Honda CR-V, поряд з Toyota RAV4, є ветераном всіх позашляховиків - обидві моделі з'явилися на ринку майже чверть століття тому. Однак клієнти нагороджують автомобілі не тільки за заслуги або «досвід роботи».
Корисний простір
Останнє, п'яте покоління CR-V офіційно перейде до групи середньорозмірних позашляховиків - на відміну від свого попередника, він опціонально пропонує третій ряд сидінь з двома додатковими сидіннями. Судячи з усього, виправлення невеликі, а зовнішні габарити автомобіля як і раніше не перевищують середні по класу.
Однак габарити салону роблять його одним з найбільш просторих у своєму сегменті: по ширині салону спереду Honda «перевершує» тільки Hyundai Santa Fe і Kia Sorento, а місце для ніг ззаду відповідає тільки компанії Mitsubishi. Додайте до цього багато місця над головою, просторі сидіння і диван, а також містке багажне відділення з базовим об'ємом 561 л.
З першого ж контакту CR-V переконує не тільки простором - він справляє враження особливо міцного автомобіля. Двері закриваються з глибоким звуком, а не «паперовим» клацанням, облицювання естетична і акуратно зібрана, пряжки ременя масивні, підлокітники широкі. Багато водіїв також оцінять стан водія, яке більше схоже на великі позашляховики, ніж на підняті компактні - почасти тому, що підлогу CR-V майже на одному рівні з порогами.
В інтер'єрі також є рішення, відомі по фургонам, такі як просторе відділення для зберігання речей між сидіннями, майже плоский тунель у другому ряду сидінь, регульована лава або ергономічна високо висить центральна консоль.
Витрата палива, відповідний вашим характеристикам
Нова Honda CR-V спочатку надходить у продаж з бензиновим турбомотором 1.5 (193 к.с. з варіатором або 173 к.с. з МКПП); гібридний сорт також буде доступний пізніше. Дизель не передбачається - модифікація агрегату Civic 1.6, для якої потрібно каталітичний нейтралізатор SCR, буде занадто дорогою. У порівнянні з попередником, що пропонувалися з бензиновим двигуном безнаддувних і двома дизелями, це суттєва зміна - в основному плюс. Суб'єктивно динаміка нового Honda CR-V здається стриманою, але на практиці 1,5-літровий агрегат забезпечує йому дивно хороші характеристики.
Приємна шумоізоляція
П'яте покоління CR-V було створено на новій платформі з набагато більшою часткою високоміцних сталей. Результат: відносно невелика споряджена маса і висока жорсткість конструкції. Останнє також пов'язане зі збільшенням щільності точок зварювання. І хоча кліренс на 3,5 см більше, ніж у попередника, положення центра ваги залишилося незмінним. Все це приносить відчутні результати - CR-V інтуїтивно зрозумілий і безпечний в управлінні. На поворотах під навантаженням він може плавно переходити від невеликої недостатньої поворотності до надлишкової, а при гальмуванні зберігає високу стійкість. Водночас він має дивно пряму систему рульового управління з хорошим відчуттям коліс і цілком природним ходом рульового управління.
Купити Хонда CRV - це отримати вишуканий позашляховик з сімейною атмосферою, який має просторий функціональний салон, велике багажне відділення, безпечний в управлінні, динамічний і забезпечує високий комфорт.