15:42 Вівторок 0 482
15:42, Вівторок, 4 березня 2025

Які реквізити можуть бути відсутніми у фіскальному чеку?

У фіскальному касовому чеку містяться лише ті реквізити, які є у платника на момент його формування. Це означає, що деякі рядки можуть не відображатися, якщо для цього немає підстав.
Наприклад, рядок «решта» не друкується, якщо під час розрахунку вона не видавалася. Це ж правило поширюється й на інші реквізити, передбачені формою чека.

Зокрема, у фіскальному чеку можуть бути відсутні такі реквізити:

  • ІПН платника ПДВ якщо продавець не є платником ПДВ;
  • УКТЗЕД якщо товар не належить до підакцизної продукції;
  • реквізит марки акцизного податку якщо товар не підлягає маркуванню;
  • рядки 12-17 якщо при розрахунку не використовувалися платіжні картки, а пристрої не мали зв’язку між собою;
  • ставки податків якщо суб’єкт господарювання не зобов’язаний їх сплачувати.

Таким чином, наявність або відсутність певних реквізитів у фіскальному чеку залежить від конкретної ситуації та статусу платника.
 

Додати коментар

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    PIN: ----
    Торговля и склад 13:30 Понеділок 0 1 001 Основи генерації штрих-кодів: що потрібно знати Штрих-коди є важливою складовою сучасної торгівлі та логістики. Вони дозволяють швидко ідентифікувати товари, полегшують процеси обліку та забезпечують точність в управлінні запасами. Штрих-код є графічним зображенням, що складається з комбінацій різних за товщиною вертикальних ліній та проміжків між ними, яке представляє інформацію у машиночитаному форматі. Його сканують за допомогою спеціального пристрою, що дозволяє миттєво отримати дані про товар. Для більшості торгових підприємств та складських господарств генерація штрих коду — це важлива складова частина автоматизації бізнесу, яка допомагає оптимізувати процеси управління товарними запасами.