Спеціалісти ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області надали консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.
У результаті, адміністрація інтернет-магазину ініціювала проведення діагностики придбаного товару сервісним центром, у ході якої було встановлено недоліки товару та проведено безоплатне їх усунення (заміна компресора).
Звертаємо увагу споживачів, що відповідно до абз. 1 ч. 3. ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, пред’являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Комментариев нет