Відтак склалася ситуація, коли кошти за житлово-комунальні послуги нараховані вчасно, але у невірно визначених розмірах.
Відновлення виплати субсидій тим громадянам, яким вони були припинені внаслідок завантаження помилкової інформації зазначеними комунальними організаціями, можливе лише на підставі повторних звернень.
Як і раніше, для оформлення житлової субсидії потрібно подати заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
Варіанти оформлення субсидій такі:
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- до центру надання адміністративних послуг;
- в електронній формі через портал «Дія».
- поштою або особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України від місця проживання; в електронній формі — через вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний застосунок ПФУ.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!