Наразі Eat Easy є виробником огранічних снеків та ферментованих напоїв з обігом 20 млн грн станом на 2020-й рік. Але для розвитку Eat Easy знадобилося цілих 5 років. Про це розповів 33-річний Никита Ізмайлов, який є мажоритарним власником компанії Eat Easy та колишнім чоловіком Тетяни. Раніше Никита працював у букмекерській компанії Паріматч. Потім він став засновником інвестиційної організації N1. До стартапу колишньої дружини вирішив приєднатися у 2016-му році.
Не дивлячись на оптимістичний початок, готовності ні споживача, ні ринку не було. Попит був набагато нижчим, ніж очікувалося. Було вкладено два с половиною мільйони для дорогого обладнання. Компанія повинна була продавати до двохсот раціонів щодня. Вдавалося це далеко не кожного разу. Доводилося значно знижувати вартість раціону. В компанії немає маркетологів.
Всю роботу виконує відділ продажів, який складається всього з чотирьох людей. Компанію з 94 людей було дуже дорого утримувати. Потрібно було витрачати 50-70 тисяч доларів щомісяця. Упродовж трьох років бізнес постійно дофінансовувався. Згодом половину штату було скорочено і запропоновано виробляти здебільшого напої для ритейлу та експорту.
Магазини разом зі старим виробництвом мали бути згорнуті. Тоді Никита вніс ще два з половиною мільйони у якості інвестицій для нового обладнання. Компанія повинна була виготовляти комбучу - корисний напій, основа якого - чайний гриб.
Шлях до успіху
Якщо провести оцінку українського ринку, то такі ферментні напої як комбуча та подібні, випускаються у кількості 350 тисяч пляшок кожного місяця. Але все ж відбувається зростання ринку у 2-3 рази щороку. Компанія Eat Easy щомісяця продає близько 80 тисяч пляшок. Де десь 20-25 відсотків ринку. 80 відсотків товару - ритейл, а 20 - HoReCa. Спочатку виникла проблема - до яких категорій відносити продукцію - пиво, дієтичні напої чи щось інше.
Вхід до великої торговельної мережі був дуже складним й довготривалим. Але згодом стало набагато легше. Адже головним трендом в останні роки є здоровий спосіб життя та правильне здорове харчування. Комбуча почала користуватися попитом за декілька останніх років. Натуральні компоненти дуже проблематичні для роботи. Адже вони можуть виявитися непередбачуваними у виробництві. Компанією Eat Easy була організована власна лабораторія і найняті лаборанти, які раніше працювали на пивзаводі.
Можна сказати, що шлях до успіху був тернистим. Але все було недаремно. Відбувається розвиток нового напряму у напоях. Завдяки дистрибьюторам, компанія виходить на експорт - спочатку у країни Балтії, потім у Європу (такі країни як Словаччина, Чехія, Польша).
Нова фабрика повинна бути площею 5 тисяч квадратних метрів. Для цього було придбано 4 Га. Компанія має величезний потенціал та значний ресурс для розвитку та роботи. Важливо не зупинятися та йти тільки вперед. Попри дуже складні часи, які зараз настали, Україна продовжує розвиватися щодня. Нас чекає світле майбутнє. Складні часи обов'язково минуть.