Протягом 2023 року працівники відділу служби «102» поліції Полтавщини отримали понад 263 тисячі телефонних дзвінків від громадян. Тільки в грудні 2023 року оператори опрацювали понад 26 000 дзвінків, що в середньому складає понад 800 викликів за добу.
«У 2023 році оператори відреагували на понад 263 тисячі телефонних дзвінків громадян. Лише в грудні оператори опрацювали понад 26 тисяч дзвінків, що в середньому складає понад 800 викликів за добу. На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога», — повідомила Ярослава Павлухіна, начальниця відділу служби «102» поліції Полтавщини.Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру «102», передбачена адміністративна відповідальність. Протягом 2023 року на правопорушників складено 46 адміністративних протоколів за статтею 173 «Дрібне хуліганство» Кодексу України про адміністративні правопорушення та 183 «Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб» КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.
Нагадуємо, що задля безпеки в громадах області поліція Полтавщини продовжує працювати 24/7. Для оперативного реагування поліції на заяви й повідомлення громадян цілодобово працює поліцейська спецлінія «102», а також працюють альтернативні канали для звернень до поліції у застосунку чат-бот Телеграм: @Police102Poltava та месенджер Фейсбук «Поліція Полтавської області».
За інформацією відділу комунікації поліції в Полтавській області