У 27 Центрах обслуговування платників, які створені в кожній ДПІ, платникам податків Полтавщини надаються якісні адміністративні та сервісні послуги. Відвідувачі Центрів обслуговування платників можуть подати податкову звітність, одержати консультаційні та інформаційні послуги з питань застосування податкового законодавства, практичну допомогу від фахівців щодо використання електронних сервісів від ДПС.
Крім того, в Центрах обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцької ДПІ ще й отримати кваліфіковані електронні підписи.За повідомленням Алли Рябкової, в. о. начальника ГУ ДПС у Полтавській області, протягом січня-вересня 2023 року до Центрів обслуговування платників органів ДПС у Полтавській області звернулося 140 498 платників податків з метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень надано 130 619 адміністративних послуг.
Найбільш актуальною адміністративною послугою залишається видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 01.10.2023 р. надано 46 704 таких послуг, що на 1 438 більше, ніж за аналогічний період минулого року. Також збільшилась кількість видачі відомостей з ДРФО платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків — 15 114.
Із повним переліком адміністративних послуг, що надаються Центрами обслуговування платників ГУ ДПС у Полтавській області, їх адресами, номерами телефонів та режимом роботи можна ознайомитись за посиланням.
За інформацією ГУ ДПС у Полтавській області