Відомий рівненський спеціаліст по розвитку груп в соціальних мережах Роман Гаєвський зазначив, що працюйте на новинах, які всі обговорюють, і потім подумайте, як можна прив'язати Ваш продукт або проект до цієї новини. Це була порада SMM спеціаліста, що працює у веб-студії та для якого створення сайтів Рівне та їх просування є нормою. Він понад 5 років займається розвитком груп у фейсбуці та вконтакті, тому досвід створення сайту та його підтримки через соціальні мережі неоціненний. От що він повідомив:
У моєму випадку це був кейс: сайт + паблік. І підніс я його як нову віху в розвитку SMM.
Готуємо рекламні оголошення. Умовно всі картинки можна розділити на три великі підгрупи:
Зображення гумористичні: різні котики, собачки, з сумними виразами на їх мордочках. Вибір зроблено не випадково: я розумів, що багато адміністраторів стурбовані новими правилами. Котики і собачки спрацювали гірше всього, але в цілому теж непогано.
Друга велика підгрупа — це оголошення, в яких в якості зображення використовувалася моя брендовий фотографія, яка стоїть на аватарі, і по якій багато мене впізнають. За даним типом оголошень був самий хороший показник співвідношення переходів до підписалися.
Третя підгрупа оголошень була з моїми ж фотками, але здебільшого фотографії були з подорожей. Намагався брати яскраві фотки.
Цікавий той факт, що саме ці фотографії збирали найбільший CTR, але співвідношення до підписалися було небагато гірше, ніж у попереднього варіанту.
За критеріями відразу скажу, що нічого особливого не придумував.
Основні показники:
— Вік від 21 року, м. Рівне;
— Таргет ставився на групу новинки;
— Оплата за покази — 50 копійок за 1000 показів. Покази крутилися дуже бадьоро.
За підсумком вийшло 250 передплатників на бюджет гривень. Передплатник обійшовся в 2 гривні. Можна було, звичайно, поставити і 3 гривні, проте у нас був бюджет ще на розробку сайтів Рівне 3 тисячі гривень, тим самим зробити передплатника дешевше, але хотілося відпрацювати трафік, поки він ще гарячий.