Оформити житлову субсидію можна online — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Як це зробити? Пропонуємо покрокову інструкцію.
Алгоритм дій наступний:- Заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, натискаємо кнопку «Вхід».
- Авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису (#КЕП): вказуємо назву акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, завантажуємо файл ключа та вводимо пароль.
- В особистому кабінеті заходимо в розділ «Комунікації з ПФУ» та обираємо пункт меню «Заява на житлову субсидію чи пільгу».
- Перед формуванням заяви готуємо скановані копії необхідних документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити».
- У вікні, що відкриється, обираємо опцію «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
- Заповнюємо онлайн-форму заяви про призначення та надання житлової субсидії (вказуємо загальну інформацію про особу, яка подає заяву, вносимо її паспортні та адресні дані, вказуємо спосіб виплати субсидії).
- Додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, які отримує домогосподарство.
- Зазначаємо адресу реєстрації/фактичного проживання.
- Додаємо дані про членів домогосподарства та членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства.
- Вносимо відомості про доходи та витрати членів домогосподарства (з урахуванням яких буде автоматично сформовано декларацію).
- Додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл».
- Натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту/коректність заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, переходимо до фінального кроку.
- Перевіряємо дані сформованих заяви та декларації, накладаємо на документи цифровий підпис та надсилаємо до Пенсійного фонду.
- З результатом щодо прийнятого рішення про призначення житлової субсидії можна ознайомитись в розділі «Мої звернення» — «Статус звернення».