У січні поточного року до ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло звернення від мешканця області про те, що він придбав в інтернет-магазині морозильну скриню Gorenja вартістю 9 999 грн., яка виявилась несправною.
Адміністрація магазину відмовилась від задоволення прав споживача при придбанні ним товару неналежної якості, аргументуючи це тим, що питання щодо якості товару вирішуються сервісним центром.Спеціалісти ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області надали консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.
У результаті, адміністрація інтернет-магазину ініціювала проведення діагностики придбаного товару сервісним центром, у ході якої було встановлено недоліки товару та проведено безоплатне їх усунення (заміна компресора).
Звертаємо увагу споживачів, що відповідно до абз. 1 ч. 3. ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» вимоги споживача у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, пред’являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.