокат Ульянов (07.05.2012, 10:27) писал:Не пишіть єрунди. Реєструється собі нове підприємство, на нього оформляються договори оренди, переводяться на роботу люди, переводяться обороти по товарам і працює собі далі. Старе підприємство залишається на папері та банкрутує. Нове не несе ніякої юридичної відповідальності по зобов'язанням старого.
Лежат у меня договора от нормальных юрид. лиц, где черным по белому прописано, что все обязательства старого юр. лица переходят новому. И они работают и не получают "на орехи". Это ж смотря как договора составлять. Если у них изначально была цель объегорить покупателей - то и мы видим результат! Вывод надеюсь народ сделает сам!
адвокат Ульянов (07.05.2012, 10:27) писал:Торгова марка використовується старим підприємством на підставі ліцензійного договору. Таких договорів власник торгової марки може укласти хоч стотисяч піцот.
В дополнение к вышесказанному! Собственник торговой марки, если он держит марку - будет следить за выполнением лиц. договора и если это не однодневка будет прописывать в договора выполнение обязательств до конца!
Вы с точки зрения закона может быть правы, (как известно законы у нас пишутся так, что бы было на хлеб юристам и на икорку алигархам) а я с точки зрения как оно по-людски должно быть! Сейчас они нагрели покупателя, а завтра их киданет поставщик какой - нибудь с Китая, на гораздо большие суммы. Отрицательная энергетика никуда не девается, оно все возвращается!
makey_s (07.05.2012, 08:44) писал:Нещодавно мені зателефонували і порадили підійти щоб написати заяву безпосередньо виробнику про повернення коштів.
- 04.05.2012 була написана в м. Комфі виробнику Декс заява по сприянню компенсації не ремонтнопридатного товару представництвом, сервіс менеджер Комфі порадив почекати пару тижнів, мол, вони вам обов"язково зателефонують, перерахують кошти на картку а Ви тоді (!!!) принесете нам "чудо-техніку" і ми її відправим туда. Сьогодні я зателефонував безпосередньо представництву Декс в Києві про результат розгляду моєї заяви, на що мені вдповіли що нічого не отримували, а так як я придбав товар в Комфі, то, відповідно, і кошти вимагайте в Комфі, а не в нас,і і порадили написати заяву в службу захисту прав споживачів. Який в службі захисту прав споживачів номер телефону ???