Помилково зараховані кошти — кошти, що сплачені платником за видом доходів, який не відповідає суті платежу (збору).
У роботі Департаменту державної реєстрації трапляються випадки, коли заявники наспіх сплачують кошти за проведення державної реєстрації нерухомості або бізнесу, не переконавшись у необхідності сплати або суми адміністративного збору. Результат — сплата законом не передбачена або платіж здійснено за послугу, яка не відповідає за призначенням.Якщо Ви зіткнулися з такою ситуацією, зверніть увагу, що законом передбачено можливість повернення таких коштів. Повернення помилково зарахованих до бюджету платежів, у національній валюті здійснюється Казначейством або головними управліннями Казначейства з відповідних бюджетних рахунків для зарахування надходжень.
Для повернення коштів необхідно звернутись до відповідного суб’єкта (органу, що контролює справляння надходжень бюджету, з платежу, який підлягає поверненню) для написання заяви.
Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених коштів складається та подається платником (фізичною особою, керівником/представником юридичної особи) та обов’язково має містити наступну інформацію:
- найменування платника (суб’єкта господарювання), код за ЄДРПОУ (для юридичної особи);
- прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку у паспорті);
- місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи;
- номер контактного телефону (для фізичної особи за її згодою);
- причина повернення коштів з бюджету;
- найменування та місцезнаходження банку, в якому відкрито рахунок отримувача коштів та реквізити такого рахунка;
- номер карткового рахунка отримувача коштів (за наявності).
Разом із такою заявою подається оригінал або копія документа, який підтверджує перерахування коштів до бюджету (квитанція/платіжне доручення).
Після встановлення факту надходжень та підтвердження підстав для повернення коштів гроші будуть надіслані на рахунок, який був вказаний платником у заяві про повернення.
Громадяни та юридичні особи, які помилково сплатили кошти за отримання адміністративної послуги з державної реєстрації підприємництва або об’єктів нерухомості до бюджету міста Кременчука можуть подати таку заяву шляхом звернення до:
- Департаменту державної реєстрації виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. № 27);
- Управління по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (м. Кременчук, пл. Перемоги, буд. № 2).
Додаткову інформацію Ви можете отримати за телефонами: (05366)3-71-20; (05366)3-21-13.
За інформацією Департаменту державної реєстрації виконкому Кременчуцької міської ради