За інформацією від служби «102» поліції Полтавської області, від початку поточного року оператори обробили більш ніж 105 тисяч телефонних звернень громадян. Лише впродовж квітня кількість дзвінків перевищила 27 тисяч.
На жаль, іноді фіксуються випадки, коли громадяни телефонують у стані алкогольного сп’яніння, вживають нецензурну лексику та ображають працівників кол-центру. Подібна поведінка є неприпустимою, адже оператори працюють у напруженому режимі та мають оперативно реагувати на кожен виклик.Нагадуємо, що образи та лайка, висловлені під час дзвінків на спецлінію, тягнуть за собою адміністративну відповідальність. З початку року щодо 4-х осіб складено адміністративні протоколи за статтею 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Дрібне хуліганство». Усі матеріали вже передані до суду для розгляду та винесення рішення.
Правоохоронці звертаються до громадян із проханням не використовувати номер «102» для розваг чи неправдивих повідомлень. Такі дії не лише є порушенням, а й відволікають ресурси, які могли б бути спрямовані на допомогу тим, хто дійсно цього потребує. Будьте ввічливими та з повагою ставтеся до праці екстрених служб, які цілодобово забезпечують нашу безпеку.




