Кременчуг - Романки
(ост. «Рынок» ул. Первомайская)
|
Понед., четв.
|
Романки - Кременчук
|
||
06:30
|
17:40
|
07:30
|
18:40
|
|
Кременчуг - Чикаловка
(кооп. «Обувщик»)
(ост. «Центр» ул. Пролетарская)
|
Четверг
|
Чикаловка - Кременчуг
|
||
06:35
|
16:15
|
07:45
|
17:20
|
|
Кременчуг - кооп. «Зеленый гай»
(ост. «Железнодорожный вокзал»)
|
Понедельник, четверг
|
кооп. «Зеленый гай» - Кременчуг
|
||
06:30
|
17:45
|
07:00
|
18:15
|
|
Кременчуг - Чечелево
(до Павлышской развилки)
(ост. «Центр» ул. Пролетарская)
|
Понедельник
|
Чечелево - Кременчуг
|
||
06:25
|
17:30
|
07:00
|
18:10
|
|
Кременчуг – кооп. «Сады 2»
(ост. «Крюковский мост» ул. Пролетарская)
|
Понед., четв.
|
кооп. «Сады 2» - Кременчуг
|
||
07:30
|
18:00
|
08:00
|
18:30
|
|
Кременчуг - Ламаное
(ост. «ДК «КрАЗ»)
|
Понедельник, четверг
|
Ламаное - Кременчуг
|
||
07:00
|
18:00
|
08:00
|
19:00
|
|
Кременчуг - кооп. «Граниты»
(ост. «Центр» ул. Пролетарская)
|
Понедельник, четверг
|
кооп. «Граниты» - Кременчуг
|
||
08:15
|
17:00
|
08:45
|
17:30
|
|
Кременчуг - Сады 2
(кооп. «Калина»)
(ост. «Рынок» ул. Первомайская)
|
Понедельник, четверг
|
Сады 2 - Кременчуг
(кооп. «Калина»)
|
||
06:00
|
18:40
|
06:45
|
19:25
|
|
Кременчуг - Самусиевка
(кооп. «Рассвет»)
(ост. «Рынок» ул. Первомайская)
|
Понедельник
|
Самусиевка – Кременчуг
(кооп. «Рассвет»)
|
||
07:00
|
18:30
|
07:30
|
19:00
|
|
Кременчуг - кооп. «Чумаки»
(ост. «Центр» ул. Пролетарская)
|
Четверг
|
кооп. «Чумаки» - Кременчуг
|
||
07:00
|
17:30
|
07:30
|
18:00
|
Дякую за статтю — повністю погоджуюся з автором: системність і жива підтримка учня дають кращий результат, ніж “просто більше завдань”. Хочу додати, що якісна математична підготовка — це фундамент для всього навчання, а для НМТ вона взагалі критична. Математика тренує логіку, вміння структурувати думки, перевіряти себе цифрами й не губитися під таймером.
Що реально працює для НМТ з мого досвіду:
коротка діагностика прогалин → чіткий план на 4–6 тижнів;
щоденні малі підходи (15–25 хв): формули, відсотки, рівняння, геометрія;
тренування під таймер і аналіз помилок після кожного блоку;
чергування типів задач (проценти/статистика/геометрія), щоб не “залипати” на одному.
Якщо шукаєте зручний формат із наставником, можу порадити MathOnline — індивідуально або міні-групи, гнучкий графік і програма під цілі НМТ: https://mathonline.com.ua/
Не реклама — просто те, що справді допомагає тримати системність і прогрес.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!