NET Согласен, на все сто. Как всегда попадает конечный потребитель, ведь подключаются к пионерам не из за цен, а из-за того, что другой "нормальный" провайдер не провел сети в их дом/район.
Цитата:Отмазка про бумаги СБУ - бред рассчитаный непонятно на кого, в течении часа мы знали что это просто новый метод конкуренции с обнаглевшими пионерами, которые вдруг взяли и выросли. Распоряжение есть, как и есть неоднократные запросы к выявленным нелегалам на подверждение права заниматься телекоммуникационной деятельностью.Пионеры не выросли, а обнаглели, занимаясь незаконной прокладкой кабелей по канализациям связи укртелекома.
Честно признаться не разбираюсь в сетях абсолютно, но закрадывается сомнение в законности РОЗПОРЯДЖЕННЯ СБУ. Может я ошибаюсь, но у СБУ нет полномочий (согласно действующему законодательству) издавать подобные акты. И странно что не размещен полный текст "документика"... И на оф. сайте СБУ его нет...
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про Службу безпеки України вiд 25.03.1992 № 2229-XII Розділ IV ПОВНОВАЖЕННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ Стаття 25. Права Служби безпеки України Службі безпеки України, її органам і співробітникам для виконання покладених на них обов'язків надається право: 1) вимагати від громадян та посадових осіб припинення правопорушень і дій, що перешкоджають здійсненню повноважень Служби безпеки України, перевіряти у зв'язку з цим документи, які посвідчують їх особу, а також проводити огляд осіб, їх речей і транспортних засобів, якщо є загроза втечі підозрюваного або знищення чи приховання речових доказів злочинної діяльності; 2) подавати органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності обов'язкові для розгляду пропозиції з питань національної безпеки, у тому числі із забезпечення охорони державної таємниці; ( Пункт 2 частини першої статті 25 в редакції Закону N 1703-IV ( 1703-15 ) від 11.05.2004 ) 3) одержувати на письмовий запит керівника відповідного органу Служби безпеки України від міністерств, державних комітетів, інших відомств, підприємств, установ, організацій, військових частин, громадян та їх об'єднань дані і відомості, необхідні для забезпечення державної безпеки України, а також користуватись з цією метою службовою документацією і звітністю. Отримання від банків інформації, яка містить банківську таємницю, здійснюється у порядку та обсязі, встановлених Законом України "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ); ( Пункт 3 статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2922-III ( 2922-14 ) від 10.01.2002 ) 4) входити у порядку, погодженому з адміністрацією підприємств, установ та організацій і командуванням військових частин, на їх територію і в службові приміщення; 4-1) складати протоколи про адміністративні правопорушення, віднесені законом до компетенції Служби безпеки України, проводити особистий огляд, огляд речей, вилучення речей і документів, застосовувати інші передбачені законом заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення; ( Частину першу статті 25 доповнено пунктом 4-1 згідно із Законом N 1703-IV ( 1703-15 ) від 11.05.2004 ) (Пункт 5 статті 25 виключено на підставі Закону N 488-IV ( 488-15 ) від 06.02.2003 ) 6) використовувати з наступним відшкодуванням витрат та збитків транспортні засоби, які належать підприємствам, установам і організаціям, військовим частинам і громадянам (крім транспортних засобів дипломатичних, консульських та інших представництв іноземних держав і організацій, транспортних засобів спеціального призначення), для проїзду до місця події, припинення злочинів, переслідування та затримання осіб, які підозрюються в їх вчиненні, доставки до лікувальних установ осіб, що потребують термінової медичної допомоги; 7) виключно при безпосередньому припиненні злочинів, розслідування яких віднесено законодавством до компетенції Служби безпеки України, переслідуванні осіб, що підозрюються у їх вчиненні, заходити в жилі, службові, виробничі та інші приміщення, на території і земельні ділянки та оглядати їх з наступним повідомленням прокурора протягом 24 годин; 8) проводити гласні і негласні оперативні заходи у порядку, визначеному Законом України "Про оперативно-розшукову діяльність" ( 2135-12 ); 9) здійснювати співробітництво з громадянами України та іншими особами, в тому числі на договірних засадах, дотримуючись при цьому умов добровільності і конфіденційності цих відносин; 10) користуватися на договірних засадах службовими приміщеннями підприємств, установ, організацій, військових частин, а також жилими та іншими приміщеннями громадян; 11) направляти військовослужбовців Служби безпеки України для роботи на штатних посадах в інших установах, підприємствах і організаціях на час виконання конкретних завдань в інтересах контррозвідки, боротьби з корупцією та організованою злочинною діяльністю; в окремих випадках у порядку, визначеному колегією Служби безпеки України, допускається направлення на роботу таких військовослужбовців в установи, підприємства і організації за ініціативою їх керівників; ( Пункт 11 частини першої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3200-IV ( 3200-15 ) від 15.12.2005 ) 12) в інтересах контррозвідки і оперативно-розшукової діяльності створювати інформаційні системи та вести оперативний облік в обсязі і порядку, що визначаються завданнями, покладеними на Службу безпеки України цим Законом; ( Пункт 12 частини першої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3200-IV ( 3200-15 ) від 15.12.2005 ) 13) морально і матеріально заохочувати співробітників Служби безпеки України та інших осіб за заслуги по забезпеченню державної безпеки; представляти їх у встановленому порядку до державних нагород; 14) позачергово придбавати квитки на всі види транспорту незалежно від наявності місць і поселятися в готелях при пред'явленні посвідчення про відрядження; 15) безплатного проїзду всіма видами міського пасажирського транспорту загального користування (крім таксі), залізничного та водного транспорту приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів, а також попутним транспортом; 16) видавати у разі наявності небезпеки для життя і здоров'я особам, взятим під захист, відповідно до чинного законодавства зброю, спеціальні засоби індивідуального захисту та сповіщення про небезпеку. ( Статтю 25 доповнено пунктом 16 згідно із Законом N 1381-XIV ( 1381-14 ) від 13.01.2000 )
Удивляет то, что если нужен некий "документик" то он как по мановению волшебной палочки тут же появляется...
и еще:
Цитата:Написано: NET
Цитата:После этого руководство С-нет и Сэтилайт 'уехало в отпуск' и перестало отвечать на телефонные звонки.
Выходные дни.
Похоже на продуманный ход местных "лицензированных" операторов...
Цитата:Такие вот они и есть, друзья-партнеры. Врядли кто-то в своем уме будет с ними вообще работать после таких подлянок.
Цитата:По этому поводу уже на форуме высказались - "Люди, которые в своём уме - не будут работать с нелегальными сетями, а заключат договор с нормальным оператором." Люди, заплатившие деньги таким вот пионерам, в основном вообще не имеют договоров на абонентское обслуживание.Тема подобных сетей уже поднималась на форуме, Воланд достаточно показал их несостоятельность.
Насколько я знаю, у "нормальных операторов" ХОРОШЕЕ отношение к клиентам заканчивается сразу же после оплачивания денег в кассу за подключение и подписания договора. (Проверено на себе и на предприятих которых я работала). Во-первых, ждешь подключения - месяцами... Кормят завтраками что ни день... То как заводят кабель в отремонтированное помещение вообще отдельный разговор... Ну и самое главное - это решение проблем... Тут "нормальные операторы" вообще на высоте. Бывали случаи что и недели были без интернета - а работа то стоит... Но это касается не всех "нормальных операторов"... Я думаю догадались о каком "нормальном" идет речь...
Прежде чем размещать закон его можно было просто прочитать сначала: 1) вимагати від громадян та посадових осіб припинення правопорушень і дій, що перешкоджають здійсненню повноважень Служби безпеки України.
Цитата:Написано: Beauty Честно признаться не разбираюсь в сетях абсолютно, но закрадывается сомнение в законности РОЗПОРЯДЖЕННЯ СБУ. Может я ошибаюсь, но у СБУ нет полномочий (согласно действующему законодательству) издавать подобные акты. И странно что не размещен полный текст "документика"... И на оф. сайте СБУ его нет...
Какое оно бы ни было - но оно есть, и его надо сначала выполнить, а потом уже обжаловать. Этому с армии учат.
Цитата:Удивляет то, что если нужен некий "документик" то он как по мановению волшебной палочки тут же появляется...
Он скорее всего появился не по "мановению", как мне известно были запросы к так называемым провайдером на каком основании ведётся деятельность.
Цитата:Похоже на продуманный ход местных "лицензированных" операторов...
Кавычки здесь не к месту и всё таки выходные дни - у операторов работают только сотрудники мониторинга сетей.
Цитата:Насколько я знаю, у "нормальных операторов" ХОРОШЕЕ отношение к клиентам заканчивается сразу же после оплачивания денег в кассу за подключение и подписания договора. (Проверено на себе и на предприятих которых я работала). Во-первых ждешь подключения - месяцами... Кормят завтраками что ни день... То как заводят кабель в отремонтированное помещение вообще отдельный разговор... Ну и самое главное - это решение прблем... Тут "нормальные операторы" вообще на высоте. Бывали случаи что и недели были без интернета - а работа то стоит... Но это касается не всех "нормальных операторов"... Я думаю догадались о каком "нормальном" идет речь...
Думаю, здесь уместно привести название оператора и описание проблем.
И, как Вы считаете, деятельность в сфере телекоммуникаций так и должна вестись? Подпольными хлопцами, тянущих кабеля по каналам и канализации связи не имея на то выданных ТУ, проектов, оплаты, разрешений на работы, не сдавая исполнительную документацию? Не имея лицензии на строительство? Лицензии на обслуживание сетей? Не имея договоров с абонентами, а только с "обслуживающим персоналом", которые ходят и собирают деньги по квартирам?
P.S. Кто такой тот же Хоменет? Это зарегистрированное предприятие? Имеющее всё для дяетельности в сфере телекоммуникаций? Это зарегистрированная торговая марка? Кто это или что это? "Кто такой Студебеккер, родственник Ваш этот Студебеккер? " (с) Ильф и Петров.
В этом ненормальном мире даже нормальный человек считается ненормальным в виду его нормальности. Все грамматические ошибки являются уникальным стилем автора и обсуждению не подлежат!
Цитата:Написано: gps_k Прежде чем размещать закон его можно было просто прочитать сначала: 1) вимагати від громадян та посадових осіб припинення правопорушень і дій, що перешкоджають здійсненню повноважень Служби безпеки України.
Хм... в Вашем случае прочитать, не значит понять. Не буду и не хочу учить ПОНИМАТЬ и ТОЛКОВАТЬ Законы Украины и все же ...ВНИМАНИЕ!!! ПОВНОВАЖЕННЯ Служби безпеки України!!! Чем действия хоменетов ПЕРЕШКОДЖАЮТЬ ЗДІЙСНЕННЮ ПОВНОВАЖЕНЬ СБУ??? :kez_03: И где конкретно указно - издавать по этому поводу РОЗПОРЯДЖЕННЯ?
Обращаемся к Конституции Украины (которая имеею высшую юридическую силу): Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Надеюсь пояснений не надо... :girl_cray: Да и само название гос.структуры - Служби безпеки України, должно наводить на мысль что по их части это "припинення правопорушень і дій", что могут нести в себе угрозу безопасности государства в целом.....Но, простите, никак не местные разборки "провайдеров-барыг" в Кременчуге...
И! Кому лично и на какие действия дало распоряжение СБУ? Вопросов много, лично я не ставлю под сомнение неоходимость проведения такой чистки, но не такими методами... Я ставлю саму законность издания такого ДОКУМЕНТА таким гос.органом. P.S. Ув. "лицензированные" операторы!!! Верните людям интернет!!!
Цитата:Написано: Net Какое оно бы ни было - но оно есть, и его надо сначала выполнить, а потом уже обжаловать. Этому с армии учат.
Я не хочу никого пиарить в отличие от Вас. И не думаю что будет корректным с моей стороны привести название оператора... тема уже обсуждалась - кому нужно тот поймет. Сейчас речь не о качестве услуг операторов и о законности осуществления ими деятельности. Речь о том что в нашей стране до сих пор все происходит так - сначала делаем, потом думаем. И людей это устраивает пока их самих это не коснется.
Цитата:Написано: Tezey Сразу два засланца в одной теме. Прогрес!!!
Beauty Операторы интернет ни у кого не отнимали. Они как предоставляли так и предоставляют услуги своим абонентам. P.S. подпись у Вас: cras amet которые numquam amavit quique amavit cras amet :good:
Tezey Не "засланец", а сотрудник, работающий в этой сфере и который знаком с возникшей ситуацией.
Во первых - не путайте распоряжение с информированием!!! Во вторых - преступления в информационной сфере, а именно, 361-363 статьи КК Украины относиться к компетенции СБУ, а в случае перепродажи инета очень затруднено вычисление реального АйПи адрес человека, совершившего такого рода преступления. В третьих, СБУ может получать любую информацию и документировать любое преступление и правонарушение, затем передавать ее по подследственности. В четвертых, читайте, там все написано - ЗУ «Про телекомунікації».
И еще к сведенью:
Стаття 75. Відповідальність за порушення законодавства про телекомунікації 1. Особи, винні у порушенні законодавства про телекомунікації, притягуються до цивільної, адміністративної, кримінальної відповідальності відповідно до закону.
2. Прибуток, отриманий оператором, провайдером телекомунікацій внаслідок діяльності без повідомлення НКРЗ та/або ліцензії, порушення встановлених НКРЗ тарифів, вилучається в судовому порядку і спрямовується до Державного бюджету України.
И на последок - відповідно до Постанови КМУ від 9 серпня 2005 р. N 720 Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг 27. Оператор, провайдер має право: - установлювати тарифи на телекомунікаційні послуги, що ним надаються, крім послуг, тарифи на які регулюються державою; - скорочувати перелік або припиняти надання телекомунікаційних послуг відповідно до цих Правил; - припиняти діяльність з надання телекомунікаційних послуг відповідно до Закону (1280-15) і в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади в галузі транспорту та зв'язку; - не підключати до телекомунікаційної мережі кінцеве обладнання у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності; - вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій; відключати кінцеве обладнання споживача: - у разі відсутності виданого в установленому законодавством порядку документа про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій; - на підставі рішення суду, якщо це обладнання використовується абонентом для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують інтересам державної безпеки; - в інших випадках, визначених цими Правилами.
Оператор, провайдер має також інші права, передбачені законодавством та договорами.
Законодательно, оператор отключил своих абонентов, или как вы их там называете «нелегальные сети», «черные провайдеры» за нарушения с их стороны закона про телекоммуникацию. А дальше к ним могут возникнуть вопросы уже со стороны ДИЗ, МВД и Налоговой инспекции...и судя по сумме прибыли за те года их нелегальной работы, вопросы могут быть серьезные!!!! П.с. не знание закона, не освобождает от ответственности.
гражданин
Все грамматические ошибки являются уникальным стилем автора и обсуждению не подлежат!