Текстові та голосові чат-боти – це зручне рішення для компаній, які приймають багато звернень від клієнтів. Якщо Ваші працівники перевантажені, якщо їм часто доводиться відповідати на однотипні запитання, саме час залучити до робочого процесу сучасні технології. Бажаєте створити текстового чи голосового бота для Telegram? В цьому Вам допоможе компанія Twin24, яка пропонує найбільш сучасні рішення для бізнесу.
Навіщо потрібні чат-боти в Телеграмі
Telegram – один із найпопулярніших в Україні месенджерів. Його можна залучити, щоб спілкуватися з клієнтами, пришвидшувати процес продажів, підтвердження замовлень або запису на прийом тощо. Що уміють чат-боти в Телеграм:
- Надавати відповіді на запитання користувачів, шляхом аналізу тексту запитання на основі заздалегідь встановлених правил або штучного інтелекту.
- Консультувати, допомагати з вирішенням проблем, вказувати на розділи довідкової інформації або переадресовувати до живого оператора, якщо потрібно.
- Проводити опитування для визначення задоволеності продуктом або сервісом.
- Обдзвонювати базу клієнтів та перемикати на менеджера за необхідності.
- Допомагати користувачам здійснювати бронювання готелів, ресторанів, квитків на події.
- Планувати розклад користувачів, нагадувати про важливі події.
- Нагадувати про необхідність сплати заборгованості.
- Приймати та опрацьовувати запити на покупку товарів.
- Збирати дані щодо доставки (адреса, час) та передавати їх виконавцю.
Як відбувається розробка чат-ботів
Щодо розробки чат-ботів немає суворого порядку дій. Але спеціалісти зазвичай працюють так:
- Визначають мету і функції чат-бота.
- Вибирають підхожу технологію або набір інструментів (фреймворки, платформи).
- Створюють структуру діалогу. Для цього визначають можливі запитання користувачів і відповіді на них. Створюють дерево діалогу.
- Розробляють логіку чат-бота – пишуть код, який обробляє запити користувачів, аналізує їх і надає відповіді.
Після цього залишається виконати тестування та розгортання бота, його інтеграцію з месенджером.
Що дає Telegram-бот
Завдяки боту для Телеграма бізнес отримує такі переваги:
- Інтеграція з власною телефонією підприємства. З Телеграм-ботом можна швидко перемикатися між різними каналами зв’язку з клієнтами (телефон, месенджер, СМС).
- Цілодобовий зв’язок. Тепер клієнти можуть подзвонити та отримати потрібну інформацію навіть у неробочий час.
- Зниження витрат на кол-центр. Боти забирають на себе 50% роботи працівників кол-центру. Більше не потрібно тримати великий штат менеджерів.
За допомогою голосових та текстових чат-ботів можна суттєво знизити навантаження на працівників, зекономити час та гроші підприємства, при цьому збільшивши продажі та прибуток.