Там по-весеннему осмотру знаки оставили- "лежачие полицейские", школа, остановка, переходы, поворот. Это участок дороги небольшой. И до Власовки там хватает поворотов. Это район, а осмотр будет пока по Кременчугу. Добавляйте вопросы, завтра начинаем работать.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Предлагаю для обзора и обмена мнениями документ, разработанный Днепропетровским отделением УРА и направленным в Департамент ГАИ для согласования. Желающие могут принять участие не только в разработке документов, но и в самой работе с местным ГАИ.
УГОДА про партнерство та співробітництво(проєкт)
м.Кременчук "___" __________ 20__ р.
Управління Державної Автомобільної Інспекції м. Кременчук (далі – УДАІ) в особі, начальника УДАІ _______________________________, та Полтавський Обласний Осередок Української Ради Автомобілістів, (далі – УРА) в особі________________________, що здійснюють свою діяльність у спільній сфері - безпеки дорожнього руху, мають спільний інтерес в розвитку автомобільної інфраструктури, виконання учасниками дорожнього руху ПДР, створення позитивного іміджу працівника ДАІ та у сприянні вдосконаленню державної політики в цій галузі і бажаючи розширення співпраці та об'єднання зусиль у досягненні спільного інтересу уклали дану Угоду.
Ця угода складена на основі таких нормативних документів: 1. Ст. 13, ЗУ «Про дорожній рух», (Участь об'єднань громадян і громадян у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху) 2. Ст. 36 ,«Конституції України», (Громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів) 3. Ст.20, ЗУ «Про об'єднання громадян» (одержувати від органів державної влади і управління та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своїх цілей і завдань; вносити пропозиції до органів влади і управління; 4. Постановою КМ України «Про Правила дорожнього руху»( центральним і місцевим органам виконавчої влади сприяти вивченню громадянами Правил дорожнього руху.) 5. п.2.3,Розпорядження №466, МВС (Для створення позитивного іміджу працівника Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України) 6. п.2.7. Наказ МВС від N 111 (Підрозділи ДПС взаємодіють з ….. службами з безпеки дорожнього руху підприємств, установ і організацій, іншими державними і громадськими організаціями, діяльність яких пов'язана із забезпеченням безпеки дорожнього руху. 7. Постановою КМ України № 247 « Про утворення Ради автомобілістів та автоперевізників» 1. Предмет угоди 1.1. Сторони домовилися про організацію спільної діяльності в сфері: - сприяння державним органам влади та управління у забезпеченні безпеки дорожного руху, захисту їх прав, свобод і законних інтересів, посиленню захисту водіїв та працівників ДПС від протиправних дій; -об'єднання зусиль Сторін для сприяння створенню і розширенню позитивного іміджу працівників Державтоінспекції; -забезпечення взаємодії Сторін з метою повного і ефективного використання можливостей один одного у сфері діяльності, для досягнення мети кожної із Сторін. 2. Принципи 2.1. Співробітництво здійснюється на основі таких принципів: -своєчасний обмін інформацією, яка може мати значення для спільної діяльності; -сприяння будь-якій діяльності, що Сторони здійснюють чи підтримують згідно з цією Угодою. 3. Напрями співробітництва 3.1. Співробітництво здійснюється за наступними напрямками: -створити постійно діючу робочу комісію/групу на базі УДАІ та її структурних підрозділах у містах та районних центрах області з питань захисту прав автовласників з напрямками співробітництва викладених у цій угоді за участю: а) представників УРА та Державтоінспекції, б) юристів – фахівців у сфері ПДР, в) експертів у галузі (техничного, дорожнього) права, г) представників громадських організації. Персональний склад згаданої робочої комісії/групи формується з урахуванням кандидатур, та остаточно затверджується виключно за згодою Сторон. -організації та сприяння захисту ринку України від проникнення і розповсюдження неякісної техніки та обладнання для безпеки дорожнього руху; - вивчення, узагальнення та розповсюдження передового досвіду діяльності в сфері безпеки дорожнього руху (у тому числі закордонного); -сприяння організації професійної підготовки та підвищення кваліфікації водіїв; -надання допомоги членам УРА та працівникам ДАІ у питаннях, що виникають під час їх діяльності; - організації ефективної взаємодії з зарубіжними громадськими організаціями в області систем безпеки дорожнього руху; 3.2. Інші напрямки можуть додаватися до цього переліку після спільного роботи сторін та складання доповнень до угоди. 4. Форми співробітництва 4.1. Співробітництво передбачає наступні дії: - участь Сторін у державних, відомчих, громадських проектах щодо сфери їх спільної діяльності у безпеці дорожнього руху; - участь в робочих нарадах, які мають відношення безпеки дорожнього руху; -обмін інформацією про практику, законодавство і програми діяльності, які стосуються співробітництва в рамках цієї Угоди; -участь, та присутність представників УРА при обстеженні та контролю якості дорожнього покриття, розробка нового прозорого механізму контролю за цільовим використанням коштів податку з власників транспортних засобів; -прийняття до уваги, при зміні умов роботи світлофорів, проїзду перехрестя, зміну знаків, швидкісних режимів то що, думку представників УРА та проведення громадської експертизи;
-співпраця і присутність представників УРА, для внесення пропозицій по удосконаленню роботи МРЄО що до спрощення процедури зняття з обліку та постановки на облік транспортних засобів,та при проходженню ТО;
- допомога представників УРА сприяти вивченню громадянами Правил дорожнього руху та проведення агітаційної роботи по недопустимості їх порушення; -присутність представників УРА при здачі випускників автошкол практичних та теоретичних іспитів; - участь у спільних консультаціях з питань, що стосуються прав автовласників в з метою громадського контролю за накладенням адміністративних стягнень у сфері дорожнього руху, присутність при розгляді скарг автомобілістів на дії чи бездіяльність працівників ДАІ, особливо резонансних; - виступи через засоби масової інформації, з коментаріями, що до змін в законодавстві, адміністративної практики то що, в сфері безпеки дорожнього руху; - приймати участь у рейдах що до порушення ПДР, стану дорожнього покриття, роботи ДАІ, та висвітлення через ЗМІ як негативних так і позитивних результатів цієї роботи. -інші дії, які взаємно визначаються ,у відповідності з політикою та завдання Сторін.
4.2.Сторони можуть спільно здійснювати співробітництво з третіми сторонами. 5. Прикінцеві положення. 5.1. Ця угода набуває чинності з дня її підписання. Угода діє три роки; 5.2. Зміни до Угоди здійснюються у письмовій формі за попереднім погодженням; 5.3. Угоду укладено у двох примірниках, які є ідентичними.
По обследованию дорог- акт наконец-то составлен (22 страницы), стороны готовы к подписям. В общих чертах- практически 70% замечаний- отсутствие знаков "Гл.дорога" и "Уступи", покрытие самих дорог. Тем, кто написал в личку скажу, что адреса, где нужен ремонт дорог включены в акт, где требуется вмешательсво УЖКХ- нужно письмо. Внутридворовые парковки ГАИ не может разруливать, нужно только обращение граждан в ГАИ+УЖКХ. Светофор на ул.Бойко отмечен. С ул.Ленина ограничение движения после 19 не распространяется на проживающих на прилегающих улицах и такси. По светофору В.Интернац.-50 лет Окт. какие-то проблемы, не хотят ставить старые, а новых нет. Знак 40 по 60 лет Окт. буду еще писать письмо, здесь идет смертный бой. Возможно до Киева дойдет.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Сегодня возник вопрос по обжалованию Протокола, составленного в Днепропетр.обл. Повестки в суд не вручаются ответчику, т.е. видимо их игнорируют. Вышла с вопросом на Днепр-ское отделение Рады автомобилистов и лед тронулся! Обл.ГАИ разыскали ответчика из Днепродзержинска, видимо провели разъяснительную работу и те сами нашли заявителя, перезвонили и обещали прислать заявление о рассмотрении дела без их участия. Мне очень понравилась система контактирования на местах. Раду знают в ГАИ и оч.оперативно отреагировали на запрос. Есть взаимовыручка среди отделений, практически все области нашли общий язык с ГАИ.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
А почему знак "40" висит когда ехать на УКРТАТНАФТУ(завод) на остановке Молодежный,сразу на столбе с выезда АИС.Какбы знаки 40,если нету знака проведения дорработ,то етот знак не действует,правильно?
DenDJ писал:А почему знак "40" висит когда ехать на УКРТАТНАФТУ(завод) на остановке Молодежный,сразу на столбе с выезда АИС.Какбы знаки 40,если нету знака проведения дорработ,то етот знак не действует,правильно?
Да, там разворот троллейбуса, развилка, пешех.переход. Перекресток аварийно-опасный, а знак действует до перекрестка. Там метров 30-40 всего. Конечная остановка, пешеходов много. Я не против этого знака. Светофора нет, а поток авто, да в час пик- дорогу переходить опасно.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
У меня такой вопрос, кто нибудь в курсе, когда дорогу положат на полтавском проспекте (кохновка), у меня скоро ходовая развалится там ездить, а к кому потом притензии предъявлять?
gudvin писал:У меня такой вопрос, кто нибудь в курсе, когда дорогу положат на полтавском проспекте (кохновка), у меня скоро ходовая развалится там ездить, а к кому потом притензии предъявлять? ___________________________
Вот что было внесено в акт обследования:
Цитата:Пр. Полтавський - перед перехрестями з вулицями Жукова, Р.Армії відсутні дорожні знаки 2.3. - в районі перехрестя з вул. Некрасова зі сторони кладовища занижене узбіччя - перед світлофорним об’єктом в районі СШ № 24 зі сторони кола Пивзаводу в першій смузі вибоїна розміром 1м2 - перед перехрестям з виїздом з вул. Баумана відсутній дорожній знак 1.23.1. «Примикання другорядної дороги» зі сторони хлібзаводу - перед перехрестям з об’їзною дорогою на с. Лашки відсутні дорожні знаки 2.3. з обох сторін - відсутні дорожні знаки 5.41. «Місце зупинки автобуса» на зупинках Чернишевського, Некрасова, М.Жукова - на виїзді з пр. Платухіна (р-н Церкви) відсутній дорожній знак 2.1. - дорожня розмітка затерта і потребує поновлення. - на шляхопроводах дорожнє огородження потребує фарбування
По поводу покрытия не указано ничего. Там же был ремонт. На развилке как раз находится предприятие автодорожное, которое и занимается ремонтом дорог. Нужно узнать более точно по этому поводу?
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...