Якщо Ви отримали податкове повідомлення-рішення, у якому зазначена неактуальна інформація щодо сплати майнових податків, необхідно звернутися до контролюючого органу для проведення звірки даних щодо:
- об’єктів оподаткування (нерухомість, транспортні засоби, земельні ділянки), що перебувають у власності;
- розміру ставки податку;
- розміру загальної площі об’єктів оподаткування (нерухоме майно та земельні ділянки);
- права на користування пільгою зі сплати податку;
- нарахованої суми податку.
Для цього, відповідно до вимог пп. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266, пп. 267.6.10 п. 267.6 ст. 267, пп. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу України, потрібно звернутися з письмовою заявою до Центру обслуговування платників за своєю податковою адресою або скористатися відповідним сервісом Електронного кабінету.
У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об'єкт оподаткування, перехід права власності на об'єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення.
Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
За інформацією Хорольської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області