Фахівці Держпродспоживслужби надали заявнику правову консультацію відповідно до чинного законодавства. Завдяки їхньому втручанню споживач отримав компенсацію в розмірі 1 069 гривень — повну вартість зіпсованого електроприладу. Це відповідає ч. 3 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів».
Нагадаємо, що згідно з Правилами побутового обслуговування населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 року № 614:
- Факт надання послуги підтверджується договором та/або розрахунковим документом;
- Виконана робота має відповідати встановленим якісним вимогам протягом усього гарантійного строку.
Споживачі мають право на отримання якісних послуг і компенсацію у випадку їх неналежного виконання.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!