Взяття на квартирний облік є досить тривалою процедурою: збір необхідних документів, подання заяви, її розгляд на засіданні громадської комісії з житлових питань, прийняття рішення виконавчим комітетом міської ради й зрештою отримання відповіді.
Кожен етап після подачі заяви потребує певного часу на опрацювання пакету документів та підготовки обґрунтованого рішення про взяття на квартирний облік. Але ж з якого часу громадяни вважаться взятими на облік?Жилі приміщення надаються громадянам, які перебувають на квартирному обліку, у порядку черговості. Черговість надання жилих приміщень визначається за часом взяття на облік.
Так, громадяни вважаються взятими на квартирний облік при виконавчому комітеті з дня прийняття рішення виконавчого комітету.
При цьому, якщо одночасно розглядаються заяви кількох осіб, їх черговість на одержання жилих приміщень визначається за датою подання ними заяви з необхідними документами.
Важливо! За результатами розгляду заяви громадянину обов’язково надається письмова відповідь (через Центр надання адміністративних послуг), де зазначаються дата та номер рішення про взяття на квартирний облік, склад сім’ї та вид черговості надання жилого приміщення (загальна черга, першочергова, позачергова).