Усі товари на одному сайті – Sello!
Чому маркетплейси такі популярні? Все дуже просто. Вони нагадують звичайний ринок, де сотні магазинів продають продукцію. Покупець має змогу пройтися вздовж рядів та порівняти ціни. Можна також почитати відгуки, аби визначитися з вибором. Якщо бажаєте, приміром, придбати зимового капелюха або косметичну продукцію у звичайному інтернет-магазині, все одно доведеться проводити невеличке дослідження й порівнювати ціни, читати характеристики. У випадку з маркетплейсом це все відбувається на одному сайті.
Отже, якщо мешканець з Ташкенту, Самарканда, Сурхандар’їнського вілоята або з Каракалпакстана воліє придбати собі останню модель iPhone 14 або фірмовий спортивний светр Puma, достатньо перейти на сайт Sello, та знайти магазин, що запропонує найдоступніші ціни та найшвидше доставлення.
Асортимент товарів справді вражає:
- електроніка;
- дитячі товари;
- одяг та аксесуари;
- книжки та друкована продукція;
- усе для краси та здоров’я.
Кожного продавця уважно перевірено. Магазини зацікавлені, щоб покупець отримав свій пакунок цілим, неушкодженим та вчасно, адже від цього залежить їхня репутація. Точки видачі Sello працюють у багатьох містах Узбекистану: Ташкент, Наманган, Фергана, Алмалик, Джизак тощо. Усім клієнтам гарантують найвищу якість обслуговування.
Можливості для підприємців з України
Бізнесмен завжди зацікавлений у розширенні ринків збуту та пошуку нових клієнтів. Продукція українського виробництва традиційно має попит у багатьох країнах світу. Якщо Ви хочете запропонувати власний товар покупцям з Узбекистану – а це доволі велика держава, у котрій проживає більш ніж 30 млн осіб, за населенням Ташкент приблизно дорівнює Києву, – маркетплейс може стати найкращим майданчиком для вдалого старту.
Як продавати на Sello! – цю інформацію усі охочі знайдуть безпосередньо на сайті компанії. За бажанням можна напряму зв’язатися з онлайн-менеджерами для отримання відповідей на будь-які питання. Усі оплати можна проводити в онлайн режимі за вигідним курсом.