Проєкт не лише володіє інформацією, але і втілює кейси для якісного таргетування та оптимізації сайтів. Для збільшення трафіку використовуються моделі органічного розміщення рекламних відео в середину контенту. Інструменти, що використовує DSP платформа Fusify.io, допомагають слідкувати за ростом аудиторії при інтегруванні реклами, створювати контекстні розділи, спрямовані на видавця, оптимізувати ціну закупівлі та тестувати різні креативні підходи для підвищення результативності.
Інтегрування типів контекстної реклами
Тематичні оголошення, зміст яких відповідає інформації на сайті, можуть давати збільшення трафіку. Тому цей тип використовують найчастіше, але він потребує знань та навичок при розміщенні. Існує декілька підтипів:
- Текстові меседжі. Їх використовують впізнавані відомі бренди. Певні фрази у текстах виступають як магніт. Коли в пошуку вводиться популярний запит, завдяки розміщеним «ключам» сайт підноситься до перших позицій. Але якщо товар новий і інформації про нього ще не так багато, то варто спробувати інший тип.
- Графічні банери. Метод ефективний у будь-якому випадку, бо можна вибирати як відеоформат, так і зображення продукції. Візуальна частина завжди приваблює аудиторію, тому збільшується перехід за новим посиланням. В цьому виді компанія використовує прийом native video, що презентує новий продукт публіці. Розміщений у правильному місці, цей варіант дає суттєве зацікавлення ЦА.
Компанія не лише аналізує алгоритми реклами, виявляє найкращі ділянки для розміщення, але й підлаштовує оголошення під відвідувачів сайту. Це значно допомагає у бізнесі та підвищенні впізнаваності.
Технологія та переваги використання банерів
Fusify.io аналізує потреби відвідувачів сайтів і на основі цього створює добірку із рекламними пропозиціями, що будуть цікавими для аудиторії. Якщо раніше на банері могло бути лише графічне зображення товарів, то зараз є можливість використовувати слайд-елементи та короткі відео. Більшість користувачів віддають перевагу мобільним телефонам, тому технологія half-screen добре підходить для розміщення реклами у зручному форматі.
Статистика показує, що для 76% користувачів достатньо декількох секунд на перегляд рекламного оголошення, щоб перейти на сайт рекламодавця. Короткий візуал у правильному місці не набридає читачам, а спонукає до подальших дій. Це не лише суттєво впливає на продажі, але й покращує репутацію рекламодавця шляхом:
- Підвищення впізнаваності нового товару. Згодом це призведе до окремих пошукових запитів та зростання попиту.
- Охоплення ЦА. Якщо реклама розміщена у правильному місці, то це збільшує кількість переглядів та покупок.
- Налаштування показу можна змінювати через банер. Це дає змогу обирати найбільш популярні позиції та доповнювати їх невеличкими відео.
Правильно створений концепт реклами та адаптований у відповідні сайти дає високий відсоток успіху позитивного іміджу бренду та покращує продажі. Fusify.io допоможе отримати бажаний прибуток і створити свою цільову аудиторію, що буде збільшуватись разом із розвитком асортименту на сайті.