11:15 Четвер 0 1 084
11:15, Четвер, 16 листопада 2023

До уваги побутових споживачів!

Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про затвердження змін до деяких постанов НКРЕКП» від 17.03.2021 р. № 475, внесені зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП 14.03.2018 р. № 312 (далі — ПРРЕЕ).
Відповідно до вимог пункту 2.4.2 глави 2.4. ІІ розділу ПРРЕЕ, індивідуальним побутовим споживачам АТ «Полтаваобленерго», у разі відсутності проєктної документації електрозабезпечення об’єкта, встановлено дозволену (договірну) потужність на рівні не нижче 5 кВт, яку споживач повинен погодити. У разі незгоди із зазначеною величиною встановленої (договірної) потужності за об’єктом споживача, останньому необхідно впродовж місяця подати до структурного підрозділу АТ «Полтаваобленерго» відповідне обґрунтування іншої величини дозволеної потужності об’єкта або погодити потужність на рівні не нижче 5 кВт в сервісі Особистий кабінет/Кабінет споживача АТ «Полтаваобленерго». За відсутності заперечень до встановленої дозволеної потужності, протягом місяця зазначена дозволена потужність буде вважатися прийнятою.

Звертаємо увагу, що потужність об’єкта споживача обмежується на рівні потужності передбаченої проєктом вказаного об’єкта споживача та/або технічними характеристиками мереж зовнішнього електрозабезпечення вказаного об’єкта споживача.

Технічна можливість забезпечення 5 кВт дозволеної (договірної) потужності у багатоквартирному житловому будинку можлива за результатом погодження з боку балансоутримувача (управителя) та ОСР пропускної спроможності зовнішніх та внутрішніх електричних мереж за формою, що є додатком 15 до ПРРЕЕ (додаток за посиланням).

Довідки за телефонами Кол-центру АТ «Полтаваобленерго»: (0532)51-09-10 — згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку; 0800-305-035 — безкоштовно на території України; +380(50)305-99-10 — безкоштовно в мережі Vodafone; +380(97)202-02-07 — безкоштовно в мережі Київстар; +380(93)170-25-33 безкоштовно в мережі Lifecell.
 
 

Додати коментар

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
    PIN: ----
    Электроэнергия, энергетика 12:47 Четвер 0 1 340 Як продовжити термін служби зарядної станції Ecoflow та подібних? Зарядні станції — це потужні та універсальні пристрої, які можуть забезпечити живлення Ваших пристроїв у будь-якому місці. Однак, як і будь-який інший електронний пристрій, вони мають обмежений термін служби. Ось кілька порад, як продовжити термін служби Вашої зарядної станції Ecoflow та подібних.