Телефонне шахрайство залишається в топі найпоширеніших схем аферистів. Нагадуємо базові правила, як не стати жертвами таких схем.
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану»… Зловмисники використовують різні способи, аби отримати доступ до банківських даних громадян.Найбільш кмітливі можуть використовувати технологію спуфінгу для підміни номера телефону. На іншому кінці «проводу» може бути навіть окупант, а на екрані Вашого ґаджета буде відображатися український номер банку, пенсійного фонду, податкової, поліції тощо.
Пам’ятайте, що ким би не представся співбесідник телефоном і які б приводи не називав, не повідомляйте ніколи дані своєї банківської картки, особливо CVV, терміну дії картки, одноразових паролів з SMS, даних для авторизації в онлайн-банкінгу.
Навіть в умовах війни, справжні співробітники банку, або працівники державних установ не запитують таку інформацію.
Для платежів або переказів користуйтеся лише перевіреними сервісами та відключіть у мобільного оператора можливість віддаленої заміни SIM-карти.
Якщо Ваш банк пропонує функцію динамічного CVV, не нехтуйте такою пропозицією.
Якщо Ви стали жертвою телефонного шахрайства, подайте звернення на сайті кіберполіції або зверніться до найближчого відділення поліції.
Департамент кіберполіції Національної поліції України