Надання послуг платникам у Центрах обслуговування платників — важливий вектор роботи податкової служби. В ГУ ДПС у Полтавській області якісні адміністративні та сервісні послуги надаються у 27 Центрах обслуговування платників, які були створені в кожній ДПІ.
Відвідувачі Центрів обслуговування платників можуть подати податкову звітність, одержати консультаційні та інформаційні послуги з питань застосування податкового законодавства, практичну допомогу фахівців щодо використання електронних сервісів від ДПС. Крім того, в Центрах обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцької ДПІ ще й отримати кваліфіковані електронні підписи.В.о. начальника ГУ ДПС у Полтавській області Алла Рябкова повідомила, що протягом січня 2024 року до Центрів обслуговування платників органів ДПС у Полтавській області звернулося 17 360 платників податків із метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень надано 16 421 адміністративна послуга.
Найбільше громадяни зверталися за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Станом на 1 лютого 2024 року надано 5 865 таких послуг, що на 1 125 більше, ніж за аналогічний період минулого року. Також збільшилась кількість видачі відомостей з ДРФО платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, за перший місяць поточного надано 2 359 таких послуг.
З метою цифровізації сервісів ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників — електронну чергу.
За інформацією ГУ ДПС у Полтавській області