Украинская Рада Автомобилистов - Полтавский осередок

0
Горожане
+ 2
Командировочный
Можно еще один вопрос?
Знак Кирпич с табличкой внизу кроме работающих и служебного транспорта возле нашего КДУ(потитеха) возле второго корпуса официально установлен или нет?Ведь в пдд за ети таблички к кирпичам ничего не сказано,а то туда кто хочет и заезжает.Гаи за заезд под етот знак штрафовать могут,если он не официально,не согласован установлен.Ради интереса интерисуюсь.
Горожане
+ 329
Великий Гуру

DenDJ писал:Можно еще один вопрос?
Знак Кирпич с табличкой внизу кроме работающих и служебного транспорта возле нашего КДУ(потитеха) возле второго корпуса официально установлен или нет?Ведь в пдд за ети таблички к кирпичам ничего не сказано,а то туда кто хочет и заезжает.Гаи за заезд под етот знак штрафовать могут,если он не официально,не согласован установлен.Ради интереса интерисуюсь.


Заезжайте. Дули крутить умеете? Вы ж сами ответили! В ПДД табличек к знаку нет. "Сладкая парочка" незаконна. ВЕЗДЕ. Схема описания борьбы -см.выше.

Добавлено спустя 23 минуты 54 секунды:

Еще пара доков.

Цитата:Начальнику Департаменту ДАІ
МВС України
Генерал-майору міліції
Коломійцю С.Г.


Шановний Сергію Геннадійовичу!


Враховуючи значну кількість звернень громадян - власників авто до Ради автомобілістів та автоперевізників при Кабінеті Міністрів України, прошу дати доручення вжити негайних заходів до приведення процедури проходження державного технічного огляду транспортних засобів у відповідність до чинного законодавства України.
Як відомо, в Переліку документів, що їх повинні мати громадяни – власники авто або їх довірені особи при проходженні державного технічного огляду, поміж іншим, зазначена довідка про стан здоров’я водія.
Прошу звернути увагу на те, що стан здоров’я власника авто не має жодного відношення до технічного стану транспортного засобу ; і той факт, що відсутність цього документу унеможливлює проходження техогляду, є порушенням прав громадянина щодо розпорядження власним майном.
Прошу дати роз’яснення щодо можливості проходження техогляду у встановлені законодавством терміни особами – власниками авто зі значними тимчасовими (травми тощо) або постійними набутими вадами здоров’я чи відповідним ступенем інвалідності, власниками транспортних засобів з найманим водієм або довіреною особою в присутності власника транспортного засобу.


З повагою,
Співголова Ради В.Павлов


--------------------------------------------------------------------



Начальнику Департаменту ДАІ
МВС України
Генарал-майору
Коломійцю С.Г.


Шановний Сергію Геннадійовичу!

Згідно діючому законодавству, а саме «Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок», затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 7.09.1988 р., при постановці на облік та знятті з обліку юридичними особами легкових автомобілів процедура погодження таких операцій з відповідним районним військовим комісаріатом за місцем реєстрації не передбачена.
Разом з тим, таке погодження було передбачене в радянські та післярадянські часи нормативно-правовими актами, що нині втратили чинність. І тому трапляються випадки, коли деякі працівники ДАІ на місцях вимагають при постановці на облік (знятті з обліку) автомобілів юридичними особами погодження з відповідними військоматами.
В зв’язку з цим, прошу Вас, шановний Сергію Геннадійовичу, дати доручення щодо надання відповідних роз’яснень підрозділам ДАІ з метою уникнення випадків порушення чинного законодавства в частині безпідставних вимог деяких працівників ДАІ щодо вищезгаданих погоджень.


З повагою,
Співголова Ради В.Павлов

Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 2
Командировочный
Ясно,спасибо за ответ.
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Еще одын проект:

Цитата:Пропозиції Ради автомобілістів та автоперевізників при КМУ
щодо проекту постанови КМУ «Про внесення змін до Постанови КМУ №1388 від 7 вересня 1998 року».


Редакція спірної частини Пропозиції Мотиви
1. Абзац перший пункту 8. Реєстрація транспортних засобів здійснюється на підставі заяви власника, поданої особисто, і документів, що посвідчують
його особу, правомірність придбання транспортного засобу, оцінку
його вартості, яка провадиться спеціалістом, що пройшов необхідну
підготовку у порядку, встановленому МВС, Мін'юстом,
Держпромполітики, Держмитслужбою та Фондом державного майна і має
відповідні документи, відповідність конструкції транспортного
засобу встановленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також
вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних
документів. Не приймаються до реєстрації транспортні засоби,
зібрані (складені) з складових частин серійних транспортних
засобів без дотримання вимог Закону України "Про дорожній рух"
8. Реєстрація транспортних засобів здійснюється на підставі
заяви власника, поданої особисто, і документів, що посвідчують
його особу, правомірність придбання транспортного засобу, відповідність конструкції транспортного
засобу встановленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також
вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних
документів. Не приймаються до реєстрації транспортні засоби,
зібрані (складені) з складових частин серійних транспортних
засобів без дотримання вимог Закону України "Про дорожній рух"
Державна реєстрація транспортного засобу повинна здійснюватись незалежно від вартості такого засобу.
2. Абзац четвертий пункту 10. Для проведення реєстрації транспортних засобів, зазначених у
цьому пункті, також додається висновок результатів перевірки
технічного стану транспортного засобу із застосуванням
діагностичного обладнання і контрольно-вимірювальних приладів на
відповідність вимогам безпеки дорожнього руху, який складається
спеціалістами Центру безпеки дорожнього руху при департаменті
Державтоінспекції МВС або інших підприємств, установ та
організацій, визначених Кабінетом Міністрів України, та документ
про оцінку його вартості, виданий відповідно до пункту 8 цих
Правил.
Для проведення реєстрації транспортних засобів, зазначених у
цьому пункті, також додається висновок результатів перевірки
технічного стану транспортного засобу із застосуванням
діагностичного обладнання і контрольно-вимірювальних приладів на
відповідність вимогам безпеки дорожнього руху, який складається
спеціалістами Центру безпеки дорожнього руху при департаменті
Державтоінспекції МВС або інших підприємств, установ та
організацій, визначених Кабінетом Міністрів України.
Державна реєстрація транспортного засобу повинна здійснюватись незалежно від вартості такого засобу.
3. Абзац перший пункту 14. Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації),
зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків вибракування їх
у цілому) підлягають огляду (обстеженню та дослідженню) з метою
звірення ідентифікаційних номерів складових частин транспортного
засобу з номерами, зазначеними в наданих документах, визначення їх
справжності та перевірки за наявними автоматизованими базами даних
зареєстрованих та розшукуваних транспортних засобів, а також
відповідності конструкції і технічного стану транспортного засобу
обов'язковим вимогам норм і стандартів, що діють в Україні.
Обстеження проводиться уповноваженими працівниками підрозділів
ДАІ, а дослідження - фахівцями експертної служби МВС або іншими
спеціалістами, які мають свідоцтво про право проведення
відповідного виду експертних досліджень і внесені до єдиного
державного реєстру. За результатами огляду в документах, які
подаються на реєстрацію, уповноваженим працівником ДАІ робиться
відповідна відмітка або складається акт технічного огляду та
додається відповідний висновок фахівця.
Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації),
зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків вибракування їх
у цілому) підлягають огляду (обстеженню та дослідженню) з метою
звірення ідентифікаційних номерів складових частин транспортного
засобу з номерами, зазначеними в наданих документах, визначення їх
справжності та перевірки за наявними автоматизованими базами даних
зареєстрованих та розшукуваних транспортних засобів, а також
відповідності конструкції і технічного стану транспортного засобу
обов'язковим вимогам норм і стандартів, що діють в Україні.
Обстеження проводиться уповноваженими працівниками підрозділів
ДАІ, а дослідження - фахівцями експертної служби МВС або іншими
спеціалістами, які мають свідоцтво про право проведення
відповідного виду експертних досліджень і внесені до єдиного
державного реєстру. За результатами огляду в документах, які
подаються на реєстрацію, уповноваженим працівником ДАІ робиться
відповідна відмітка або складається акт технічного огляду та
додається відповідний висновок фахівця.
При одночасной реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку одного самого транспортного засобу впродовж одного дня в одному самому підрозділу ДАІ, достатньо одного вищеназваного огляду (обстеженню та дослідженню) Багато випадків купівлі-продажу транспортних засобів та відповідних реєстрації-перереєстрації впродовж одного дня в одному підрозділу ДАІ. На сьогодні при знятті з обліку требі зробити перевірку та черег годину при постановці на облік – таку ж саму перевірку. Зайві гроші.
3. Абзац перший пункту 15. На зареєстровані транспортні засоби видаються свідоцтва
про реєстрацію, а також номерні знаки, що відповідають державному
стандарту України: два номерні знаки - на автотранспорт, один - на
мототранспорт, причіп і напівпричіп, дозволи на встановлення на
транспортних засобах спеціальних світлових і (або) звукових
сигнальних пристроїв та погодження щодо розміщення реклами
відповідно до законодавства. У свідоцтвах про реєстрацію
транспортних засобів ідентифікаційний номер двигуна не
зазначається.

15. На зареєстровані транспортні засоби видаються свідоцтва
про реєстрацію, а також номерні знаки, що відповідають державному
стандарту України: два номерні знаки - на автотранспорт, один - на
мототранспорт, причіп і напівпричіп, дозволи на встановлення на
транспортних засобах спеціальних світлових і (або) звукових
сигнальних пристроїв . У свідоцтвах про реєстрацію
транспортних засобів ідентифікаційний номер двигуна не
зазначається.
Власник транспортного засобу сам розпоряджається власним майном. Не потрібно окремо виділяти дозвіл на рекламу. Це вже встановлюється відповідними пунктами щодо базового кольору транспортного засобу.
4. Абзац третій пункту 15. Якщо власник транспортного засобу передав в установленому
порядку право користування і (або) розпорядження ним іншій
фізичній або юридичній особі, їм видається підрозділами ДАІ
тимчасовий реєстраційний талон на період дії документа, який
підтверджує право користування і (або) розпорядження. При цьому у
графі "особливі відмітки" тимчасового реєстраційного талона
робиться запис "Дійсний до _________ за наявності свідоцтва про
реєстрацію транспортного засобу /технічного паспорта/
серія____N_________". Один екземпляр копії документа, який
підтверджує право користування і (або) розпорядження транспортним
засобом, залишається у підрозділі ДАІ.
Якщо власник транспортного засобу передав в установленому
порядку право користування і (або) розпорядження ним іншій
фізичній або юридичній особі, їм за заявою власника може видаватись підрозділами ДАІ
тимчасовий реєстраційний талон на період дії документа, який
підтверджує право користування і (або) розпорядження. При цьому у
графі "особливі відмітки" тимчасового реєстраційного талона
робиться запис "Дійсний до _________ за наявності свідоцтва про
реєстрацію транспортного засобу /технічного паспорта/
серія____N_________". Один екземпляр копії документа, який
підтверджує право користування і (або) розпорядження транспортним
засобом, залишається у підрозділі ДАІ.
Право користування транспортним засобом може також здійснюватись за нотаріальною довіренностю.
5. Абзац перший пункту 23. Реєстрація транспортних засобів за юридичними особами, які мають від 1 до 15 одиниць транспортних засобів включно,
проводиться за умови забезпечення цих засобів місцями для стоянки
і зберігання. Наявність місця стоянки та зберігання
підтверджується договором оренди або іншими документами.
Вилучити Даний пункт призводить до зайвої бюрократії, а також сприяє корупції, бо юридичні особи роблять «ліві» договори на стоянку, що коштує їм від 1000 гривень.
6. Абзац другий пункту 23. За наявності у юридичної особи більше 15 одиниць транспортних
засобів, що дислокуються в одному населеному пункті, створюється
автогосподарство. Для його відкриття необхідно мати огороджену
територію з місцями для стоянки, зберігання, технічного
обслуговування та ремонту транспортних засобів; призначається
керівник автогосподарства та вводяться посади фахівця з безпеки
дорожнього руху, відповідальних за зберігання, технічне
обслуговування та експлуатацію транспортних засобів.
За наявності у юридичної особи більше 15 одиниць транспортних
засобів, що дислокуються в одному населеному пункті, створюється
автогосподарство. Для його відкриття необхідно мати огороджену
територію з місцями для стоянки, зберігання, технічного
обслуговування та ремонту транспортних засобів; призначається
керівник автогосподарства та вводяться посади фахівця з безпеки
дорожнього руху, відповідальних за зберігання, технічне
обслуговування та експлуатацію транспортних засобів. Наявність огородженой території підтверджується відповідними документами, в тому числі и договорами оренди таких територій. Посади відповідних фахівців можуть бути заміненні відповідними фахівцями на договірній основі.
Створення відповідних територій для зберігання транспортних засобів коштує дуже багато, тому власники тр. засобів повинні мати можливість орендувати такі території. Також не обов’язково примушувати власників вводити нові посади.
7. Пункт 24. Транспортні засоби юридичних осіб реєструються за
місцезнаходженням цих осіб. Якщо стоянка транспортних засобів
розташована за місцезнаходженням філій, відділень або інших
відособлених підрозділів юридичних осіб, такі транспортні засоби
реєструються за місцем їх стоянки.
У реєстраційних документах зазначається юридична особа, якій
належить транспортний засіб, її адреса, адреса стоянки.
Транспортні засоби юридичних осіб реєструються за місцезнаходженням цих осіб. При наявності більш ніж 15 транспортних засобів та якщо стоянка транспортних засобів
розташована за місцезнаходженням філій, відділень або інших
відособлених підрозділів юридичних осіб, такі транспортні засоби
реєструються за місцем їх стоянки.
У реєстраційних документах зазначається юридична особа, якій
належить транспортний засіб, її адреса, адреса стоянки (При наявності більш ніж 15 транспортних засобів).
Редагування відповідно до пункту 23.
8. Абзац перший пункту 43. Номерні знаки із знятого з обліку транспортного засобу на
прохання власника можуть бути перезакріплені за іншим придбаним
ним транспортним засобом.
Номерні знаки із знятого з обліку транспортного засобу на
прохання власника можуть зберігатися за власником до 60 днів або бути перезакріплені за іншим придбаним
власником транспортним засобом.
За номерні знаки власник платить гроші, тому він повинен мати можливість використати знаки за власним бажанням.
9. Абзац 2 пункту 55. Видане на період поїздки за кордон свідоцтво про реєстрацію
повертається відповідному підрозділу ДАІ не пізніше ніж через 10
днів після повернення з-за кордону.
Видане на період поїздки за кордон свідоцтво про реєстрацію
повертається відповідному підрозділу ДАІ не пізніше ніж через 10
днів після повернення з-за кордону. Свідоцтво про реєстрацію, виписане на ім'я власника транспортного засобу повертається безкоштовно.

Это была таблица. Не корректно сохранилась...

Добавлено спустя 21 минуту 33 секунды:

Может по ссылке будет удобнее:
http://avtorada.org/forum/index.php?act=attach&type=post&id=423
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Татьяна Чурикова, член Рады автомобилистов о суде по ВИЗИРам:

Цитата:Вчера состоялось очередное заседание в Киевском окружном административном суде по иску Чуриковой Т. и Андроникова А. к МВД и Департаменту ГАИ о запрете использования визирей в Украине.

Присутствовали я (чурикова), Леся как представитель Лёхи и представитель МВД.
Рассматривали наше ходатайство об экспертизе технического несовершенства ВИЗИРя.
Суд решил, что оснований для проведения экспертизы Визиря нет, несмотря на письмо Ольвии (оно есть в статье Авторевю), техническое заключение специалиста по радиолокации, и журнал Авторевю с фотографиями автомобиля, стоящего со скоростью 96 км/час... То есть, эти факты судейскую коллегию, видимо, не смущают...

На следующем заседании суд решил рассматривать иск по сути (результатом которого должно стать решение по нашему делу).
Заседание назначено на 19.02.2010 в 10:00.

Я вижу три варианта развития событий:
1 - пессимистический - нам откажут в иске, сославшись на какую-нибудь фигню...
2 - соломонов - наш иск удовлетворят, на основании ст 11 закона о милиции, в которой говорится, что ГАи имеет право использовать технические средства, предусмотренные нормативно-правовыми актами Украины, а поскольку такого НПА нет, то и использование является незаконным. Но такой запрет просуществует недолго, поскольку вынести соответствующий НПА - не фиг делать...
3 - очень фантастический - иск удовлетворят на основании вышеуказанного пункта + по техническому несоответствию (указав, что это несоответствие доказано другими доказательствами и без проведения экспертизы)..


Учитывая, что нас устраивает только фантастика, уже готовлюсь к обжалованию + рассматриваю вариант заявления повторного ходатайства об экспертизе на других основаниях (с дополнительными обоснованиями).
Поэтому объявляется конкурс на фотографии, полученные с визиря, на которых есть какие-то нескладухи. И чем больше нескладух, тем лучше.
Кто общается на других автофорумах, PLS киньте соответствующий клич со ссылкой на эту тему или на соответствующую тему в www.avtorada.org с указанием моего почтового ящика t_churikova@mail.ru



Добавлено спустя 23 часа 46 минут 38 секунд:

Еще один документик родился:

Цитата:Мы достигли договоренности с ГАИ о том, что на время отсутствия пластиковых техпаспортов будут выдавать бумажные временные техпаспорта сроком до 1 года, а не три месяца. Для этого надо в срочном порядке принять специальную Постанову Кабмина о бумажных техпаспортах. Я думаю, что это произойдет в ближайшее время. Да и вообще, мы внесли предложение, чтобы в дальнейшем человек на свое усмотрение выбирал - пластик за 200 грн или бумага за 16 грн.
То же самое попытаемся предложить по пластиковым талонам ТО.


Першому Віце-прем’єр-міністру України
Турчинову О.В.


Шановний Олександре Валентиновичу!

На автомобільному ринку України склалась кризова ситуація. Ось вже більше місяця в органах МРЕВ ДАІ МВС відсутні бланки свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів нового зразка, виготовлені з полімерного матеріалу. Таким чином, практично вже протягом місяця зупинена реєстрація транспортних засобів в органах ДАІ; споживачі змушені тимчасово відкласти придбання нових транспортних засобів, оскільки тимчасово не можуть їх легалізувати в ДАІ. Падіння автопродажів, викликане відсутністю бланків, негативно впливає на українських автоімпортерів та автовиробників, а також негативно позначається на надходженнях до Державного бюджету України.

Згідно Постанови Кабінету міністрів України від 30.11.2004 року №1615 був затверджений технічний опис документів про реєстрацію транспортних засобів, як виготовлені з полімерного матеріалу (які відсутні на даний час в органах ДАІ) та ліквідовані свідоцтва про реєстрацію, виготовлені з паперу з покриттям полімерною плівкою. Рішення про видачу громадянам України-автовласникам свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, виготовлених з паперу з покриттям полімерною плівкою на державному підприємстві «Україна», позитивно вирішить кризову ситуацію, що склалась.

У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи важливість вирішення проблеми для наповнення Держбюджету України, прошу Вас, шановний Олександре Валентиновичу, дати доручення щодо термінового врегулювання кризової ситуації, що склалась на автомобільному ринку України (дати доручення щодо виготовлення на державному підприємстві «Україна» бланків свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ,виготовлених з паперу та покритих полімерною плівкою, після внесення відповідних змін до постанови Кабінету міністрів України № 47 від 31 січня 1992 року ).
--------------------

Рада автомобилистов - УРА

Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
http://news.ligazakon.ua/news/2010/2/19/20978

Сегодня суд принял решение о запрещении применения ВИЗИРя, но...до принятия норм.прав.актов. Поэтому Рада автомобилистов будет подавать апелляцию, т.к. суд отказал в проведении экспертизы прибора. Мы настаивали на ущербности прибора, а не на отсутствии НПА, позволяющего ГАИ брать в руки прибор. Поэтому с подачей этой апелляции принятое решение в силу не вступиь и формально ВИЗИР еще будет разрешенным... Если не подавать, то завтра ГАИ включит в какую-нить инструкцию перечень разрешенных приборов с ВИЗИРем в том числе и сделает его лигитимным навеки!
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Идет подготовка к брифингу, который организует РИА Новости с автомобилистами и Департаментом ГАИ. Скорее всего ваша покорная слуга получит приглашение от Рады Автомобилистов Полтавской обл. для участия в этом мероприятии. Вопросов к ГАИ у нас достаточно обширные, но я обращусь к предоставленному ресурсу с обращением:
у кого есть вопросы местного и государственного значения, пожалуйста задавайте здесь. Можно ставить глобальные задачи- если это в наших интересах, обосновано и необходимо, то на сегодня это будет ближайший путь к уху как законодателей и исполнителей, так и к общественности (публичности).
Из известных задач:
1. Отмена техосмотра в ныне существующем виде и ликвидация участия ГАИ при его проведении.
2. Упрощение регистрации ТС
3. Упрощение процедуры регистрации ГБО
4.НПА, регулирующие дорожное движение

Дальше продолжите....
5.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
http://avtorada.org/forum/index.php?showtopic=15814


Здесь чуть подробнее. Желающие принять участие- welcome!
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 4
Залетный
А как насчет такого препарата как "БУТОРФАНОЛ ТАРТРАТ "(обезболивающий опиоидный анальгетик), входит в перечень препаратов автомобильной аптечки. Без рецепта не преобрести, а только в составе самой аптечки, отсюда обновление ее содержимого невозможно(только все в комплексе). Согласно нормативным документам допускается самостоятельная комплектация эксплуатационных аптечек владельцами индивидуальных автомобилей. Осенью прошлого года много об этом говорили, но...
Что скажут представители рады, такого вопроса на форуме не видел?
Горожане
+ 329
Великий Гуру

wayfarer писал:А как насчет такого препарата как "БУТОРФАНОЛ ТАРТРАТ "

Честно говоря, я за эту бредятину и забыла, как она разрулилась. А что разве требуют при ТО её иметь? Надо порыть инфу.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
 
Доступ закрыт.
  • Чтобы отвечать в темах данного форума Вам нужно авторизоваться на сайте