Після повернувся до Тульчина, де викладав співи та українську мову в жіночому училищі, організував там першу музичну школу, активно виступав за розбудову української національної музичної культури. Серед його найкращих обробок українських народних пісень — «Щедрик», «Дударик», «Пряля», «Козака несуть», «Женчичок-бренчичок», «Зашуміла ліщинонька», «Піють півні», «Ой з-за гори кам’яної», «Дума про Нечая», «Чумак», «Мала мати одну дочку» та інші.
Серед інших творів: обробки революційних пісень («Інтернаціонал», «Варшав’янка», «Ми ковалі своєї долі»), пісень інших народів (російського, німецького, чеського, єврейського), опера «На русалчин Великдень», хорові поеми «Легенда», «Моя пісня», «Льодолом». Церковні хорові твори: літургія, херувимські пісні, аранжування стародавніх розспівів, духовні канти, псалми, колядки, щедрівки. Автор низки методичних статей для вчителів та учнів загальноосвітніх шкіл, підручника «Практичний курс співу в школах України».
Важливим внеском митця у музичне мистецтво були нові підходи до обробки народних пісень і музики. Він розкрив широкі можливості і засоби для їх нового використання.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!