Навіщо потрібні чат-боти в Телеграмі
Telegram – один із найпопулярніших в Україні месенджерів. Його можна залучити, щоб спілкуватися з клієнтами, пришвидшувати процес продажів, підтвердження замовлень або запису на прийом тощо. Що уміють чат-боти в Телеграм:
- Надавати відповіді на запитання користувачів, шляхом аналізу тексту запитання на основі заздалегідь встановлених правил або штучного інтелекту.
- Консультувати, допомагати з вирішенням проблем, вказувати на розділи довідкової інформації або переадресовувати до живого оператора, якщо потрібно.
- Проводити опитування для визначення задоволеності продуктом або сервісом.
- Обдзвонювати базу клієнтів та перемикати на менеджера за необхідності.
- Допомагати користувачам здійснювати бронювання готелів, ресторанів, квитків на події.
- Планувати розклад користувачів, нагадувати про важливі події.
- Нагадувати про необхідність сплати заборгованості.
- Приймати та опрацьовувати запити на покупку товарів.
- Збирати дані щодо доставки (адреса, час) та передавати їх виконавцю.
Як відбувається розробка чат-ботів

Щодо розробки чат-ботів немає суворого порядку дій. Але спеціалісти зазвичай працюють так:
- Визначають мету і функції чат-бота.
- Вибирають підхожу технологію або набір інструментів (фреймворки, платформи).
- Створюють структуру діалогу. Для цього визначають можливі запитання користувачів і відповіді на них. Створюють дерево діалогу.
- Розробляють логіку чат-бота – пишуть код, який обробляє запити користувачів, аналізує їх і надає відповіді.
Після цього залишається виконати тестування та розгортання бота, його інтеграцію з месенджером.
Що дає Telegram-бот
Завдяки боту для Телеграма бізнес отримує такі переваги:
- Інтеграція з власною телефонією підприємства. З Телеграм-ботом можна швидко перемикатися між різними каналами зв’язку з клієнтами (телефон, месенджер, СМС).
- Цілодобовий зв’язок. Тепер клієнти можуть подзвонити та отримати потрібну інформацію навіть у неробочий час.
- Зниження витрат на кол-центр. Боти забирають на себе 50% роботи працівників кол-центру. Більше не потрібно тримати великий штат менеджерів.
За допомогою голосових та текстових чат-ботів можна суттєво знизити навантаження на працівників, зекономити час та гроші підприємства, при цьому збільшивши продажі та прибуток.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!