У Головне управління Держпродспоживслужби в Полтавській області постійно надходять численні звернення жителів області, які зіштовхуються з порушенням своїх прав як споживачів у разі придбання товарів неналежної якості.
Одним із таких випадків стало звернення мешканця Кременчука, який придбав електричний котел вартістю 6 780 гривень. Згідно з наданими документами, гарантійний термін на цей товар складав один рік з моменту продажу.Нагадаємо, що гарантійний строк — це період, протягом якого виробник або продавець зобов’язується безоплатно усувати недоліки продукції або здійснити її заміну у разі виявлення дефектів.
У межах зазначеного строку власник котла виявив серйозні недоліки в його роботі. Керуючись чинним законодавством, споживач звернувся до адміністрації магазину з вимогою розірвати договір купівлі-продажу та повернути йому сплачені кошти.
Втім, представники магазину відмовили в задоволенні цієї вимоги.
У зв’язку з цим фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області провели роз’яснювальну роботу, спрямовану на забезпечення належного захисту прав споживача.
У результаті цього втручання між споживачем і представниками магазину було досягнуто взаєморозуміння — покупцю повернули повну суму, сплачену за неякісний електричний котел.




