Бітрікс-24 — це інноваційний програмний продукт, що допоможе повністю автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси у будь-якій компанії, від невеличкої фірми до підприємства всеукраїнського масштабу з розгалуженою мережею філіалів та представництв. Цей продукт поєднує у собі безліч корисних рішень, завдяки яким Ви зможете краще налаштувати зворотний зв'язок з клієнтами, чи контролювати ефективність роботи персоналу.
Огляд інструментів Бітрікс-24
CMS 1C-Bitrix — є розробкою, якою вдало користуються мільйони компаній у всьому світі. Автоматизація бізнес-процесів з цим програмним продуктом відбувається по декількох напрямках:
- CRM — система управління продажами та підтримання постійного зв'язку з покупцями;
- Call-centre — можливість підключення усіх контактних каналів для Бітрікс;
- інструмент, що дозволяє створювати корпоративні сайти, мобільні застосунки та інтернет-магазини;
- проведення анонімних опитувань серед клієнтів;
- налаштування рекламного розсилання листів на e-mail, Push та SMS-повідомлень.
Якщо Ви вирішите під'єднати Bitrix-24, це можна зробити цілком безкоштовно. Але для великих компаній вигідніше купити платну версію, яка відкриває набагато більше різноманітних можливостей. Встановивши програмне забезпечення на свої ПК, Ви зможете в режимі реального часу спостерігати за зростанням рівня продажів. На головному екрані будуть показуватися дані: кількість замовлень у роботі, проплати і відмови, суми чеків тощо. Ці дані допоможуть створити статистику роботи персоналу, а також покажуть ті ділянки, куди треба вкласти гроші для підвищення продажів.
Як працює система Бітрікс-24
Говорячи простою мовою, Бітрікс — це корпоративний портал, котрий інтегрується з іншими програмними рішеннями, а результат демонструється на одному екрані. Тобто, він стає інформаційним центром компанії з відкритим кодом, що дозволяє з часом розширювати функціональні можливості застосунку. До того ж, навіть у безкоштовній версії Ви отримуєте до 5 Гб простору у хмарному сервісі.
Часто систему Бітрікс-24 порівнюють зі швейцарським ножем, оскільки обсяг її функціоналу постійно розширюється. Є також галузеві рішення. Наприклад, для медичної, освітньої чи побутової сфери: створення профілів, запис до електронної черги, порядок обслуговування відвідувачів з тих чи інших питань тощо.
Що цікаво, керівник підприємства може контролювати доступ працівників до функціонала програми. Також тут відбивається статистика щодо кожного проекту: від першого моменту відвідування клієнтом сайту до проведення розрахунків за надані послуги чи товари.