До Головного управління Держпродспоживслужби Полтавщини надходять чисельні звернення мешканців області з питання порушення їх прав як споживачів у випадку придбання товару неналежної якості.
Зокрема, спеціалістами Головного управління було розглянуто звернення мешканця м. Кременчука з питання придбання мобільного телефону за ціною 3 799 грн. Гарантійний термін на мобільний телефон згідно документів складав 1 (один) рік.Гарантійний термін — це термін, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання щодо здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
Протягом встановленого гарантійного строку споживачем було виявлено істотні недоліки в роботі мобільного телефону. У відповідності до норм діючого законодавства споживач вимагав у адміністрації магазину розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми. Однак, магазин відмовив споживачу у задоволенні його вимоги.
З огляду на викладене, а також враховуючи рішення Уряду щодо припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», спеціалістами Головного управління надано консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.
За результатами проведеної роботи між споживачем та магазином з продажу мобільних телефонів врегульовано взаємовідносини — заявнику здійснено повернення коштів у повному обсязі за придбаний мобільний телефон.