Сегодня встретил своего кума: 38 лет, 2 детей (6 и 4 года) работает сварщиком на вагонном. Из-за разрыва с Россией на заводе началось массовое сокращение: сейчас увольняют 700 человек, после нового года запланировано 3000. Зарплата упала до 1500 грн. (заказов практически нет). Вопрос: куда деваться уволеннім людям? Ехать выносить утки в ЕС?
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит". Артур Шопенгауэр
Мамай (07.10.2013, 21:46) писал:Їхати до Москви робити ремонти.
Українських гастарбайтерів з Росії також "попрохають"
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит". Артур Шопенгауэр
ДИРЕКТОРИ НЕ ПЛАЧУТЬ. ВОЛОДИМИР ПРИХОДЬКО ПОЯСНИВ – ЧОМУ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ОПИНИВСЯ У ЖОРСТОКІЙ КРИЗІ
Вагонобудівні заводи, які випускають продукцію (вантажні вагони) склали за попередні роки стільки вагонів, що вони у два рази перевищують потреби ринку. Тепер, всі вагонобудівні заводи країн СНД зменшили обсяги виробництва на 30-40 відсотків… Голова спостережної ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів у своєму інтерв’ю під назвою «Вантажно-пасажирська філософія» про те, що чекає вагонобудівний завод - одне з найбільших виробництв Кременчука у недалекому майбутньому. Висновок перший – стагнація не омине ПАТ «КВБЗ», а повернути колишні обсяги виробництва – неможливо. «Якщо ринок вантажного вагонобудування упав, то повернути обсяги виробництва і продажів неможливо. У попередні роки вантажних вагонів на просторі СНД було складено стільки, що вони у два рази перевищують потреби ринку. Тому сьогодні всі вагонобудівні підприємства зменшили обсяги виробництва на 30-40 %. Це означає, що на колишніх позиціях не утримався ніхто , але й ринки не можуть відібрати один у одного.
Цитата:Из-за разрыва с Россией
Не кажіть про це - бо наступного разу ніхто не скаже, що ви серйозна людина
Еще не упсели наши "добродии" подписать бумагу, а барыги уже начинают покращивать уровень жизни, цитата: Всемирный банк /ВБ/ рекомендует Киеву повысить тарифы на газ для населения. Об этом говорится в опубликованном сегодня аналитическом отчете представительства ВБ на Украине. http://telegrafist.org/2013/10/07/91407/
Ум человеческий … не пророк, а угадчик, … но не дано ему предвидеть Случая – мощного мгновенного орудия Провидения (А.С. Пушкин)
писатель (07.10.2013, 22:51) писал:ВОЛОДИМИР ПРИХОДЬКО ПОЯСНИВ – ЧОМУ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ОПИНИВСЯ У ЖОРСТОКІЙ КРИЗІ
А як Ви думаєте чи міг Приходько у світлі "генеральної лінії партії" сказати про те, що з 11000 вагонів, випущених минулого року майже усі пішли до Росії? Хто б його назвав серйозною людиною. При теперішній євроістерії?
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит". Артур Шопенгауэр
Не - ви щось не розумієте. Точно - головний ринок для КВБЗ - Росія. В росію поставляли вагони 38 заводів. Вони їх наклепали стільки, що тепер 25 років їх можна не випускати взагалі . Термін списання вагона - 40 років. Така штука - є криза перевиробництва і Росія тут ні при чому.
Артур Шопенгауэр
гражданин
Артур Шопенгауэр
гражданин
(А.С. Пушкин)
Артур Шопенгауэр
гражданин