ЦНАП Кременчука упродовж березня проводив анкетування щодо оцінювання відвідувачами умов і якості надання адміністративних послуг та окреслення напрямів подальшого розвитку установи.
За його результатами, 97,7% респондентів висловилися про те, що їм зручно замовляти послуги через ЦНАП.Завдяки конструктивним пропозиціям щодо покращення роботи ЦНАП уже реалізувано:
- у підвальному приміщенні ЦНАП (в укритті) встановили платіжний POS-термінал для оплати вартості послуг під час повітряної тривоги;
- організували прийом працівника БТІ під час тривоги в укритті ЦНАП;
- запровадили попередній запис з питань БТІ по телефону.
На черзі:
- продовження графіку роботи центру після 17:00;
- збільшення переліку послуг, які можна замовити через ЦНАП;
- облаштування дитячого куточку;
- проведення тренінгів для покращення комунікаційних навичок персоналу.