» » » Розвиток пабліків Вконтакті - поради SMM-спеціалістів
03:29 Неділя 0 2 534
03:29, Неділя, 15 листопада 2015

Розвиток пабліків Вконтакті - поради SMM-спеціалістів

Розкрутка групи в соціальній мережі, яскравий паблік та його просування — основні питання, що цікавлять SMM-спеціалістів. Слід сказати, що розробка сайту чи створення інтернет-магазину початок торгівлі в Інтернеті. Далі необхідно робити групу чи відомий паблік Вконтакті, проте основне питання, а як їх просунути?

Відомий рівненський спеціаліст по розвитку груп в соціальних мережах Роман Гаєвський зазначив, що працюйте на новинах, які всі обговорюють, і потім подумайте, як можна прив'язати Ваш продукт або проект до цієї новини. Це була порада SMM спеціаліста, що працює у веб-студії та для якого створення сайтів Рівне та їх просування є нормою. Він понад 5 років займається розвитком груп у фейсбуці та вконтакті, тому досвід створення сайту та його підтримки через соціальні мережі неоціненний. От що він повідомив:


У моєму випадку це був кейс: сайт + паблік. І підніс я його як нову віху в розвитку SMM.

Готуємо рекламні оголошення. Умовно всі картинки можна розділити на три великі підгрупи:


Зображення гумористичні: різні котики, собачки, з сумними виразами на їх мордочках. Вибір зроблено не випадково: я розумів, що багато адміністраторів стурбовані новими правилами. Котики і собачки спрацювали гірше всього, але в цілому теж непогано.


Друга велика підгрупа — це оголошення, в яких в якості зображення використовувалася моя брендовий фотографія, яка стоїть на аватарі, і по якій багато мене впізнають. За даним типом оголошень був самий хороший показник співвідношення переходів до підписалися.


Третя підгрупа оголошень була з моїми ж фотками, але здебільшого фотографії були з подорожей. Намагався брати яскраві фотки.


Цікавий той факт, що саме ці фотографії збирали найбільший CTR, але співвідношення до підписалися було небагато гірше, ніж у попереднього варіанту.


За критеріями відразу скажу, що нічого особливого не придумував.


Основні показники:
 — Вік від 21 року, м. Рівне;
 — Таргет ставився на групу новинки;
 — Оплата за покази — 50 копійок за 1000 показів. Покази крутилися дуже бадьоро.


За підсумком вийшло 250 передплатників на бюджет гривень. Передплатник обійшовся в 2 гривні. Можна було, звичайно, поставити і 3 гривні, проте у нас був бюджет ще на розробку сайтів Рівне 3 тисячі гривень, тим самим зробити передплатника дешевше, але хотілося відпрацювати трафік, поки він ще гарячий.