Як повідомлялось раніше, з 1 січня 2023 року одним із напрямків роботи пенсійних установ стала профілактика та розслідування нещасних випадків на виробництві. Процедура розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань, аварій на виробництві залишилася незмінною — як і раніше, її проводять відповідно до порядку, затвердженого урядовою постановою від 17.04.2019 р. № 337.
Окрім того, не змінилися й вимоги законодавства про те, що відповідальність за правильну організацію розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві покладається на роботодавця.Проте, постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2023 р. № 59 внесено зміни до порядку № 337. Відтепер роботодавці Полтавщини повинні врахувати наступне:
- Після отримання інформації про нещасний випадок, заяви потерпілого, членів його сім’ї чи уповноваженої ним особи, потрібно оформити повідомлення про нещасний випадок/гостре професійне захворювання (отруєння) згідно з додатком 2 до Порядку № 337.
- Термін повідомлення про нещасний випадок — протягом доби засобами зв’язку та не пізніше наступного робочого дня — на паперовому носії (п. 8 Порядку № 337).
- Повідомляти про нещасний випадок слід за місцем його настання. Якщо нещасний випадок стався внаслідок події під час руху транспортних засобів усіх видів — за місцем реєстрації підприємства.
Канали зв’язку з фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області для повідомлення про нещасний випадок на виробництві:
- e-mail: gu@pl.pfu.gov.ua;
- телефон: (053-26) 0-81-97.