До фахівців відділу податкових сервісів, звітності та організації роботи ЦОП ДПІ у м. Полтава неодноразово зверталися платники податків особисто та в телефонному режимі із проблемними питаннями, які виникають під час подання звітності через Електронний кабінет платника, у зв’язку з наявністю декількох діючих електронних цифрових підписів (ЕЦП) «Приватбанку».
Для коректної роботи у режимі «Введення звітності» Електронного кабінету платник повинен мати один чинний електронний цифровий підпис.Самостійно відкликати сертифікати ЕЦП «Приватбанку» можна, скориставшись наступним алгоритмом дій:
- Перейти на сайт Акредитованого центра сертифікації ключів «Приватбанку».
- Обрати вкладку «Оnline-сервіси» та натиснути «Відкликати сертифікат».
- Пройти авторизацію, здійснивши вхід в «Приват24».
- Обрати один чи декілька сертифікатів для відкликання.
- Підписати заявку на відкликання можна за допомогою:
- SmartID (хмарного підпису): відсканувати QR-код через «Приват24» та ввести пароль;
- файлового ключа: перетягнути файл з особистим ключем з розширенням jks на сторінку сайту або обрати його на Вашому пристрої та ввести пароль.
- SmartID (хмарного підпису): відсканувати QR-код через «Приват24» та ввести пароль;
В результаті вищевказаних дій сертифікат буде відкликаний.
За інформацією ДПІ у м. Полтава ГУ ДПС у Полтавській області