Украинская Рада Автомобилистов - Полтавский осередок

0
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Там по-весеннему осмотру знаки оставили- "лежачие полицейские", школа, остановка, переходы, поворот. Это участок дороги небольшой. И до Власовки там хватает поворотов. Это район, а осмотр будет пока по Кременчугу. Добавляйте вопросы, завтра начинаем работать.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 2
Командировочный
На Вадима Бойко как ехать с Молодежного по 3 полосе не видно из-за веток светофор с левой стороны.
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Можно отписываться до 20 числа, есть еще несколько дней. Собираю вопросы.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Предлагаю для обзора и обмена мнениями документ, разработанный Днепропетровским отделением УРА и направленным в Департамент ГАИ для согласования. Желающие могут принять участие не только в разработке документов, но и в самой работе с местным ГАИ.

УГОДА
про партнерство та співробітництво(проєкт)

м.Кременчук "___" __________ 20__ р.

Управління Державної Автомобільної Інспекції м. Кременчук (далі – УДАІ) в особі, начальника УДАІ _______________________________, та Полтавський Обласний Осередок Української Ради Автомобілістів, (далі – УРА) в особі________________________, що здійснюють свою діяльність у спільній сфері - безпеки дорожнього руху, мають спільний інтерес в розвитку автомобільної інфраструктури, виконання учасниками дорожнього руху ПДР, створення позитивного іміджу працівника ДАІ та у сприянні вдосконаленню державної політики в цій галузі і бажаючи розширення співпраці та об'єднання зусиль у досягненні спільного інтересу уклали дану Угоду.

Ця угода складена на основі таких нормативних документів:
1. Ст. 13, ЗУ «Про дорожній рух», (Участь об'єднань громадян і громадян у
здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху)
2. Ст. 36 ,«Конституції України», (Громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів)
3. Ст.20, ЗУ «Про об'єднання громадян» (одержувати від органів державної влади і управління та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації своїх цілей і завдань; вносити пропозиції до органів влади і управління;
4. Постановою КМ України «Про Правила дорожнього руху»( центральним і
місцевим органам виконавчої влади сприяти вивченню громадянами
Правил дорожнього руху.)
5. п.2.3,Розпорядження №466, МВС (Для створення позитивного іміджу працівника
Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у
тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України)
6. п.2.7. Наказ МВС від N 111 (Підрозділи ДПС взаємодіють з …..
службами з безпеки дорожнього руху підприємств, установ і організацій,
іншими державними і громадськими організаціями, діяльність яких пов'язана із
забезпеченням безпеки дорожнього руху.
7. Постановою КМ України № 247 « Про утворення Ради автомобілістів та автоперевізників»
1. Предмет угоди
1.1. Сторони домовилися про організацію спільної діяльності в сфері:
- сприяння державним органам влади та управління у забезпеченні безпеки
дорожного руху, захисту їх прав, свобод і законних інтересів, посиленню захисту
водіїв та працівників ДПС від протиправних дій;
-об'єднання зусиль Сторін для сприяння створенню і розширенню позитивного іміджу
працівників Державтоінспекції;
-забезпечення взаємодії Сторін з метою повного і ефективного використання
можливостей один одного у сфері діяльності, для досягнення мети кожної із Сторін.
2. Принципи
2.1. Співробітництво здійснюється на основі таких принципів:
-своєчасний обмін інформацією, яка може мати значення для спільної діяльності;
-сприяння будь-якій діяльності, що Сторони здійснюють чи підтримують згідно з цією
Угодою.
3. Напрями співробітництва
3.1. Співробітництво здійснюється за наступними напрямками:
-створити постійно діючу робочу комісію/групу на базі УДАІ та її структурних підрозділах
у містах та районних центрах області з питань захисту прав автовласників з напрямками
співробітництва викладених у цій угоді за участю:
а) представників УРА та Державтоінспекції,
б) юристів – фахівців у сфері ПДР,
в) експертів у галузі (техничного, дорожнього) права,
г) представників громадських організації. Персональний склад згаданої робочої
комісії/групи формується з урахуванням кандидатур, та остаточно затверджується
виключно за згодою Сторон.
-організації та сприяння захисту ринку України від проникнення і розповсюдження
неякісної техніки та обладнання для безпеки дорожнього руху;
- вивчення, узагальнення та розповсюдження передового досвіду діяльності в
сфері безпеки дорожнього руху (у тому числі закордонного);
-сприяння організації професійної підготовки та підвищення кваліфікації водіїв;
-надання допомоги членам УРА та працівникам ДАІ у питаннях, що виникають під час їх
діяльності;
- організації ефективної взаємодії з зарубіжними громадськими організаціями в
області систем безпеки дорожнього руху;
3.2. Інші напрямки можуть додаватися до цього переліку після спільного роботи сторін та
складання доповнень до угоди.
4. Форми співробітництва
4.1. Співробітництво передбачає наступні дії:
- участь Сторін у державних, відомчих, громадських проектах щодо сфери їх
спільної діяльності у безпеці дорожнього руху;
- участь в робочих нарадах, які мають відношення безпеки дорожнього руху;
-обмін інформацією про практику, законодавство і програми діяльності, які
стосуються співробітництва в рамках цієї Угоди;
-участь, та присутність представників УРА при обстеженні та контролю якості
дорожнього покриття, розробка нового прозорого механізму контролю за цільовим
використанням коштів податку з власників транспортних засобів;
-прийняття до уваги, при зміні умов роботи світлофорів, проїзду перехрестя, зміну знаків,
швидкісних режимів то що, думку представників УРА та проведення громадської
експертизи;

-співпраця і присутність представників УРА, для внесення пропозицій по
удосконаленню роботи МРЄО що до спрощення процедури зняття з обліку та
постановки на облік транспортних засобів,та при проходженню ТО;

- допомога представників УРА сприяти вивченню громадянами Правил дорожнього руху
та проведення агітаційної роботи по недопустимості їх порушення;
-присутність представників УРА при здачі випускників автошкол практичних та
теоретичних іспитів;
- участь у спільних консультаціях з питань, що стосуються прав автовласників в
з метою громадського контролю за накладенням адміністративних стягнень у сфері
дорожнього руху, присутність при розгляді скарг автомобілістів на дії чи бездіяльність
працівників ДАІ, особливо резонансних;
- виступи через засоби масової інформації, з коментаріями, що до змін в законодавстві,
адміністративної практики то що, в сфері безпеки дорожнього руху;
- приймати участь у рейдах що до порушення ПДР, стану дорожнього покриття, роботи
ДАІ, та висвітлення через ЗМІ як негативних так і позитивних результатів цієї роботи.
-інші дії, які взаємно визначаються ,у відповідності з політикою та завдання Сторін.

4.2.Сторони можуть спільно здійснювати співробітництво з третіми сторонами.
5. Прикінцеві положення.
5.1. Ця угода набуває чинності з дня її підписання. Угода діє три роки;
5.2. Зміни до Угоди здійснюються у письмовій формі за попереднім погодженням;
5.3. Угоду укладено у двох примірниках, які є ідентичними.

начальник УДАІ м.Кременчук голова Полтавського

обласного осередка УРА



____________________________ _______________________________


Добавлено спустя 19 минут 3 секунды:

По обследованию дорог- акт наконец-то составлен (22 страницы), стороны готовы к подписям. В общих чертах- практически 70% замечаний- отсутствие знаков "Гл.дорога" и "Уступи", покрытие самих дорог. Тем, кто написал в личку скажу, что адреса, где нужен ремонт дорог включены в акт, где требуется вмешательсво УЖКХ- нужно письмо. Внутридворовые парковки ГАИ не может разруливать, нужно только обращение граждан в ГАИ+УЖКХ. Светофор на ул.Бойко отмечен. С ул.Ленина ограничение движения после 19 не распространяется на проживающих на прилегающих улицах и такси. По светофору В.Интернац.-50 лет Окт. какие-то проблемы, не хотят ставить старые, а новых нет. Знак 40 по 60 лет Окт. буду еще писать письмо, здесь идет смертный бой. Возможно до Киева дойдет.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 329
Великий Гуру
Сегодня возник вопрос по обжалованию Протокола, составленного в Днепропетр.обл. Повестки в суд не вручаются ответчику, т.е. видимо их игнорируют. Вышла с вопросом на Днепр-ское отделение Рады автомобилистов и лед тронулся! Обл.ГАИ разыскали ответчика из Днепродзержинска, видимо провели разъяснительную работу и те сами нашли заявителя, перезвонили и обещали прислать заявление о рассмотрении дела без их участия. Мне очень понравилась система контактирования на местах. Раду знают в ГАИ и оч.оперативно отреагировали на запрос. Есть взаимовыручка среди отделений, практически все области нашли общий язык с ГАИ.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 2
Командировочный
А почему знак "40" висит когда ехать на УКРТАТНАФТУ(завод) на остановке Молодежный,сразу на столбе с выезда АИС.Какбы знаки 40,если нету знака проведения дорработ,то етот знак не действует,правильно?
Горожане
+ 329
Великий Гуру

DenDJ писал:А почему знак "40" висит когда ехать на УКРТАТНАФТУ(завод) на остановке Молодежный,сразу на столбе с выезда АИС.Какбы знаки 40,если нету знака проведения дорработ,то етот знак не действует,правильно?


Да, там разворот троллейбуса, развилка, пешех.переход. Перекресток аварийно-опасный, а знак действует до перекрестка. Там метров 30-40 всего. Конечная остановка, пешеходов много. Я не против этого знака. Светофора нет, а поток авто, да в час пик- дорогу переходить опасно.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 20
Старожил
У меня такой вопрос, кто нибудь в курсе, когда дорогу положат на полтавском проспекте (кохновка), у меня скоро ходовая развалится там ездить, а к кому потом притензии предъявлять?
keep it simple, stupid!!!
Горожане
+ 329
Великий Гуру

gudvin писал:У меня такой вопрос, кто нибудь в курсе, когда дорогу положат на полтавском проспекте (кохновка), у меня скоро ходовая развалится там ездить, а к кому потом притензии предъявлять?
___________________________


Вот что было внесено в акт обследования:

Цитата:Пр. Полтавський
- перед перехрестями з вулицями Жукова, Р.Армії відсутні дорожні знаки 2.3.
- в районі перехрестя з вул. Некрасова зі сторони кладовища занижене узбіччя
- перед світлофорним об’єктом в районі СШ № 24 зі сторони кола Пивзаводу в першій смузі вибоїна розміром 1м2
- перед перехрестям з виїздом з вул. Баумана відсутній дорожній знак 1.23.1. «Примикання другорядної дороги» зі сторони хлібзаводу
- перед перехрестям з об’їзною дорогою на с. Лашки відсутні дорожні знаки 2.3. з обох сторін
- відсутні дорожні знаки 5.41. «Місце зупинки автобуса» на зупинках Чернишевського, Некрасова, М.Жукова
- на виїзді з пр. Платухіна (р-н Церкви) відсутній дорожній знак 2.1.
- дорожня розмітка затерта і потребує поновлення.
- на шляхопроводах дорожнє огородження потребує фарбування


По поводу покрытия не указано ничего. Там же был ремонт. На развилке как раз находится предприятие автодорожное, которое и занимается ремонтом дорог. Нужно узнать более точно по этому поводу?
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
Горожане
+ 2
Гастарбайтер

gudvin писал:когда дорогу положат на полтавском проспекте


Сегодня проезжал там,работа шла.
 
Доступ закрыт.
  • Чтобы отвечать в темах данного форума Вам нужно авторизоваться на сайте