11:52 Вівторок 0 3 460
11:52, Вівторок, 6 вересня 2016

Розробка сайтів Івано-Франківськ, настройка контактної сторінки

Хороша інтернет-сторінка контактів на сайті дуже важлива для підтримки відносин зі своїми відвідувачами. Чи говоримо ми про електронну комерцію, журнали, особистих веб-сайти, онлайн-сервіси - як перший засіб комунікації з вами користувачі зазвичай шукають контактну сторінку. Дивно, але багато веб-дизайнери, в який розробка сайтів Івано-Франківськ основна робота часто нехтують скромною контактною сторінкою, навіть вважають її одним з найменш важливих аспектів веб-сайту. Давайте це виправимо.

Значення хорошою сторінки контактів


Сторінку контактів часто не беруть до виду. Скільки вебсайтів ви відвідували, бажаючи зв'язатися, щоб поскаржитися на продукт або послугу, або задати питання? І як часто вам доводилося битися з контактною формою?


Хороша контактна сторінка вигідна будь-якого виду бізнесу. Вона здатна збільшити задоволеність клієнтів, допомагаючи з рішенням їх проблем. Вона також може допомогти поліпшити свою продукцію і послуги, забезпечивши широку дорогу для цінного відкликання.


Коли мова заходить про відкликання безпосереднього користувача з сайту, інші канали можуть виявитися обмеженими. Телебачення, радіо, журнали, газети ... всі вони є формою односторонньої комунікації. Онлайн-комунікація повинна бути вулицею з двостороннім рухом; діалогом між бізнесом і відвідувачем. Отримують користь від цього обидві сторони, і ось чому так важлива хороша сторінка контактів. Для цього ще з початку розробка сайтів івано-франківськ повинна мати технічне завдання в якому чітко описано для програміста і веб-дизайнера, де розташовується контактна сторінка та який вміст буде там публікуватись.


Місцезнаходження


Перший крок: місце розміщення вашої контактної інформації. Немає сенсу мати найкращу контактну сторінку на світлі, якщо ваші відвідувачі не можуть її знайти. Допомогти їм можна, якщо дотримуватися деяких дизайнерських традицій.


Загалом, контактна інформація може знаходитися в двох місцях:


Основна навігація - ідеальне місце для посилання на контактну сторінку. Відвідувачі зазвичай шукають контактну сторінку справа, тому що вона бачиться елементом другорядного значення. Отже, ви просто побачите посилання на контактну сторінку, як один з останніх елементів навігації сайту.


Ще ми можемо подивитися на меншу субнавігацію в верхньому правому куті екрану. Це теж цінна позиція для контактної сторінки. До слова, краще уникати розміщення контактної сторінки в випадаючому меню, так як там її легко пропустити.


Нижній колонтитул також є популярним місцем для контактної інформації. Він може містити посилання на контактну сторінку або найважливішу контактну інформацію.


Передбачити потік відвідувачів на контактну сторінку складно, так що розміщення посилань щонайменше в двох згаданих місцях добре підстрахує вас.


Найважливіше в сторінці контактів


Тепер ви спокійні - ваші відвідувачі зможуть знайти шлях до контактної сторінці, і пора подумати про її фактичне вмісті. Почнемо з основного і розглянемо ту інформацію, яка повинна бути представлена.


Адреса електронної пошти / контактна форма


Адреса електронної пошти - найлегший спосіб онлайн-спілкування в бізнесі. В якості альтернативи можна використовувати контактну форму, яка відсилає електронну пошту. За допомогою форми ви отримуєте більше контролю над вмістом (необхідні для заповнення поля) і так можна запобігти спам. Про контактних формах ми розповімо в цій статті нижче.


Адреса


Бізнес з традиційним магазином не повинен забувати згадати свою адресу. Якщо у вас багато магазинів, найкраще створити індивідуальну сторінку для кожного. Заповніть її окремої контактною інформацією цього магазину, годинами роботи, схемою проїзду і т.д. Це потрібно не тільки відвідувачам, але і може допомогти вашому сайту в місцевих пошукових запитах.


Телефон


Відображення телефонного номера викликає почуття довіри. Це часто розглядається як знак реально існуючої компанії, і дійсно допомагає онлайн-магазинам.


Соціальні мережі


Багато веб-сайти стали додавати на контактну сторінку кнопки соціальних мереж. Хоча, можливо, це не всім сайтам йде на користь, для деяких відвідувачів має додаткове значення. Особливо з тих пір, як все більше і більше компаній пропонують підтримку клієнтів через Twitter (іноді навіть цілодобово і без вихідних).


Додатково


Не існує універсального рішення для гарної контактної сторінки. Будь вебсайт або бізнес вимагає певних елементів, які можуть виявитися зайвими на інших сайтах.


Є безліч додаткової інформації або властивостей, які виявляться корисними на контактній сторінці. Для традиційних магазинів хороша ідея - згадати, скажімо, годинник роботи. Великим компаніям можна було б зробити посилання на їх Live Chat, а сайти електронної комерції можуть закріпити довіру користувачів, вивісивши свій номер VAT.


Зручна інформація


Зручність застосування інформації убезпечить ваших відвідувачів від розчарування сторінкою контактів.


Замість зображень включіть свою інформацію у вигляді тексту HTML. Текст HTML можна скопіювати і вставити, що полегшує відвідувачеві збереження ваших контактних даних і створення сайтів Івано-Франківськ повиненно використовувати посилання mailto. Це дає відвідувачеві можливість клацнути на неї і послати повідомлення без необхідності копіювання адреси доставки і відкривання поштового клієнта. З цією технікою, однак, може виникнути проблема в особі спамботів, які збирають адреси електронної пошти, пов'язаних з посиланням mailto :. Тому ви можете вирішити спочатку запитати їх за допомогою сервісу на кшталт mailtoencoder.com.


Попутне примітка: телефонні номери теж повинні бути інтерактивними. У минулому році ми розмістили невелику підказку про те, як зробити телефонний номер чутливим до клацання мишею. Завдяки маленькому фрагменту коду смартфони пізнають телефонні номери і дають можливість дзвонити на них. Це реально зручно мобільним користувачам.


Бізнеси, сильно залежать від своїх традиційних магазинів, часто отримують велику користь від інтерактивної карти, даючи користувачеві можливість швидко знайти шлях до торгових точок. Показати адресу магазину добре, а додати інтерактивну карту ще краще.


Завдяки Google Maps вставити це корисна властивість простіше простого. Просто введіть свою адресу в Google Maps і клацніть на іконку посилання в боковій колонці. Там для вас знайдеться код вставки.


Не забудьте про пошукову оптимізацію


Будучи відвідувачем, ви миттєво дізнаєтеся на контактній сторінці адресу. Пошуковим системам, однак, потрібна невелика допомога при розпізнаванні різних елементів.


Цю проблему можна вирішити, застосувавши структуровані дані. Структуровані дані - це форма розмітки HTML, що дає пошуковим системам більше інформації про базову значенні вмісту.


Контактні форми


Велика частина вебсайтів застосовують на своїй сторінці контактну форму. Тим не менш, деякі форми надмірно ускладнені і недружніми до користувача.


Який би простий не здавалася контактна форма, насправді це - комбінація декількох компонентів. Вони всі повинні працювати разом, щоб гарантувати найкраще враження користувача.


Валідація форми


Внутрішня валідація також здатна запобігти деякі хвороби контактних форм. Необхідність відправки і перевідправки форми через введення невірних даних або даних в неправильному форматі дуже дратує. Як тут вже згадувалося, найкраще надати відвідувачам допомогу, показавши необхідний формат (наприклад, дати, телефонного номера ...).


Кнопки


Без кнопки відправки не буває контактної форми. Вона повинна перебувати в самому кінці. Як тексту кнопки використовуйте «відіслати повідомлення» замість «відправити», щоб нагадати клієнтам, що вони роблять.


Звичайний стандарт з минулого року - включити кнопку «скидання» або «очистити форму». Не робіть цього. На неї випадково натиснуть. Немає нічого гіршого, ніж надрукувати продумане докладне повідомлення і втратити його з вини кнопки «скидання».


Відгук


Відвідувач вніс свою контактну інформацію, написав повідомлення і натиснув кнопку «відправити». Що тепер? Дійшло повідомлення чи ні?


Уверьте своїх відвідувачів в тому, що повідомлення успішно відправлено, відобразивши відповідне повідомлення. Також добре застосувати повідомлення електронної пошти з підтвердженням.


Той же порада стосується помилок. Показ помилки при невдачі з відправкою повідомлення - необхідність, яка може запобігти безлічі майбутніх суперечок. Повідомлення про помилку має бути доброзичливим, тому уникайте показувати насторожуючі коди помилок.


Дизайн контактної сторінки


До дизайну контактної станиці застосовується безліч технічних вимог, але не забуваймо один з найважливіших моментів: візуальні стилі.


Якщо використовуєте контактну форму, зробіть поля великими, дружніми і привабливими заповнити їх. Білий простір і відступ послужать вам хорошу службу.


Відвідувачі веб слідують шаблоном у формі літери F при перегляді веб-сторінки, так що при створенні своєї розмітки пам'ятайте про це. Для контактних форм найкраще розташувати всі поля по вертикалі замість розміщення їх одне біля одного. Так знижується кількість необхідних рухів погляду відвідувача при заповненні форми.


Контактна сторінка повинна поєднуватися з візуальними особливостями сайту. Послідовність - ключ до досконалості.


Висновок


Перед створенням дизайну своєї контактної сторінки переконайтеся, що відвідувачі здатні її знайти. Зробіть на неї посилання з основної навігації або нижнього колонтитула. Пам'ятайте, що більшість людей шукають контактну інформацію на правій стороні екрану.


Продумайте, яку інформацію потрібно включити. Конче важлива можливість послати повідомлення через електронну пошту або контактну форму. Адреса і номер телефону у місті Івано-Франківськ теж можуть виявитися корисними. Додаткова інформація, така як посилання на профілі в соціальних мережах і години роботи для деяких видів бізнесу, теж потрібна.


Важлива інтерактивність. Застосуйте атрибут mailto для адрес електронної пошти і атрибут tel: для телефонних номерів (дуже стане в нагоді відвідувачам з мобільних пристроїв). Можна вставити інтерактивну карту, таку як Google Maps, але обміркуйте її наслідки для продуктивності.


Юзабіліті контактної форми може створити або зруйнувати контактну сторінку. Запитуйте тільки найнеобхіднішу інформацію. Уникнути головного болю можна, показуючи правильний формат полів введення і застосовуючи внутрішню валідацію. На забувайте відображати успішну відправку повідомлень при відправленні форми.

 
Технологии 16:35 Середа 0 950 ДПС Полтавщини видала понад 12 тисяч електронних сертифікатів для мешканців області Мешканці Полтавської області активно користуються можливістю отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від Державної податкової служби (ДПС), які дозволяють дистанційно користуватися електронними сервісами ДПС та отримувати податкові послуги онлайн.