TwoLove, это Вы еще удачно сели. В час ПИК ничего не изменилось. В маршруте 17, люди чуть ли не вылетают из открытого окна передней двери Спринтера... Но, я стараюсь ездить троллейбусом. Во первых, можно выйти на несколько минут раньше. У меня с утра график не свободный: разбудить ребенка, собрать его, отвести в сад. Прибежать и себя собрать. И при этому. Могу утром "сварганить" на ужин еду. Не завидую людям, которые добираются до отдоленных мест, по дороге которым не ходят линии троллейбусов, тогда конечно, надо добираться маршруткой. Но, ведь такие маршруты - как 3-Б и 15, ведь можно и троллейбусом проехать? И что заметно, народ у нас не принципиальный. Повозмущались на лавочках, а как на работу так за 2,50 грн. А вот нет, что бы несколько дней, на протяжении недели устроить байкот маршруткам - не ездить на них, а принципиально на троллейбусе. Но, этого никто делать не будет, а молча будут платить 2,50 грн....
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия. — Во мне всё можно найти! — похвастался Google. — Я самый главный в мире! — заявил Internet. — Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Pak (13.07.2012, 13:35) писал:И это не победить, потому, что всем "Надо ехать".
ГАИ... Не? Я очень хорошо помню времена, когда было дурным тоном лезть в маршрутку с занятыми сидячими местами...
лЮлька (17.07.2012, 10:13) писал:А вот нет, что бы несколько дней, на протяжении недели устроить байкот маршруткам - не ездить на них, а принципиально на троллейбусе. Но, этого никто делать не будет, а молча будут платить 2,50 грн....
Та хоть бы бабушки по пешеходному переходу походили, Вы говорите: не ездить. На работу надо всем...
так вот и поездили бы на работу на троллейбусе. Если маршрут прямой!
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия. — Во мне всё можно найти! — похвастался Google. — Я самый главный в мире! — заявил Internet. — Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Чорна п’ятниця: виконком підвищив ціни у маршрутках
Що змушує мера Олега Бабаєва ігнорувати думку 230 тисяч мешканців нашого міста, які жодного разу не просили керівника міста підвищувати ціни та тарифи.
Як міськвиконком покращив наше життя?
З 13 липня усі кременчуцькі перевізники підвищують вартість проїзду в маршрутних таксі на 25 відсотків. Пояснення такого кроку - пальне (яке саме - газ чи дизелька, - ніхто не уточнює) здорожчало на 20 відсотків. Рішення про чергове покращення прийнято міським головою Олегом Бабаєвим, його заступниками та керівниками Крюківського й Автозаводського району, які входять до виконкому, прийнято одноголосно - без обговорення і будь-яких застережень. Єдине, що пролунало на засіданні виконкому, де голосували за нові ціни, - так це пояснення керівника управління економіки виконкому Миколи Здойми. За його словами, останнє подорожчання у Кременчуці відбулося 17 місяців тому, а нові розрахунки приватних перевізників, принаймні те, що приватні перевізники в них понаписували, чиновники перевірили. Самі ж цифри у звітах, де кожен директор маршруту писав, що кількість перевезених пасажирів нині відповідає кількості місць для сидіння, ніхто не перевіряв. Так само ніхто з представників нашої влади не став згадувати, що маршрутні таксі перевозять значно більше пасажирів, ніж це написано у фінансових звітах. Ну і, звісно, ніхто з чиновників не став запитувати про те, як рішення про подорожчання позначиться на кременчужанах.
Чим обґрунтовано подорожчання?
Відповідь на це запитання - у самому рішенні міськвиконкому, підписаному мером міста Олегом Бабаєвим. Ідеться у ньому про таке. "Розглянувши звернення керівників підприємств, які здійснюють перевезення пасажирів у місті в режимі маршрутного таксі та відповідно до наданих розрахунків, здійснених згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 17.11.2009 №1175 "Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту" і постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 року №176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту", керуючись ст. 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області вирішив: Встановити тарифи на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському автотранспорті, що здійснюються на території міста Кременчука суб'єктами господарювання всіх форм власності і працюють у режимі маршрутного таксі на одного пасажира (додається)". Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Погрібного А.М. та заступника міського голови Медведовського В.В. Чому контроль за рішенням покладено на першого заступника мера Андрія Погрібного, який за роботу маршруток не відповідає, здогадатися неважко. Останнє, певно, і є відповіддю на запитання: хто у нас головний лобіст подорожчання проїзду?
Де мерія порушує закон?
Якщо Кременчук у дорожнечі життя (проїзду) вже зрівняється з Донецьком, де проїзд на маршрутках, при втричі довших відстанях, від нашої вартості нічим не відрізняється, то в іншому ми таки випередили всю Україну. Причому випередили її давно і міцно. У нас не виконується один з головних документів, який регламентує перевезення пасажирів. Зокрема, у Законі України "Про автомобільний транспорт" від 05.04.2001 № 2344-III говориться, що перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування може здійснюватися у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі. Причому звичайний режим руху для наших маршруток повинен бути головним. Тобто кількість таких автобусів має переважати 50 відсотків від загальної кількості маршруток. Про те, що так має бути, записано у Постанові Кабінет у Міністрів №1184 від 26 вересня 2007 року "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту". А саме: "Перевезення пасажирів за міськими і приміськими маршрутами здійснюється у звичайному режимі (основний вид перевезень), а також експресному режимі та режимі маршрутного таксі (додаткові види перевезень)". "Основним видом перевезень у місті визначити звичайний режим руху, а розвивати слід автотранспорт середньої та великої пасажировмісності. Тільки зазначений вид транспорту в змозі вирішити проблему перевезень у місті Кременчуці як пасажирів, так і пільгових категорій громадян", - говориться з приводу невиконаних обіцянок щодо загального режиму руху наших маршруток у концепції розвитку пасажирських перевезень у місті Кременчуці. За цей документ наші чиновники теж голосували одноголосно. От тільки те, про що голосували вчора, - сьогодні забули.
Як коментують рішення чиновники?
"Не перевертайте все з ніг на голову. У нашому місті транспорт зі звичайним режимом і відповідною ціною є скрізь. Такого транспорту більше ніж 50 відсотків. Зокрема у нас є автобуси на Раківку і є тролейбуси", - Андрій Погрібний, перший заступник міського голови, читає Закон "Про автомобільний транспорт" по-своєму. Чиновник робить те, чого у законі немає, - приписує комунальні тролейбуси до приватних маршрутних таксі. (Вочевидь, у мерії завтра прирівнюватимуть до маршруток і потяг "Кременчук-Київ". Це теж соціальний транспорт. От тільки він з одного мікрорайону в інший не їздить. – Авт.). «Наступного року купуємо за бюджетні кошти автобуси. Маршрутні таксі у місті можуть бути тільки у віддалених районах, а транспортні проблеми повинні вирішуватися за рахунок комунального транспорту ", - така точка зору мера міста на те, що буде наступного року. А от що буде сьогодні, коли влада своїм рішенням вдарила з усієї сили по кременчужанах і порушила закон, відповідає керівник відділу транспорту Володимир Кургаєв. За його словами, після подорожчання на кожному маршруті мають з'явитися по чотири автобуси звичайного режиму, вартість перевезення у яких складатиме 1,5 гривні. Робота такого транспорту записана в угодах мерії та маршрутників, але ці пункти ніколи не виконувалися і реакції на це від мерії ніколи не було. Останнє - про ціни. За ними, Кременчук стане найдорожчим містом у Полтавській області. У тій же Полтаві вартість проїзду в маршрутних таксі складатиме 1,75 грн. У нас більше і набагато. "Програма плюс" О.Курилов
Цитата:Я тоже про газельки вспомнил, интересно, куда они делись?
и помню, был проезд по 50 коп или 1 грн. В зависимости от растояния. Было весело ехать в переполненной ГАЗельке, когда "стоишь" рачком, бочком на корточках и полулежа. Сейчас уже на поручнях висим) (как говорит мой муж, потому что при его росте спринтера не очень удобный вид транспорта)
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия. — Во мне всё можно найти! — похвастался Google. — Я самый главный в мире! — заявил Internet. — Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Serzh_G (17.07.2012, 11:14) писал:Я Вам так скажу. Вернуть микроавтобусы с низкой крышей и все будут только сидеть...
Не будут, спорим?! Поначалу - да, все сидели..Но потом, как народ понял, што можно еще и стоять в позе "зю" - стояли, согнувшись в три погибели и уткнувшись задами в лица сидящих. Так что кто из них был в лучшем положении - большой вопрос:-)))
"Найжаркіші куточки в пеклі залишені для тих, хто в часи найбільших моральних випробувань зберігав нейтралітет" Данте
пенсионер
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Сергей
пенсионер
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Сергей
пенсионер
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Сергей