Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням — подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
Алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:- Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».
- Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку «Продовжити».
- З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати».
- У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою — *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
- Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».
- Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду України.
Важливо! З результатами розгляду заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).