На прийом до державних реєстраторів доволі часто звертаються за роз’ясненням ситуації, коли власник двох об’єктів нерухомого майна (квартир чи нежитлових приміщень), що розташовані поруч, хоче їх об’єднати. При цьому ще до звернення власник фактично провів реконструкцію.
Об’єднання об’єктів нерухомості — це не тільки «зруйнувати стіну» чи «вирубати дверний отвір». З правової точки зору об’єднання двох окремих об’єктів нерухомості — це непроста процедура реєстрації новоствореного об’єкту у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.Згідно чинного законодавства об'єднання проводиться шляхом реконструкції з реєстрацією дозвільних документів та внесенням їх до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Зверніть увагу! Об’єднання повинно відповідати умовам, що передбачені чинними державними будівельними нормами.
Для реєстрації права власності на об’єкт, що утворився у результаті об’єднання, до органу державної реєстрації чи центру надання адміністративних послуг необхідно подати наступні документи:
- правовстановлюючі документи (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, рішення суду, договору купівлі-продажу тощо) крім випадку, коли право власності на таке майно вже зареєстровано в Державному реєстрі прав;
- реєстраційні номера документів для отримання відомостей, що державний реєстратор отримує з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва:
- відомості про технічну інвентаризацію (технічний паспорт);
- відомості про присвоєння об’єкту адреси;
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію новоствореного об’єкта (декларація).
Чекаємо на Вас для подачі документів або для попередньої консультації за адресою: вул. Ігоря Сердюка, 27, м. Кременчук.
Дні прийому: понеділок-середа з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 16:00 (з 12:00 до 13:00 — обідня перерва).
За інформацією Департаменту державної реєстрації виконкому міськради