- Підписання заяви. Документ подається лише за умови підписання заявником через електронну ідентифікацію з високим рівнем довіри, якщо немає законних підстав для відмови у прийнятті заяви.
- Перелік документів. Підстави для державної реєстрації речових прав чітко визначені у статті 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Правильне заповнення реквізитів документів має велике значення:- назва документа (наприклад, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину, судове рішення тощо);
- дата видачі документа;
- реєстраційний номер;
- орган, що видав документ (наприклад, державний або приватний нотаріус, Управління житлово-комунального господарства тощо).
- назва документа (наприклад, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право на спадщину, судове рішення тощо);
- Технічна характеристика об'єкта. Якщо об’єкт реєстрації не є земельною ділянкою, необхідно подати документи, які дозволять реєстратору отримати інформацію про технічні характеристики об'єкта, такі як площа квартири або будинку.
- Реєстрація прав до 2013 року. Якщо права на нерухомість виникли до 1 січня 2013 року, необхідно отримати інформацію з архівів БТІ або інших установ, що здійснювали реєстрацію на паперових носіях. Радимо заздалегідь підготувати ці документи, щоб уникнути затримок у розгляді заяви.
Якщо під час подачі документів виникають додаткові питання, звертайтеся до Департаменту державної реєстрації через електронну пошту: ddr@kremen.gov.ua, або за телефонами: 74-38-68, 3-71-20, 3-90-74.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!