Протягом встановленого гарантійного строку споживач помітив серйозні недоліки в роботі холодильника. Відповідно до чинного законодавства, він звернувся до адміністрації магазину з вимогою замінити товар на аналогічний або ідентичний продукт, який був наявний у продавця. На жаль, магазин відмовив у задоволенні його вимог.
У зв’язку з припиненням проведення планових та позапланових заходів державного нагляду та ринкового контролю протягом дії воєнного стану, встановленого Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», ГУ Держпродспоживслужби взяло на себе завдання забезпечити захист прав споживачів у цей складний період.

Після проведеної роботи співробітників Головного управління споживачеві було здійснено заміну холодильника на аналогічний, який був доступний у продавця. Врегульовання взаємовідносин між споживачем та магазином дозволило відновити його права та задовольнити його законні вимоги.
Такі випадки є лише одними з численних прикладів дієвої діяльності Держпродспоживслужби у період воєнного стану, коли захист прав споживачів є особливо важливим. Служба продовжує працювати над забезпеченням безпеки та задоволення потреб населення в умовах воєнного стану, використовуючи всі необхідні інструменти для захисту прав споживачів у надзвичайних ситуаціях.
Что Вы думаете об этом? Напишите первым!