Протягом встановленого гарантійного строку споживачем було виявлено істотні недоліки в роботі мобільного телефону. У відповідності до норм діючого законодавства споживач вимагав у адміністрації магазину розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми. Однак, магазин відмовив споживачу у задоволенні його вимоги.
З огляду на викладене, а також враховуючи рішення Уряду щодо припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», спеціалістами Головного управління надано консультаційну допомогу споживачу у складанні письмової скарги до суб‘єкта господарювання.
За результатами проведеної роботи між споживачем та магазином з продажу мобільних телефонів врегульовано взаємовідносини — заявнику здійснено повернення коштів у повному обсязі за придбаний мобільний телефон.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!