І таке теж було - перед цим підвищенням було інше - обіцяли водіям підвищити заробітну плату. Підвищили. Тільки не зарплату водіям , а вартість оренди маршруток та зарплату директорів підприємств. От я і кажу - ось є директор. У нього будинок в три поверхи. Був мерседес ( джип чорний, як в першого зама мера Андрія Погрібного). Не такий. Добре купив собі ще Лексус 750 як в начальника обласної міліції. Уже все - круче немає куди. Що ще потрібно від наших душ ?
При всьому моєму подиві , навіть Вісник Кременчука поставив на сайті звернення про введення мораторію на подорожчання проїзду. Значить не все так погано. В принципі ми зробили майже все для того, аби точка зору кременчужан була почута .
Єдине - залишилося поставити звернення людей на блог мера міста. Щодо підписів на підтримку нових цін, то вони надходять
Цитата: З великими муками на сайт Вісника Кременчука звернення поставив. Правді не все, бо пише - дуже довге - скоротіть. Але ладно. Тепер залишається надіслати такі ж листи на відділ скарг мерії і побачимо, що скаже мер у відповідь. Його перший зам - Андрій Погрібний вже сказав, що він готовий прийняти рішення про подорожчання проїзду у Кременчуці.
Велике прохання до форумчан - підписати звернення направлене проти подорожчання проїзду в маршрутних таксі. Часу залишається не так і багато. Окрім звернення ( тих хто його підписав одразу,) також підписання триває на сайтах газети "Телеграф" та "Кременчук онлайн". Також підписи можна ставити прямо в блог мера на сайті газети "Вісник Кременчука". Також ж звернення підписали ще наступні мешканці нашого міста за що людям велика подяка. Свириденко Н.І.,Наталія Анісімова, Остапенко Олександр Анатолійович, Остапенко Наталія Миколаївна,Кравченко Л.А.,Москаленко Лена, Людмила Манько, Михаил Сахариленко, Таша Чепурнова , Константин Зыбин, Женя Гончаренко , Елена Ковтонюк, Анна Багмет, Дмитрий Яницкий, Ежова Татьяна,Ольга Богомаз, Румилов Евгений, Волошин Алексей, Екатерина Подашева, Валентина Коваль. Люди - воюю не за себе. Мова про подорожчання вартості проїзду для всього міста і всіх кременчужан. Не всі ми їздимо щоразу на своїх авто, але у маршрутку сідає кожен. Їздять батьки, дружини, діти, чоловіки. Для сім"ї з трьох осіб це подорожчання обійдеться у 60 додаткових гривень. Витрачаємо сьогодні 12 грн, завтра - 15 гривень. Підписуємо далі, бо враження таке , що всі хочуть подорожчання
Сегодня утром на работу добирался больше часа, причем пешком можно было за 25 минут дойти. Нафиг эту систему маршруток! Для себя открыл желтый комфортабельный троллейбус, комфорт - небо и земля, а еще вспомнились студенческие годы.
Внимание(!) сообщение заговорено. Модерирование данного сообщения приведет к половому бессилию и неизлечимым венерическим заболеваниям.
Бегемот (15.05.2012, 23:25) писал:Для себя открыл желтый комфортабельный троллейбус, комфорт - небо и земля, а еще вспомнились студенческие годы.
-Папа, я не хочу ездить на лекции на Мерседесе. Я хочу, как все советские студенты- на троллейбусе! -ХАрАшо, дАрАгой, Гиви. Завтра куплю тебе троллейбус.
Это невозможно - сказала Причина .Это безрассудно - заметил Опыт .Это бесполезно - отрезала Гордость ." Попробуй ... " - шепнула Мечта ...
На прошлой неделе довелось мне поездить в маршрутках. Это экстрим, скажу я вам! Во-первых - сиденья. Едешь в позе зародыша, так как спинки у сидений расположены не под наклоном назад. И даже не перпендикулярно полу. Они наклонены слегка вперед, видимо, чтоб больше кресел влезло в ряд:-)))) Во-вторых - реклама на стеклах. Такое ощущение, что находишься в казино..:-)) А остановки, видимо, предполагается отсчитывать, загибая пальцы?..А если у кого клаустрофобия?:-) В-третьих - процесс непосредственно езды. При торможении народ валится друг на дружку, а при старте надо упираться пятками в пол и вжиматься в спинку сиденья.. Ну, и в четвертых - плотность населения маршрутки. Вспомнились студенческие годы в переполненных троллейбусах..
О каком поднятии цен может вообще идти речь?! Тут пассажирам надо доплачивать за смелость и самоотверженность.
"Найжаркіші куточки в пеклі залишені для тих, хто в часи найбільших моральних випробувань зберігав нейтралітет" Данте
Перечитал ветка, мне кажется, что годовой мораторий мало, что изменит, если ничего не изменится в сфере транспорта. Во-первых, сомневаюсь, что через год будут просить поднять цену на 50 коп. Во-вторых, это не решает проблему с зарплатой водителей. В-третьих, какую альтернативу предлагает город? Пока троллейбусы альтернативой назвать сложно. Ну и последнее, как показала практика и в случае дальнейшего пристального внимания ГАИ к безопасности пассажирских перевозок в городе, маршрутное такси будет очень в дефиците, потому как одними сидячими "город" не перевезти.
старейшина
Модерирование данного сообщения приведет к половому бессилию и неизлечимым венерическим заболеваниям.