» » » Як правильно оформити виставкові стенди й зробити їх ефективним засобом просування свого бізнесу
10:42 Понеділок 2 1 808
10:42, Понеділок, 29 квітня 2024

Як правильно оформити виставкові стенди й зробити їх ефективним засобом просування свого бізнесу

Попри всі негаразди, українські компанії намагаються активно працювати, тим самим зберігаючи робочі місця для людей і наповнюючи державну скарбницю. Участь у профільних виставках, яких традиційно дуже багато проходить весною, це чудовий спосіб отримати нових клієнтів для свого бізнесу. Для наших читачів ми підготували перелік рекомендацій для успішної участі у виставковому заході, щоб вона принесла Вашій компанії максимум користі.

Чи дійсно виставкові стенди є гарним засобом презентації свого бренду?

 

Значна кількість підприємців уже давно зрозуміла, що виставкові стенди є ефективним засобом просування бізнесу. Виставки відвідують головні експерти галузі, керівники та власники компаній. Саме тому, так важливо презентувати тут свою продукцію та отримати якомога більше контактів потенційних клієнтів.

 

На своєму виставковому стенді Ви можете в комфортних умовах поспілкуватися віч-на-віч з першими особами компанії, що значно пришвидшить погодження умов співпраці і підписання угоди. Крім того, презентуючи свою продукцію на ексклюзивному виставковому стенді з чудовим дизайном, Ви, тим самим, підіймаєте її цінність в очах своїх клієнтів.

 

Як підготуватися до участі у заході та оформити виставковий стенд?

 

По-перше, забронюйте завчасно в організаторів події гарне місце в залі. Ідеально, якщо воно буде недалеко від входу, або в центрі залу де перетинаються основні потоки людей. Чим більше відвідувачів зверне увагу на ваш виставковий стенд – тим більше шансів отримати нового клієнта.

 

На другому етапі підготовки потрібно замовити стенд для виставки у перевіреного забудовника виставкових стендів. Професійний підрядник створить для Вас унікальний дизайн виставкового стенда, який буде привертати увагу і запам’ятовуватися. Що варто знати перед замовлянням виставкових стендів детально та професійно розповідає ось ця стаття: http://www.mukachevo.net/ua/news/view/6233273

 

Перед початком роботи над дизайном, надайте забудовнику детальну інформацію про продукцію, яку Ви будете представляти, щоб він гармонічно інтегрував її у дизайн-проект виставкового стенду. Майте на увазі, що стенд для виставки має бути не лише креативним, а ще й функціональним і комфортним для роботи команди. Ваш товар повинен якісно експонуватися, щоб відвідувачі виставки могли з ним добре ознайомитися.

 

Про те як правильно оформити виставкові стенди є чудова фахова стаття у мережі, охочі зможуть там ознайомитися докладніше з цим питанням.

 

Як правильно оформити виставкові стенди

 

Ну і по-третє, підготуйте свою команду для участі у виставці. Чітко розподіліть ролі між людьми та поставте персональні задачі з вимірюваними показниками. Наприклад, зібрати 35 контактів потенційних клієнтів, провести 15 переговорів, зробити 5 продаж, знайти одного дилера для Вашої продукції в певному регіоні й так далі. Усі задачі мають бути реалістичними, не ставте захмарні, щоб не демотивувати людей їх виконувати.

 

Як отримати найкращі результати від виставки?

 

Щоб повною мірою скористатися результатами роботи на виставці, слід пам’ятати, що основна робота по залученню нових клієнтів починається після її закінчення. Всі корисні контакти, які Ви зібрали під час заходу, потрібно занести в базу потенційних клієнтів і надалі дбайливо з ними працювати. Зв’яжіться з кожним із них, надішліть детальну інформацію про Ваші послуги чи товари людям, котрі ними цікавилися на виставці. Домовтеся про наступні кроки співпраці.

 

Якщо мова йде про роботу в сегменті B2B і продукція має велику вартість, однієї зустрічі на виставковому стенді може бути недостатньо для того, щоб одразу підписати угоду. Однак, вже сам факт вашого персонального знайомства та живої комунікації неодмінно зіграє в переговорах на Вашу користь.

 

Беручи участь у профільних виставках, Ви зможете зробити висновки і прогнози про тенденції розвитку у Вашій галузі. Оцінивши новинки конкурентів, побачите, наскільки ви наразі їх випереджаєте, або ж навпаки. Не втрачайте можливості проводити маркетингові дослідження на таких заходах, оскільки вони, як правило, збирають ключових гравців ринку і тому є доволі інформативними.

 
 

Додати коментар

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    PIN: ----
    2 комментаря
    1. Валерія
      Валерія з Украина
      29 квітня 2024 16:38 #553751
      +7
      Корисна стаття, шкода, що не прочитала її коли готувала стенд для виставки Pro Beauty Expo.
      1. Нікіта
        Нікіта з Украина
        29 квітня 2024 18:01 #553752
        +6
        Стане в нагоді для участі у виставці 2025 року ))
    Бизнес 11:11 Середа 0 840 До уваги юридичних осіб! Займаючись господарською діяльністю задля досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку заявники юридичних осіб пильно слідкують за законодавством. Проте, можуть випадково не внести зміни до юридичної особи у відповідності до чинного законодавства, оскільки воно постійно доповнюється та змінюється. Про це повідомляє Департамент державної реєстрації виконкому Кременчуцької міської ради.