«Визит»

0
Горожане
+ 5
Местный

Kanarsky (18.11.2013, 20:05) писал:

Диего (18.11.2013, 19:55) писал:Сразу скажу, что я не сторонник Визита и не противник власти, мне просто не понятно почему всё так, как я описал.


Потому что всё не так, как Вы всё описали.
Лтава - Вам известен такой канал? Смотрите там, что рассказывает власть, и про ветеранов, и "другое-всякое". Практически каждый день выкладываются новостные выпуски обеих сторон бизнес-конфликта, смотрите-сравнивайте.



Ага, пасиб, изучим
A85
Горожане
+ 100
Великий Гуру

Диего (18.11.2013, 19:55) писал:если властям есть что сказать в ответ, то почему они не говорят?



Есть еще канал на Ютубе: http://www.youtube.com/user/kremennews?feature=watch
Вот только тырнет у пенсионеров не у всех... : -(
Ум человеческий … не пророк, а угадчик, … но не дано ему предвидеть Случая – мощного мгновенного орудия Провидения
(А.С. Пушкин)
Iva
Жандармы
+ 221
Аксакал

Диего (18.11.2013, 19:55) писал:Однако вот я смотрел эти новости несколько раз - факты поданы вроде как вполне достоверно


В том-то и вся беда, что достоверно, но не объективно!
Подборка сплошного негатива и игнорирование, какого-то либо позитива!
Подаётся только "чёрная" правда и не замечается "белая"!
А не полная правда - сродни лжи.
A85
Горожане
+ 100
Великий Гуру
Послушать "Визит", так один Бабаев виноват, что в городе спад производства... такой бред.
Ум человеческий … не пророк, а угадчик, … но не дано ему предвидеть Случая – мощного мгновенного орудия Провидения
(А.С. Пушкин)
Горожане
+ 74
Великий Гуру
писатель
02:03, 29.11.2013
Там друга проблема - в місті має бути своя програма зі створення нових робочих місць. Десять років тому саме так і виживали - роботи немає , йдуть торгувати. Сьогодні - не наторгуєш і відкрити свій кіоск це нереально. Хіба як чорнобилець чи інвалід. А той хто торгуватиме на вулиці просто - для таких комісія. Єдині хто цієї комісії не боїться - бабці пенсіонерки. Їм та комісія до лампочки. Але міліція це теж контролює і міліціонеру платити потрібно.
Там є і друге питання - фінансування громадських робіт. Там можна подивитися по рокам. Цю суму зменшують - за три роки дуже сильно
Тут у людей немає виходу. Не у Візиті справа. У виконкомі і міському голові. Те що було раніше - ліквідували. Земельний податок такий , що кіоск не відкрити. Не відкрити бо ситуація така як з гаражами - їх тупо зносять, але землю для того аби їх поставити - не дають.
Моя ж точка зору - у чиновників мають бути регулятори. Нехай невеликі, але місцева влада людям допомогти зобов"язана. Гірше, що немає цього. І не тільки цього. Мер же видавлює не один "Візит", а товариш мій Володя Пилипенко, що джип "Вепр" зробив? Так у нього 132 -е засідання суду . Олег Бабаєв війну проти нього веде. Питаю у нього - Володя - коли ти щось нове придумаєш. Каже - ти що ?За судами хто зробить ?А за землю АТП 15322( не помню точно номер), але це в кінці на Київській, від нього 3 млн. грн. вимагає міська влада. А там земля чорти де ця і нікому не нужна. А гроші давай. Ото питання.
А проблема вся - ось в цьому полягає
"Від 230 тисяч гривень. Або яке життя у бюджетного чиновника без нового автомобіля ?» Програма Плюс
http://pplus.in.ua/novyny/2730-vd-230-tisyach-griven-abo-yake-zhittya-u-byudzhetnogo-chinovnika-bez-novogo-avtomoblya-.html

Але взагалі - тема роботи для Кременчука актуальна. Дуже. І певно напишу на наступний номер статтю в газету - бо скорочення йдуть, а як вижити людям і чи повинна влада допомогти кременчужанам вижити? Що може мерія і чого вона не може. Болюча тема і багатьох стосується.
Бо прочитав я за мітинг на КВБЗ, але ж тут не в Росії справа - справа у кризі перевиробництва і ніякий мітинг про дружбу на кризу не вплине. Бо зменшують обсяги виробництва всі вагонобудівні і заводи. Але тут ще ланцюжок йде - називається сталеливарний завод, де працюють тільки для вагонобудівників. Всіх - і наших, і не наших. Без різниці. Але криза перевиробництва яку вагонобудівники самі й сотворили - наскільки є небезпека вже для ПАТ "КСЗ" ?
Отец-основатель
+ 431
Аксакал

A85 (28.11.2013, 22:59) писал:Послушать "Визит", так один Бабаев виноват


Так объективность же...

писатель (29.11.2013, 00:02) писал:а товариш мій Володя Пилипенко


Понятно теперь.

писатель (29.11.2013, 00:02) писал:що джип "Вепр" зробив


Между этим так называемым "джипом" и "Визитом" мне кажется много общего. Людей разве что шокировать. Как и для чего применять в жизни - непонятно.
Я говорю то, что думаю - потому и молчу...
Горожане
+ 74
Великий Гуру
Тут проблема є - автоконструктор Пилипенко не один Вепр зробив. Він їх зробив багато. В тому числі і машини для установки "Кольчуга". Звісно, що машини він один не робить - крім нього ще з ним працюють люди і багато. Сходство з Візитом є . Візит 1991 року це одне, а Візит 2013 року інше
Так само і по АТП цьому .
Але я не проти звісно - для чого нам свій автомобіль, якщо можна скласти тут китайський. В принципі це правильно
Отец-основатель
+ 431
Аксакал

писатель (29.11.2013, 10:36) писал:для чого нам свій автомобіль


Ну если нам нужен такой "свой автомобиль для Гулливера" (или наоборот - Наполеона), который неизвестно каким образом, для чего и на каких дорогах применить, точно так же нам нужен и такой "Визит".
Я говорю то, что думаю - потому и молчу...
Far
Горожане
+ 66
Заслуженный
пенсионер

писатель (29.11.2013, 10:36) писал:Візит 1991 року це одне, а Візит 2013 року інше

не вижу разницы. В одном смысле она ощутима - развитие, канал работает круглосуточно. Ели же в 1991 году по часам. Но, если учитывать то, что транслировалось на телеканале 15 лет назад, и то что транслируется сейчас - разницы нет. Остановилось развитие в этой сфере.
— Я знаю ВСЁ! — сказала Википедия.
— Во мне всё можно найти! — похвастался Google.
— Я самый главный в мире! — заявил Internet.
— Ну, ну… — тихо ответило электричество.
Горожане
+ 74
Великий Гуру
Проблема як щодо тут в одному - телебачення це є і у людини є вибір. Можна дивитися, можна не дивитися. Коожжен сам вибирає і як на мене головне тут право вибору у кожного. Воно має бути завжди.
Сергію - не аргумент, те що ви кажете і не переконує. Володимир Пилипенко зробив багато модифікацій свого Вепря. І він розуміє - що у нас нині ринкова економіка. Тобто - на кожен товар має бути покупець. Це всі знають. І звісно - якщо буде покупець, а мова йде про автомобілі зразка Хаммеру, то буде результат
Але це не дає підстав міській владі робити з ним що хочеш і тиснути його з усіх сил. Є різниця
 
Доступ закрыт.
  • Чтобы отвечать в темах данного форума Вам нужно авторизоваться на сайте