12:52 Понеділок 0 586
12:52, Понеділок, 15 квітня 2024
Бизнес 586 0

Важливі нюанси забезпечення достовірності даних про види економічної діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області рекомендують представникам бізнес-спільноти привести у відповідність основний вид діяльності, заявлений при реєстрації, до фактичного виду діяльності, що здійснюється платником. Для цього необхідно використовувати Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010. Звертаємо увагу, КВЕД ДК 009:2005 втратив чинність, у зв’язку із закінченням строку його дії.
Для приведення кодів видів економічної діяльності у відповідність, необхідно звернутися до державного реєстратора або нотаріуса із відповідними документами.

У випадках, коли фізична особа-підприємець (далі — ФОП), яка перебуває на спрощеній системі оподаткування, хоче розширити сферу діяльності або повністю змінити її, необхідно внести нові КВЕДи. Їх досить легко та безкоштовно можна додати на порталі ДІЯ за декілька кліків. Алгоритм наступний:

  • Переходите на портал ДІЯ у розділ «Внесення змін про ФОП» та натискаєте «Подати заяву».

    • Авторизуєтеся через BankID, ДІЯ.Підпис або електронний підпис.
    • Переглядаєте інформацію щодо відкритого ФОПа. Знаходите пункт «Види економічної діяльності» та натискаєте «Редагувати». Зверніть увагу, що для зміни даних необхідно вказати свій номер телефону та електронну пошту.
    • У пошуку вводите номер або назву КВЕДу. Переглянути доступні КВЕДи можна за посиланням. Також види економічної діяльності можна видалити, натиснувши «×».
    • Вказуєте, чи є Ви платником єдиного податку. Якщо так, то потрібно заповнити дані для Державної податкової служби. Вказуєте найменування податкової, у якій перебуваєте на обліку та місце реєстрації ФОПа.
    • Обираєте місце, де проводиться господарська діяльність: вся Україна, за місцезнаходженням або за іншою адресою.
    • Перевіряєте заяву. Підписуєте файловим або апаратним ключем. Інформація до Єдиного держаного реєстру надійде протягом 24 годин. Податкова внесе нові КВЕДи протягом 3-х робочих днів.
    • Після 3-4 днів необхідно перевірити, чи надійшла інформація до реєстру платників єдиного податку. Переходите в Електронний кабінет платника та натискаєте «Облікові дані платника» та переглядаєте свої КВЕДи.

За інформацією ГУ ДПС у Полтавській області
 

Додати коментар

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    PIN: ----
    12:26 Вівторок 0 759 Что такое юридический адрес и почему он важен для бизнеса? Юридический адрес — это обязательный элемент при регистрации бизнеса. Он является официальным местом нахождения компании и используется для получения юридической документации, общения с государственными органами и партнёрами. В Украине все компании обязаны иметь юридический адрес, будь то ООО, ЧП или другие формы бизнеса. Юридический адрес важен не только для регистрации, но и для того, чтобы Ваш бизнес имел официальную «прописку». Однако аренда или покупка недвижимости для этих целей может быть нецелесообразной для многих компаний. В таком случае идеально подходит услуга аренды юридического адреса, которая решает все вопросы регистрации.
    Бизнес 10:12 Четвер 0 1 135 До уваги підприємців, які використовують касову техніку! Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 30 грудня 2024 року № 674, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 31 грудня 2024 року за № 2061/43406, відтерміновано запровадження оновлених вимог до форми та змісту розрахункових документів.