Святкова церемонія відправлення
По маршруту Київ-Сіань відправились одразу 40 вагонів, завантажених пиломатеріалами. В якості організаторів виступили одразу декілька гігантів, включаючи "Укрзалізницю".
З офіційним візитом в Україну прибув посол Китаю Фань Сянжун, а з нашої сторони виконуючий обов’язки голови "Укрзалізниці" А. Камишин. На церемонії були присутні голова митної служби та заступник міністра економіки.
Ще в липні 2021 року був підписаний контракт між країнами, згідно з яким планується поступове збільшення масштабів. Замісник міністра інфраструктури відмітив, що завдяки такому співробітництву вдасться залучати фінанси, що дозволять розвиватись українській економіці. Кошти будуть направлені на покращення інфраструктури. Потяг курсуватиме по території чотирьох держав, здолавши більше 10 000 км. Варто відмітити, що в середині вересня до України з Китаю прибув потяг із 62 контейнерами.
Китай продовжує робочі години, з метою нарощувати масштаби виробництва контейнерів
Аналітики стверджують, що ніяких дефіцитів контейнерів в контексті всесвітніх масштабів, нема. Причина поступового зменшення в неграмотному менеджменті. Саме тому китайські виробники вирішили суттєво збільшити кількість контейнерів, хоча навряд чи це допоможе вирішити ситуацію в глобальному масштабі.
В поточному році провідні компанії планують випустити на ринок на 65% більше продукції, порівняно з минулим 2020 р. Так, виробник CIMC встановив рекорд, реалізувавши 1,15 млн. одиниць товару, а чистий прибуток виріс із $37 млн до $680 млн. Порівняно з 2019 роком, практично вдвічі виросли ціни на контейнери.
Також суттєво збільшився попит на експрес доставку посилок з Китаю в Україну, що є позитивною тенденцією для орендодавців. Лише "Трітон", що є найбільш масштабною американською компанією, відзвітувала про витрати в 3,4 мільярди з метою суттєво підвищити власні активи більш ніж на 25% в поточному році. Ще одна тенденція - перевізники починають укладати договори на довші терміни, що провокує підвищення вартості контейнерів, котрі вже не одноразово використовувались.
Одночасно Федеральна морська американська комісія почала негласне розслідування по причині обмеженого доступу до китайських контейнерів. Офіційних заяв поки що не було, але ситуація дійсно тривожить відповідні органи США. Також експерти відмічають суттєві зміни в якості продукції, вказуючи, що негативний вплив виник через продовження робочого часу.