Росія чи Європа?

0
Горожане
+ 180
Великий Гуру
22:28, 07.10.2013 №1561
0
Сегодня встретил своего кума: 38 лет, 2 детей (6 и 4 года) работает сварщиком на вагонном. Из-за разрыва с Россией на заводе началось массовое сокращение: сейчас увольняют 700 человек, после нового года запланировано 3000. Зарплата упала до 1500 грн. (заказов практически нет). Вопрос: куда деваться уволеннім людям? Ехать выносить утки в ЕС?
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит".
Артур Шопенгауэр
Горожане
+ 4
Почетный
гражданин
22:46, 07.10.2013 №1562
0
Їхати до Москви робити ремонти.
Даже если вы тысячу раз признаете нас виновными, вечный суд истории оправдает нас и со смехом выбросит вердикт вашего суда.
Горожане
+ 180
Великий Гуру
23:42, 07.10.2013 №1563
0

Мамай (07.10.2013, 21:46) писал:Їхати до Москви робити ремонти.

Українських гастарбайтерів з Росії також "попрохають"
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит".
Артур Шопенгауэр
Горожане
+ 4
Почетный
гражданин
23:47, 07.10.2013 №1564
0
Старший сержант запаса, не попрохають, доки Путлєр є.
Даже если вы тысячу раз признаете нас виновными, вечный суд истории оправдает нас и со смехом выбросит вердикт вашего суда.
Горожане
+ 74
Великий Гуру
23:51, 07.10.2013 №1565
0
писатель
23:51, 07.10.2013
ДИРЕКТОРИ НЕ ПЛАЧУТЬ. ВОЛОДИМИР ПРИХОДЬКО ПОЯСНИВ – ЧОМУ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ОПИНИВСЯ У ЖОРСТОКІЙ КРИЗІ

Вагонобудівні заводи, які випускають продукцію (вантажні вагони) склали за попередні роки стільки вагонів, що вони у два рази перевищують потреби ринку. Тепер, всі вагонобудівні заводи країн СНД зменшили обсяги виробництва на 30-40 відсотків…
Голова спостережної ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько розповів у своєму інтерв’ю під назвою «Вантажно-пасажирська філософія» про те, що чекає вагонобудівний завод - одне з найбільших виробництв Кременчука у недалекому майбутньому.
Висновок перший – стагнація не омине ПАТ «КВБЗ», а повернути колишні обсяги виробництва – неможливо.
«Якщо ринок вантажного вагонобудування упав, то повернути обсяги виробництва і продажів неможливо. У попередні роки вантажних вагонів на просторі СНД було складено стільки, що вони у два рази перевищують потреби ринку. Тому сьогодні всі вагонобудівні підприємства зменшили обсяги виробництва на 30-40 %. Це означає, що на колишніх позиціях не утримався ніхто , але й ринки не можуть відібрати один у одного.

Цитата:Из-за разрыва с Россией


Не кажіть про це - бо наступного разу ніхто не скаже, що ви серйозна людина
A85
Горожане
+ 100
Великий Гуру
23:52, 07.10.2013 №1566
0
Еще не упсели наши "добродии" подписать бумагу, а барыги уже начинают покращивать уровень жизни,
цитата:
Всемирный банк /ВБ/ рекомендует Киеву повысить тарифы на газ для населения. Об этом говорится в опубликованном сегодня аналитическом отчете представительства ВБ на Украине.
http://telegrafist.org/2013/10/07/91407/
Ум человеческий … не пророк, а угадчик, … но не дано ему предвидеть Случая – мощного мгновенного орудия Провидения
(А.С. Пушкин)
Горожане
+ 74
Великий Гуру
23:54, 07.10.2013 №1567
0
Вони все життя це рекомендують і що далі ?
Горожане
+ 180
Великий Гуру
23:56, 07.10.2013 №1568
0

писатель (07.10.2013, 22:51) писал:ВОЛОДИМИР ПРИХОДЬКО ПОЯСНИВ – ЧОМУ ВАГОНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ОПИНИВСЯ У ЖОРСТОКІЙ КРИЗІ

А як Ви думаєте чи міг Приходько у світлі "генеральної лінії партії" сказати про те, що з 11000 вагонів, випущених минулого року майже усі пішли до Росії? Хто б його назвав серйозною людиною. При теперішній євроістерії?
"Убогий человечек, не имеющий ничего, чем бы он мог гордиться, хватается за единственно возможное и гордится нацией, к которой он принадлежит".
Артур Шопенгауэр
Горожане
+ 74
Великий Гуру
00:01, 08.10.2013 №1569
0
писатель
00:03, 08.10.2013
Не - ви щось не розумієте. Точно - головний ринок для КВБЗ - Росія. В росію поставляли вагони 38 заводів. Вони їх наклепали стільки, що тепер 25 років їх можна не випускати взагалі . Термін списання вагона - 40 років. Така штука - є криза перевиробництва і Росія тут ні при чому.
Горожане
+ 40
Почетный
гражданин
00:21, 08.10.2013 №1570
0
vpnsudoplatov
00:21, 08.10.2013

A85 (07.10.2013, 22:52) писал:Еще не упсели наши "добродии" подписать бумагу, а барыги уже начинают покращивать уровень жизни,


Рано или поздно это было бы не зависимо от подписания или нет !

писатель, вопрос Вы как журналист если я не ошибаюсь может слышали что то о СЛЗ .?
 
Предупреждение.
  • Все ваши сообщения будут отправлены на модерацию.
Написать ответ
Ваше имя
  1. жирный
  2. курсив
  3. подчёркнутый
  4. перечёркнутый
  5. цитата
  6. Спойлер Введите название спойлера (не обязательно):
  7. ссылка Введите адрес ссылки:
  8. смайлы
  9. картинка Введите адрес картинки:


    Выравнивание:
  10. Видео Введите адрес ролика (YouTube, RuTube, Vimeo, VK):

    Для RuTube и VK скопируйте код для вставки (iframe)
  11. цвет текста
  12. Слева
  13. По центру
  14. Справа
  15. скрытый
  16. информация