Відомий рівненський спеціаліст по розвитку груп в соціальних мережах Роман Гаєвський зазначив, що працюйте на новинах, які всі обговорюють, і потім подумайте, як можна прив'язати Ваш продукт або проект до цієї новини. Це була порада SMM спеціаліста, що працює у веб-студії та для якого створення сайтів Рівне та їх просування є нормою. Він понад 5 років займається розвитком груп у фейсбуці та вконтакті, тому досвід створення сайту та його підтримки через соціальні мережі неоціненний. От що він повідомив:
У моєму випадку це був кейс: сайт + паблік. І підніс я його як нову віху в розвитку SMM.
Готуємо рекламні оголошення. Умовно всі картинки можна розділити на три великі підгрупи:
Зображення гумористичні: різні котики, собачки, з сумними виразами на їх мордочках. Вибір зроблено не випадково: я розумів, що багато адміністраторів стурбовані новими правилами. Котики і собачки спрацювали гірше всього, але в цілому теж непогано.
Друга велика підгрупа — це оголошення, в яких в якості зображення використовувалася моя брендовий фотографія, яка стоїть на аватарі, і по якій багато мене впізнають. За даним типом оголошень був самий хороший показник співвідношення переходів до підписалися.
Третя підгрупа оголошень була з моїми ж фотками, але здебільшого фотографії були з подорожей. Намагався брати яскраві фотки.
Цікавий той факт, що саме ці фотографії збирали найбільший CTR, але співвідношення до підписалися було небагато гірше, ніж у попереднього варіанту.
За критеріями відразу скажу, що нічого особливого не придумував.
Основні показники:
— Вік від 21 року, м. Рівне;
— Таргет ставився на групу новинки;
— Оплата за покази — 50 копійок за 1000 показів. Покази крутилися дуже бадьоро.
За підсумком вийшло 250 передплатників на бюджет гривень. Передплатник обійшовся в 2 гривні. Можна було, звичайно, поставити і 3 гривні, проте у нас був бюджет ще на розробку сайтів Рівне 3 тисячі гривень, тим самим зробити передплатника дешевше, але хотілося відпрацювати трафік, поки він ще гарячий.
Для успішного ведення бізнесу важливий надійний та стабільний інтернет, адже від швидкості передачі даних залежить робота онлайн-сервісів, відеоконференцій та хмарних рішень. За допомогою NonDetected можна забезпечити захищене та стійке підключення, мінімізуючи ризики перебоїв.
Выбор мужского аромата это не просто покупка, а отражение стиля и характера. Кто-то предпочитает классику, а кому-то ближе смелые и необычные ноты. Сегодня можно легко нишевый парфюм купить здесь, чтобы подчеркнуть свою индивидуальность. Такой аромат не останется незамеченным.
Ну вот, всё как и писал в предыдущем комменте
Можно было и скидку предложить 🐸
Как будто туда граждане ходят и эти слушания что-нибудь решали когда-то кроме резонансных случаев. Проводят для галочки. Новый киоск построят?
Повністю підтримую думку, що домашній догляд може бути не гіршим за салонний, головне - підібрати якісні засоби. Мені дуже допомогла косметика Oribe особливо для сухого волосся. Користуюсь кілька місяців - результат реально помітний, волосся м’яке і блискуче.