03:29 Неділя 0 2 763
03:29, Неділя, 15 листопада 2015

Розвиток пабліків Вконтакті - поради SMM-спеціалістів

Розкрутка групи в соціальній мережі, яскравий паблік та його просування — основні питання, що цікавлять SMM-спеціалістів. Слід сказати, що розробка сайту чи створення інтернет-магазину початок торгівлі в Інтернеті. Далі необхідно робити групу чи відомий паблік Вконтакті, проте основне питання, а як їх просунути?

Відомий рівненський спеціаліст по розвитку груп в соціальних мережах Роман Гаєвський зазначив, що працюйте на новинах, які всі обговорюють, і потім подумайте, як можна прив'язати Ваш продукт або проект до цієї новини. Це була порада SMM спеціаліста, що працює у веб-студії та для якого створення сайтів Рівне та їх просування є нормою. Він понад 5 років займається розвитком груп у фейсбуці та вконтакті, тому досвід створення сайту та його підтримки через соціальні мережі неоціненний. От що він повідомив:


У моєму випадку це був кейс: сайт + паблік. І підніс я його як нову віху в розвитку SMM.

Готуємо рекламні оголошення. Умовно всі картинки можна розділити на три великі підгрупи:


Зображення гумористичні: різні котики, собачки, з сумними виразами на їх мордочках. Вибір зроблено не випадково: я розумів, що багато адміністраторів стурбовані новими правилами. Котики і собачки спрацювали гірше всього, але в цілому теж непогано.


Друга велика підгрупа — це оголошення, в яких в якості зображення використовувалася моя брендовий фотографія, яка стоїть на аватарі, і по якій багато мене впізнають. За даним типом оголошень був самий хороший показник співвідношення переходів до підписалися.


Третя підгрупа оголошень була з моїми ж фотками, але здебільшого фотографії були з подорожей. Намагався брати яскраві фотки.


Цікавий той факт, що саме ці фотографії збирали найбільший CTR, але співвідношення до підписалися було небагато гірше, ніж у попереднього варіанту.


За критеріями відразу скажу, що нічого особливого не придумував.


Основні показники:
 — Вік від 21 року, м. Рівне;
 — Таргет ставився на групу новинки;
 — Оплата за покази — 50 копійок за 1000 показів. Покази крутилися дуже бадьоро.


За підсумком вийшло 250 передплатників на бюджет гривень. Передплатник обійшовся в 2 гривні. Можна було, звичайно, поставити і 3 гривні, проте у нас був бюджет ще на розробку сайтів Рівне 3 тисячі гривень, тим самим зробити передплатника дешевше, але хотілося відпрацювати трафік, поки він ще гарячий.

 
Калейдоскоп / Видео / Фото 10:56 П’ятниця 0 2 386 Соціальний центр «Турбота» отримав понад мільйон гривень допомоги від JTI Україна Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг «Турбота» Кременчуцької міської ради, що підтримує людей із вразливих категорій населення, отримала благодійну допомогу на суму понад 1 млн гривень. Її надала компанія JTI Україна в рамках співпраці з міською владою.