Головне управління Держпродспоживслужби отримує численні звернення від мешканців, які скаржаться на порушення їх прав під час покупки товарів неналежної якості.
Один із випадків, який розглядали спеціалісти Служби, стосувався мешканця м. Кременчука, який придбав побутову електротехніку (холодильник) за ціною 11 000 грн. Згідно документів, на холодильник надавався гарантійний термін тривалістю у 3 роки.Гарантійний термін — це період, протягом якого виробник або продавець зобов’язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну продукції, якщо виявляються дефекти або несправності.
Протягом встановленого гарантійного строку споживач помітив серйозні недоліки в роботі холодильника. Відповідно до чинного законодавства, він звернувся до адміністрації магазину з вимогою замінити товар на аналогічний або ідентичний продукт, який був наявний у продавця. На жаль, магазин відмовив у задоволенні його вимог.
У зв’язку з припиненням проведення планових та позапланових заходів державного нагляду та ринкового контролю протягом дії воєнного стану, встановленого Указом Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», ГУ Держпродспоживслужби взяло на себе завдання забезпечити захист прав споживачів у цей складний період.
Після проведеної роботи співробітників Головного управління споживачеві було здійснено заміну холодильника на аналогічний, який був доступний у продавця. Врегульовання взаємовідносин між споживачем та магазином дозволило відновити його права та задовольнити його законні вимоги.
Такі випадки є лише одними з численних прикладів дієвої діяльності Держпродспоживслужби у період воєнного стану, коли захист прав споживачів є особливо важливим. Служба продовжує працювати над забезпеченням безпеки та задоволення потреб населення в умовах воєнного стану, використовуючи всі необхідні інструменти для захисту прав споживачів у надзвичайних ситуаціях.