Багато хто отримував ордери ще до початку приватизаційних процесів в Україні, і можливості зробити копію тоді просто не було. Що ж робити у таких випадках?
Бланк ордера складається з двох частин: основного документа (що видається громадянину або його представнику за довіреністю) та корінця, який залишається на зберіганні у виконавчому комітеті, що його видав.
Якщо виникла потреба у копії ордера, звертатися слід саме до тієї житлово-експлуатаційної організації або установи, куди громадянин передавав документ після вселення. Якщо ж із якихось причин ордера там не залишилося, є інший варіант.
Можна подати запит до КП «Квартирне управління», щоб перевірити наявність корінця ордера в архівному фонді. У разі підтвердження збереження документа, громадянину можуть надати його копію — але лише за умови, що в житлово-експлуатаційній організації ордер відсутній. При цьому обов’язково потрібно подати письмове підтвердження такої відсутності.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!